شیره انجیر استهبان در تهران + خرید و فروش

شیره انجیر استهبان در تهران و سایر شهرهای ایران محبوبیت بالایی دارد که علت آن کیفیت بالای این محصول و خواص آن می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انجیر استهبان

میوه انجیر یکی از خوشمزه ترین میوه های تابستانی بوده که در شهرهای مختلف ایران تولید می شود، در این میان شهرستان استهبان بیش از سایر شهرهای کشور در این زمینه معروف و مشهور بوده است، از این رو شیره انجیر استهبان به دلیل طعم و مزه شیرینی که دارد جزء محبوب ترین فرآورده های انجیر محسوب می شود و هر ساله مقدار مشخصی از این محصول به کشورهای دیگر ارسال می شود.

تهران به عنوان پایتخت ایران مرکز اصلی فروش شیره انجیر استهبان است و حجم بیشتر فروش ها در تهران به صورت عمده انجام می گیرد بنابراین قیمت ها نیز بسیار مناسب تر از شهرهای اطراف می باشد.

شیره انجیر از آن دسته شیره های طبیعی و خوشمزه ای است که طرفداران زیادی دارد و هر ساله با فرا رسیدن فصل برداشت انجیر و آمدن آن به بازار فروش، تقاضا برای شیره انجیر افزایش می یابد.

انجیر جزء آن دسته میوه هایی بوده که برای مدت محدودی به بازار می آید که دلیل آن هم زمان کوتاهی است که از زمان برداشت تا فروش وجود دارد، به همین دلیل در زمانی که این میوه موجود نیست می توان از شیره انجیر استفاده نمود تا از خواص آن بهره برد.

شیره انجیر استهبان مشتریان زیادی دارد و از فروش خوبی هم برخوردار است، شهرستان استهبان در استان فارس به عنوان بزرگترین تولید کننده انجیر دیم نه تنها در ایران بلکه در جهان شناخته شده است.

شیره انجیر محصولی خوشمزه و پرخاصیت است، بسیاری از کسانی که به میوه انجیر علاقه مند هستند می دانند که شیره حاصل از آن در کنار طعم شیرین و دلچسبی که دارد از چه فوایدی برای بدن برخوردار است به همین دلیل در این مطلب برای آشنایی هرچه بیشتر خوانندگان به خواص شیره انجیر استهبان اشاره خواهیم نمود.

شیره انجیر انواع ویتامین ها را دارد، از ویتامین A گرفته تا ویتامین های B، C و K را در خود دارد که با خوردن شیره انجیر می توانید مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله مس، منیزیم، پتاسیم و آهن را تا حدود زیادی جذب کنید، لازم است بدانید هر یک از این ویتامین ها و مواد معدنی به تنهایی می توانند برای بخش های مختلف بدن مفید باشند.

پتاسیم موجود در شیره انجیر برای افرادی که فشارخون بالا دارند مناسب است، همانطور که می دانید وجود سدیم بالا یکی از علل اصلی ابتلا به پرفشاری خون است اما مصرف شیره انجیر به دلیل داشتن پتاسیم می تواند به تعادل فشارخون کمک زیادی کند، پزشکان به افرادی که در معرض این بیماری قرار دارند یا به آن مبتلا هستند توصیه می کنند شیره انجیر طبیعی و خالص را در مقدار مجاز مصرف کنند.

یکی از شناخته شده ترین خصوصیات شیره انجیر، خاصیت ملین و ضد یبوست بودن آن است، در طب سنتی اولین راه حلی که برای افرادی که دچار یبوست شده اند پیشنهاد می شود مصرف شیره انجیر است.

برای درمان کافی است مقداری از شیره انجیر را به صورت تنها و یا با شیر ولرم به صورت ناشتا مصرف کنید، ملین بودن شیره انجیر همچنین عملکرد روده ها را نیز بهبود می بخشد و به طور کلی دستگاه گوارش با مصرف آن عملکرد بهتری خواهد داشت.

شیره انجیر حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است، آنتی اکسیدانی که در شیره انجیر وجود دارد به نام فنول شناخته می شود، این آنتی اکسیدان می تواند جلوی بروز بیماری هایی چون سکته قلبی و عروقی را بگیرد بنابراین بسیاری از کسانی که دچار مشکلات قلبی هستند یا سکته قلبی را تجربه کرده اند می توانند با مصرف شیره انجیر قوه از دست رفته خود را بازیابی کنند و از بروز مجدد این بیماری جلوگیری به عمل آورند

شیره انجیر همچنین دارای فیبر بالایی است، افرادی که قصد لاغری دارند و باید در رژیم غذایی خود از مواد غذایی و خوراکی های حاوی فیبر فراوان استفاده کنند، می توانند شیره انجیر را در وعده غذایی خود بگنجانند، چرا که بهترین میان وعده برای این افراد است که هم خاصیت سیر کنندگی دارد و هم به دلیل فیبر بالا باعث لاغری می شود.

شیره انجیر استهبان

خرید شیره انجیر استهبان

در سال های اخیر علاوه بر عرضه حضوری روش های مختلف دیگری هم برای خرید و فروش شیره انجیر استهبان در تهران به کار گرفته شده است، این روش ها از جمله عرضه اینترنتی سبب رشد چند برابری فروش محصول یک شهر یا استان در شهر یا استان دیگر گردیده است.

شیره انجیر بیشتر به صورت بسته بندی شده برای فروش عرضه می شود با این حال در برخی مراکز می توانید آن را به صورت فله ای هم مشاهده کنید و اگر نیاز داشتید آن را به مقدار لازم و کیلویی خریداری کنید البته توجه داشته باشید از نظر بهداشتی مورد تایید نیستند.

اگر می خواهید بهترین نوع شیره انجیر استهبان را در تهران خریداری کنید، کافی است آن را به صورت اینترنتی از همین سایت سفارش دهید، در سایت ما انواع شیره انجیر استهبان با درجات کیفی مختلف برای فروش عرضه شده که شما می توانید به راحتی آن را به اندازه مورد نیازتان سفارش دهید.

کشاورزان استهبانی هر ساله و پس از برداشت محصول باکیفیت ترین انجیر خود را روانه بازار تهران می کنند و اگر شما در این شهر زندگی می کنید می توانید به راحتی به شیره آن دسترسی پیدا کنید.

اگر امکان خرید حضوری برایتان میسر نیست یا زمان کافی در اختیار ندارید بهترین راه خرید به صورت آنلاین است چرا که محدود به مکان و زمان نیستید و هر کجا که حضور داشته باشید در صورت دسترسی به اینترنت می توانید خریدتان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید به صورت آنلاین مزیت های بی شماری دارد، اینکه شما در ترافیک نمی مانید، زمان زیادی صرف خرید نمی کنید و از همه مهمتر هزینه کمتری بابت خرید پرداخت می کنید که این موارد از مهمترین مزایای خرید غیرحضوری به شمار می روند.

پایین تر بودن قیمت ها در فروش اینترنتی به دلیل عرضه بدون واسطه محصول است لذا شما می توانید آسوده خاطر باشید که شیره انجیری که سفارش می دهید با بهترین کیفیت به دستتان می رسد.

شیره انجیر تولید شده در این مجموعه معمولا به صورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی برای فروش عرضه می شود، ما نیز با بهترین بسته بندی محصول خریداری شده شما را به دستتان خواهیم رساند، برای خرید با ما تماس بگیرید.

خرید شیره انجیر استهبان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما