شیره انجیر برای بارداری + خرید و فروش

دوران بارداری بسیار مهم است که مادر باید به سلامت خود و جنین اهمیت دهد، از این رو مصرف شیره انجیر برای بارداری توصیه می شود.

خواص شیره انجیر در بارداری

سلامت و تندرستی انسان در هر زمانی مهم است و باید برای حفظ آن همیشه از مواد غذایی درجه یک استفاده کرد، حال به موضوع خواص شیره انجیر در بارداری می پردازیم.

تجربه حس مادر شدن از زیباترین و آرامبخش ترین احساس ها به شمار می رود که هر فردی آرزوی قلبی آن را دارد، در این دوران سلامت مادر و جنین موجود در رحم او خیلی اهمیت دارد که برای تقویت و تغذیه هر دو آن ها، مصرف شیره انجیر به عنوان یک محصول غذایی مقوی و مغذی به زیادی توصیه می شود.

شیره انجیر نه تنها خطری برای جنین و مادر ندارد بلکه ترکیبات محتوی آن نیز برای آن ها به شدت ضروری است ،پس در این دوران از شیره انجیر به اندازه کافی استفاده داشته باشید.

شیره انجیر انرژی زا است و چون قند طبیعی موجود در آن به راحتی تجزیه می گردد و به انرژی تبدیل می شود، بنابراین نباید نگران دیابت بارداری بود زیرا قند آن به هیچ عنوان باعث افزایش میزان قند خون نمی شود.

شیره انجیر اصل حاوی فولات است که این ماده مفیدترین ماده معدنی برای پیشگیری از نقص عضو جنین است، پس سعی کنید با مصرف منظم و کافی این شیره، ماده معدنی را به اندازه لازم در دوران بارداری دریافت کنید.

از خواص دیگر شیره انجیر باید افزود این محصول منبعی سرشار از پتاسیم است که این عنصر معدنی از بالا رفتن میزان سدیم خون جلوگیری می کند و با دفع کردن سدیم مانع از افزایش فشار خون در بارداری می شود.

همانطور که می دانید فشار خون بالا از اصلی ترین علل سکته قلبی می باشد که باید سعی شود همیشه به ویژه در دوران بارداری میزان آن کنترل شود، از طرفی هم پتاسیم برای تقویت قلب و گردش خون بهتر درون رگ های خونی نیز مفید است که از این نظر باعث تقویت قلب می شود بنابراین مصرف شیره انجیر طبیعی توصیه می شود.

آهن از دیگر مواد معدنی است که به اندازه کافی در شیره انجیر وجود دارد، این عنصر معدنی به تشکیل هر چه بیشتر گلبول های قرمز خون در بدن کمک می کند که وجود این گلبول ها خطر مبتلا شدن به بیماری کم خونی را کاهش می دهد.

در واقع هر کدام از مواد معدنی که در ترکیب شیره انجیر وجود دارد به طریقی نقش خود را در بدن و حفظ سلامت آن ایفا می کند و مجموعه این عناصر و ویتامین ها در بدن سلامت آن را تضمین می کند.

مسلما در زمان بارداری به خاطر این که جنین از خون مادر تغذیه می کند باید سعی کنید مقوی ترین مواد غذایی مثل شیره انجیر را استفاده کنید تا در این صورت انرژی لازم برای مادر و جنین هر دو به اندازه کافی تامین شود.

مواد مغذی که از طریق خوردن شیره انجیر به بدن راه پیدا می کنند از طریق بند ناف به جنین می رسند پس اگر تمایل به متولد کردن نوزاد سالم و بدون نقص دارید حتما برنامه غذایی سالم و مقوی داشته باشید تا بتوانید بر اساس آن مواد غذایی درجه یک را مصرف کنید.

خیلی از افراد عقیده دارند که مصرف شیره انجیر علاوه بر سلامت جنین بر روی زیبایی نوزاد هم تاثیرگذار است که این عقیده در مورد مصرف شیره انجیر حقیقت دارد چرا که جذب تمامی ویتامین ها و مواد معدنی توسط جنین موجب می شود که سلامتی و زیبایی نوزاد پس از تولد کامل باشد.

خواص شیره انجیر در بارداری

خرید شیره انجیر ارگانیک

با وجود همه خواص خوب و مهم شیره انجیر ارگانیک در زمان بارداری، انگیزه افراد برای خرید و استفاده کردن از آن بالا می رود، ولی باید دانست که هر محصولی از  شیره انجیر مناسب برای خرید نمی باشد و باید سعی کنید همواره تازه ترین کیفیت آن را تهیه کنید.

در این خصوص سایت ما در طول سال بهترین محصول شیره انجیر را به شکل بسته بندی شده و بهداشتی با قیمتی مناسب به صورت عمده توزیع می کند و همه مشتریان از هر نقطه ای که حضور دارند می توانند بدون محدودیت جهت سفارش شیره انجیر، اقدامات لازم را انجام دهند.

شیره انجیر در شرایط ارگانیک و بهداشتی تولید می شود، به همین خاطر ارزش غذایی و دارویی آن بالا است و باید به مصرف آن اهمیت داد، ویتامین کا از مهم ترین ویتامین هایی است که به اندازه کافی در این محصول مقوی وجود دارد، این ویتامین برای رشد استخوان های جنین ضروری است و کمبود دریافت این ویتامین سبب می شود که ساختار استخوانی جنین مشکل پیدا کند.

از طرفی هم اگر نگران کمبود ویتامین کا در زمان بارداری هستید می توانید با مصرف شیره انجیر این کمبود را جبران کنید، شیره انجیر طبعی گرم دارد و باعث بالا بردن میزان سوخت و ساز در بدن می شود و چون در کنار داشتن طبیعت گرم، غنی از ویتامین ث است پس می تواند ایمنی بدن را در زمان بارداری بالا ببرد و این گونه از احتمال مبتلا شدن به بیماری در این زمان می کاهد.

شایان ذکر است که در هنگام بارداری به خاطر حفظ سلامت جنین، محدودیت دارویی برای مادر وجود دارد پس چه بهتر که با مصرف تغذیه های سالم بدن خود را تقویت کنید تا همیشه سالم بمانید و نیازی به مصرف دارو پیدا نکنید.

استفاده کردن از شیره انجیر باید در مقدار مجاز باشد و نباید این تصور را داشته باشید که چون شیره انجیر حاوی خواص و مزایای زیادی است، پس باید آن را بیش از حد استفاده کنید زیرا در این حالت عوارضی به دنبال پر خوری شیره انجیر به وجود می آید.

لذا باید سعی کرد با مصرف میزان مناسبی از این محصول از فواید آن به طور کامل برای سلامتی خود و جنینی که در رحم دارید بهره کافی را ببرید.

شیره انجیر هر ساله تولید انبوهی دارد و این موضوع جای کمبودی برای عرضه باقی نمی گذارد، بر خلاف خیلی از مراکزی که شیره های خوراکی بی کیفیت را به شکل ترکیبی به عنوان شیره اصل و خالص با قیمت بالا عرضه می کنند، مجموعه ما نمونه های اصل و طبیعی را به شمار عزیزان ارائه می دهد، برای خرید با شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

خرید شیره انجیر ارگانیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما