تجارت شیره انجیر + قیمت خرید و فروش شیره انجیر عمده

یکی از ساده ترین و خوشمزه ترین محصولات فرآوری شده که تجارت و صادرات آن بسیار ارز آور است، شیره انجیر می باشد که قیمت خرید و فروش روز آن را کیفیت انجیرهای مصرفی تعیین می کنند.

تجارت شیره انجیر

کشورهای زیادی شیره انجیر مرغوب را از ایران خریداری می کنند زیرا قصد دارند بابت محصولی اصل و درجه یک هزینه های هنگفتی را پرداخت نمایند و از طرفی حفظ سلامتی مردمشان اهمیت بسیار فراوانی دارد، از این رو تجارت این محصول بسیار سودمند می باشد.

با توجه به افزایش افراد دیابتی به خاطر مواد غذایی شیمیایی و شیرین کننده های مصنوعی می توان گفت شیره انجیر جایگزینی بسیار مناسب برای انواع شکر و شیرین کننده های مصنوعی است چرا که در پرخاصیت بودن انجیر هیچ شکی نیست اما برخی افراد نمی توانند آن را به شکل معمول بخورند و یا نسبت به آن آلرژی دارند.

این افراد بهتر است از فراورده انجیر که بسیار خوشمزه تر از میوه اش است استفاده کنند زیرا یک محصول مغذی بسیار خوشمزه و پر انرژی برای صبحانه و میان وعده است، این ماده مغذی (شیره انجیر) که فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و شیمیایی است در واقع همان انجیر با ارزش غذایی بسیار بیشتر است که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است زیرا علاوه بر مصرف به عنوان صبحانه می توانید از آن در پخت انواع غذاها، شیرینی جات، بیسکوئیت و غیره استفاده کنید.

انجیر یکی از میوه های محبوب که غذایی سالم نیز می باشد و امروزه فرآورده های متنوعی دارد به شمار می رود که تجارت شیره بدست آمده از آن توانسته است بازارهای زیادی را به دست بیاورد زیرا خطر مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها را به شدت کاهش می دهد همچنین فیبر موجود در آن باعث تنظیم کلسترول خون و‌در نتیجه مثبت شدن و کاهش آن می شود.

پوکی استخوان دردی است که باید از راه تغذیه از سنین کم از آن پیشگیری کرد، کلسیم و مس موجود در شیره انجیر به استحکام استخوان ها بسیار کمک می کند، پس مصرف آن به کودکان برای استخوان سازی قوی و افراد مسن برای پیشگیری از پوکی استخوان بسیار توصیه می شود.

سلامت دستگاه گوارش از دیگر فواید شیره انجیر است زیرا حاوی فیبر گیاهی می باشد، فیبر اگر به همراه منیزیم باشد باعث سرعت گرفتن عملیات سوخت و ساز و در نتیجه تخلیه روده ها می شود در نتیجه هیچگاه دچار یبوست نخواهید شد، پس مصرف آن الزامی است.

از بین بردن ترشحات اسید معده و نیز درد ترش کردن از دیگر فواید این شیرین کننده طبیعی (شیره انجیر) است که با مصرف آن نه تنها از مضرات شکر و مصنوعات آن در امان هستید بلکه باعث شادابی، تعادل وزن، و افزایش قدرت و نیرو در شما می شود.

ایران کشوری چهار فصل است که بیشترین میزان زراعت را دارد به همین جهت توانسته است در صادرات انواع محصولات از جمله شیره انجیر بسیار موفق باشد، کشوری مانند روسیه که بسیار سردسیر است به هیچ وجه پتانسیل کشت چنین محصولی را ندارد پس بهترین مقصد صادراتی می باشد.

مصرف آهن اگر به شکل گیاهی باشد درصد جذب آن چند صد برابر خواهد بود، پس شیره انجیر که فراورده میوه ایی سالم و خوشمزه است، آهن آن بسیار بالا است که درمانی فوق موثر در بهبود کم خونی است.

شاید یک دلیل دیگر حجم عمده سفارشات شیره انجیر از سوی کشورهای خارجی، بخاطر همین مسئله است زیرا رژیم تغذیه کودکان و نیز زنان باردارشان بسیار مهم است، بر هر خانم بارداری خوردن حداقل دو قاشق از آن در روز الزامی است زیرا نه تنها باعث تقویت خون سازی و بالا رفتن سیستم ایمنی بدنش می شود بلکه به خاطر آهن زیاد جنین نیز بسیار باهوش خواهد بود، به علاوه اکثر خانم ها بعد از زایمان پوست صورتشان لکه می گیرد، پس بهترین راه مبارزه چه در دوران بارداری و چه پس از آن، مصرف شیره انجیر طبیعی فاقد شکر و مواد افزودنی می باشد که راهکاری ساده و ارزان برای داشتن پوستی شاداب و صاف است.

تجارت شیره انجیر

قیمت شیره انجیر + فاکتورهای مهم برای خرید

متاسفانه در کشور ما امار انواع بیماری بدلیل کنار گذاشتن مواد غذایی ارگانیک بالا رفته است در حالیکه اگر از نظر اقتصادی نگاه کنیم مثلا قیمت شیره انجیر که فراورده ایی از میوه ایی کاملا سالم و حافظ صد در صدی شما است بسیار ارزان تر از انواع غذاهای شیمیایی است.

یکی از بیشترین و بدترین نوع آن ها بیماری های قلبی عروقی است که میزان هزینه های درمانی بسیار بالایی دارد ولی اگر برنامه غذایی خود را درست کنید متحمل این بیماری و هزینه های آن نخواهید شد.

با مصرف مواد غذایی ارگانیک همچون شیره انجیر نه تنها سلامت قلب خود را تضمین می کنید بلکه بخاطر انرژی زیاد هیچگاه احساس بی حالی و خستگی نخواهید کرد ضمن اینکه ضربان قلبتان نیز آرام خواهد بود.

دو فاکتور بسیار مهم که باید هنگام خرید شیره انجیر به آن توجه شود و تضمین کننده کیفیت آن هستند تا بتوانید با کیفیت ترین نمونه را تهیه کنید را برای شما در این جا آورده ایم.

انجیر باید تازه و درجه یک باشد تا شیره ای مرغوب و مغذی را به شما دهد که ضامن سلامتی شما بشود و‌ از انواع بیماری ها از جمله بیماری مجاری تنفسی و درد قفسه سینه پیشگیری کند.

از دیگر عوامل موثر بر کیفیت شیره انجیر نحوه درست کردن آن است که در حال حاضر به دو روش صنعتی و سنتی تولید می شود، در هر دو روش انجیر باید رسیده، شیرین، شیره دار، تازه و درجه یک باشد تا شیره مرغوبی از آن بدست آید.

برای آنکه بتوانید بیشترین بهره را از شیره انجیر ببرید بهتر است آن را از مراکز تولید عمده که قیمت بسیار متعارف را برای محصولی بسیار با کیفیت در نظر گرفته اند، تهیه کنید تا بتوانید بر حجم مشتریان خود بیفزاید زیرا کیفیت بالا سبب برگشت مجدد مشتری به سوی شما می شود.

ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید شیره انجیر، که محصولاتی کاملا تازه و استاندارد را در بسته بندی هایی شیک که تاریخ انقضا نیز دارند تولید و به بازار عرضه کرده ایم، می توانیم به شما عزیزان در امر خرید عمده این محصول کمک کنیم.

گرفتن سهم زیادی از بازار داخلی و صادرات گسترده شیره انجیر به کشور های خارجی تضمین کننده کیفیت بسیار بالای محصولات ما می باشد که رضایت صد در صدی آن ها را به دنبال داشته است.

شما نیز اگر خواهان بالاترین کیفیت شیره انجیر هستید کافی است همین حالا با شماره تماس تولید کننده شیره انجیر شهدینا تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

قیمت شیره انجیر + فاکتورهای مهم برای خرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما