خرید مستقیم شیره خرما طبیعی بسته بندی

خرما یا رطب میوه درخت نخل است که دارای هسته ای سخت، گوشته ای نرم و شیرین و پوستی نازک دارد از خرما استفاده های فراوانی می توان داشت که یکی از فرآورده‌های آن شیری خرما می باشد.

بهترین راه برای خرید مستقیم شیره خرما طبیعی سفر به مناطق گرمسیری کشور که درخت نخل و خرما پرورش میدهند است می توان این ماده ی غذایی را به دو صورت فله ای و بسته بندی تهیه کرد.

خرید مستقیم شیره خرما طبیعی بسته بندی

بررسی خاصیت آنتی اکسیدانی شیره خرما طبیعی

بررسی خاصیت آنتی اکسیدانی شیره خرما طبیعی آنتی اکسیدان های موجود در شیره خرمای طبیعی از آسیب رادیکال‌ های آزاد به سلول‌ های بدن پیش گیری می کند و مقدار زیاد آنتی اکسیدان و ویتامین سی موجود در آن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

آنتی اکسیدان های موجود در این ماده ی غذایی برای درمان سرما خوردگی و آنفولانزا مفید می باشد و برای تقویت بینایی و پیش گیری از ابتلا به بیماری های چشم مفید است.

شیره ی خرما به دلیل خواص ضد التهابی و دارا بودن مقدار زیادی آنتی اکسیدان بیماری های پوستی از جمله آکنه و جوش را درمان می کند و یا پیش گیری می کند.

شیره ی خرما علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی فواید بسیاری برای سلامتی بدن و درمان بیماری ها دارد از جمله این خواص عبارت اند از جوان سازی و نرم کنندگی طبیعی پوست.

علاوه بر این شیره ی خرما خواص بسیاری برای سلامت مو ها نیز دارد مثل جلو گیری از ریزش مو و تقویت و رشد بیشتر موها هم چنین مصرف آن اختلالات جنسی مردان را درمان می کند.

مصرف شیره خرما فشار بالا و کلسترول بد خون را کاهش می دهد و فیبر موجود در آن دستگاه گوارش را پاکسازی و عمل دفع را راحت تر می کند و از یبوست جلو گیری می کند.

مصرف این ماده غذایی ارزش مند از انسداد عروق کرونری و مشکلات و بیماری های قلبی و عروقی جلو گیری می کند و به بهبود سلامت قلبی کمک می کند.

فواید مصرف شیره خرما طبیعی در بارداری

فواید مصرف شیره خرما طبیعی در بارداری مصرف خرما و شیره ی خرما در دوران بار داری باعث سلامتی بدن مادر و جنین و هم چین بهره‌ مندی بدن هر دوی آنها از مواد مغذی و معدنی مختلف موجود در این ماده غذایی می شود.

شیره ی خرما حاوی مقدار زیادی فیبر محلول و نا محلول است که سلامت دست گاه گوارشی مادر و جنین را تضمین می کند هم چنین سیستم عصبی مادر و جنین را تنظیم می کند.

مصرف ماده ی غذایی ارزش مند در دوران بار داری انرژی لازم را برای زن بار دار فراهم می کند و برای رشد بهتر جنین داخل رحم زن بار دار بسیار مفید می باشد.

میزان فیبر بالای موجود در شیره ی خرما از ابتلا به یبوست در دوران بار داری جلو گیری می کند و برای حفظ وزن متعادل در دوران بارداری بسیار مفید است و احساس گرسنگی در این دوران را کاهش می دهد.

مصرف شیره خرما در دوران بارداری از بروز کم خونی و نقایص مادر زادی جلو گیری می کند و ویتامین های موجود در شیره ی خرما باعث تقویت استخوان های مادر و رشد بهتر استخوان های جنین می شود.

با خوردن شیره ی خرما در دوران بار داری می توان از مشکلات کلیوی جلو گیری نمود مصرف این ماده ی غذایی در دوران بار داری زایمانی آسان تر را به ارمغان می آورد.

عمده فروشی شیره خرما طبیعی بسته بندی

عمده فروشی شیره خرما طبیعی بسته بندی فروش شیره خرما در اکثر مراکز و فروش گاه های مواد غذایی سطح شهر انجام می شود که می توان با رفتن به ان جا محصول مورد نظر را خریداری کرد.

برای خرید شیره خرما عمده می توان به کار خانه های تولید کننده ی این ماده ی غذایی ارزش مند مراجعه و ان را تهیه و خریداری کرد و با مصرف آن از فوایدش بر خور دار شد.

شیره خرما بسته بندی و فله ای در فروش گاه های مواد غذایی عرضه می شود و می توان هر کدام از نمونه ها را که می خواهیم تهیه کنیم و با مواد غذایی مختلف مصرف کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما