تولید شیره خرما به روش صنعتی با کیفیت بالا

امروزه انواع محصولات غذایی از جمله شیره خرما، به روش صنعتی و مدرن با کیفیت بالا، بدون دخالت دست و در حجم عمده تولید می شوند که از نظر بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت بوده و هیچ گونه ضرری برای سلامتی انسان ندارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از دلایل تولید شیره خرما به روش صنعتی، تامین نیاز بازار خارجی می باشد که به حجم عمده ای از این محصولات نیاز دارند و مسلما نمی توان با روش های قدیمی طرز تهیه شیره خرما در منزل، نیاز بازار را تامین نمود به همین دلیل از روش صنعتی و با دستگاه این محصولات تولید می شوند.

تولید کنندگان زیادی شیره خرما درجه یک صنعتی را با قیمت عمده به سراسر جهان صادر می کنند و از کشورهای وارد کننده این محول می توان به عراق/ انگلیس / آلمان / مالزی / فرانسه / روسیه / ترکیه / آذربایجان / ارمنستان و غیره اشاره نمود.

شیره خرما صادراتی همیشه باید ویژگی های یک محصول ممتاز و درجه یک را داشته باشد تا رضایت وارد کنندگان را جلب کند و یکی از دلایل صادر کردن این محصول به سایر کشورها، کیفیت بالا آن و قیمت مناسبی که دارد؛ می باشد.

نکته دیگر در مورد صادرات شیره خرما صنعتی این می باشد که ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان شیره خرما می باشد و این باعث شده است تا ایران صادرات شیره خرما باکیفیت را به صورت گسترده انجام دهد و حتی یکی از کشورهایی می باشد که انواع محصولات غذایی را با بسته بندی های زیبا و شکیل صادر کرده و به دست واردکنندگان عمده می رساند.

همین علت موجب شده تا شیره خرما تولید ایران یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها در کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی باشد.

تولید شیره خرما صنعتی

همانطور که می دانید تولید انواع شیره خرما به روش صنعتی به دلیل مزایای فراوانی که برای سلامتی دارند، روز به روز در حال افزایش است.

این محصول سرشار از فیبر می باشد و یکی از موارد استفاده آن برای رفع یبوست است، از دیگر موارد استفاده شیره خرما می توان به خواص دارویی و درمانی آن اشاره نمود که منجر به محبوبیت آن در بازار شده است.

امروزه از شیره خرما برای کاهش وزن، کاهش فشار خون، افزایش سلامت استخوان ها، درمان گلو درد، مشکلات یائسگی، کاهش ابتلا به بیماری های قلبی، ایمن سازی بدن در برابر سرطان پستان و غیره استفاده می شود.

در روش صنعتی تولید شیره خرما، ابتدا خرما شیره دار سالم و باکیفیت مناسب انتخاب می شود سپس با شستشو گرد و خاک و مواد زاید حذف می شود.

بعد از شستشو، خرما در دستگاه پرس تحت فشار قرار گرفته و شیره آن استخراج می گردد.

دستگاه های پرس انواع مختلفی دارند ولی در مورد آبگیری از محصولاتی مانند خرما، دستگاه پرس مخصوص و با فشار مناسب استفاده می شود زیرا اگر فشار بیش از حد معمول باشد، در کاهش کیفیت شیره حاصل از خرما موثر خواهد بود.

در ادامه، شیره استخراج شده در دستگاه های مخصوص به نام دیگ پخت همراه با خلاء در مدت چند دقیقه در حرارت های پایین تلغیظ می شود.

شیره خرما تلغیظ شده به طور اتوماتیک وارد ظروف بسته بندی شده و بعد از بر چسب زدن تا زمان توزیع در انبار نگهداری می شود.

تولید شیره خرما صنعتی

کیفیت شیره خرما

اگر بخواهیم توضیح مختصری درباره کیفیت شیره خرما در اختیارتان بگذاریم می توان گفت شیره خرما به روش صنعتی و سنتی با کیفیت بالا تولید می شود و در حالت کلی ماده ای است شربت مانند و غلیظ (با گرانروی بالا) که از شهد خرما استحصال می شود.

با انجام عملیات تبخیر و تغلیظ بر روی شهد خرما، شاهد عمل آوری شیره خرما هستیم که در ادامه مراحل ساخت این شیره به روش صنعتی در کارخانجات و کارگاه های تولیدی بیان شده است:

خوشبختانه خط تولید شیره خرما در ایران در حال گسترش است که دلیل آن تقاضای بالا برای این محصول می باشد، به طور خلاصه می توان گفت پس از جدا کردن هسته و پوست خرما، شهد آن را گرفته و توسط پمپ به دیگ پخت ریخته تا عملیات پخت و تغلیظ روی شیره انجام می شود سپس به قسمت پرکن هدایت شده و در بسته های مورد نظر ریخته می شوند.

اگر کارتان صادرات و یا این که پخش عمده در مناطق مختلف کشور می باشد، خرید شیره خرما صنعتی را بهتر است از فروشنده اصلی آن که همان تولیدکنندگان هستند، انجام دهید به این ترتیب، شیره خرمایی درجه یک و تضمین شده را می توانید تهیه کنید و دیگر بابت تقلبی و یا بی کیفیت بودن آن دغدغه نخواهید داشت.

از جانبی، تولیدکننده شیره خرما صنعتی برای راحتی شما خریداران عزیز اقدام به فروش اینترنتی با قیمت های مناسب نموده است، این مجموعه آنلاین در هر حجمی که خواسته باشید، به صورت کلی محصولات خود را به فروش می رساند.

خرید به صورت عمده از تولید کننده شیره خرما، موجب می شود تا افراد بتوانند به مدت طولانی محصول را در اختیار داشته باشند در نتیجه این روش برای فروشندگان عمده و تاجران بسیار مناسب است و می ‌توانند با تهیه شیره خرما به صورت کلی و عمده آن را به صورت تکی و با سرعت بالا در بازار به فروش برسانند.

کیفیت بالا و قیمت ارزان از مهم ترین خدماتی است که کارشناسان فروش ما برای تک تک محصولات ایجاد کرده ‌اند و مشتریان را در سراسر کشور پوشش می ‌دهند.

امروزه فروشگاه های تخصصی عرضه شیره خرما صنعتی زیادی در سطح کشور وجود دارند که خواهان اخذ نمایندگی فروش هستند که این نمایندگی ها به همین سادگی به فروشگاهی تعلق نمی گیرد و باید یک سری از شروط را دارا شوند.

تولید کننده شیره خرما، با روش اینترنتی توانسته فروش بیشتری در سراسر کشور داشته باشد چرا که در این شیوه معاملاتی مشتری بیشتر تمایل به خرید عمده از طریق فروشگاه های آنلاین دارد تا بدون واسطه و با قیمت مناسب تری بتواند این محصول را تهیه کند.

خرید عمده شیره خرما صنعتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هم اینک آغاز شد، اگر قیمت و کیفیت این محصول برای شما حائز اهمیت است، لازم به ذکر است بدانید این مجموعه محصولات درجه یک و ارگانیک را برای فروش عمده عرضه می نماید.

در نهایت می توان گفت برای خرید فقط کافی است از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت به صورت تماس تلفنی و یا تکمیل فرم اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.

کیفیت شیره خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما