شیره انجیر برای رفلاکس معده + خرید عمده

شیره انجیر یکی از بهترین و لذیذترین فرآورده های انجیر بوده که بسیار پر خاصیت است، در این مبحث قصد داریم به خواص آن برای رفلاکس معده اشاره کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید شیره انجیر

شیره انجیر به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود، تولید این محصول نیاز به اطلاعات خاصی داشته، لازم است بدانید تولید شیره انجیر سنتی کار چندان سختی نیست و با کمی تلاش و مهارت می توانید این محصول را در خانه خود تهیه کنید.

مراحل تولید شیره انجیر به این صورت بوده که ابتدا انجیرهای خریداری شده را بشوئید و سپس داخل مخلوط کن میکس کرده و از صافی رد کنید و سپس اقدام به پخت آن کنید، در هنگام پخت کف روی ان را جمع کنید که این امر باعث خوش طعم و خوش رنگ تر شدن آن می شود.

اجازه دهید تا شیره انجیر رفته رفته غلیظ شود و قوام پیدا کند در این مرحله مراقب باشید تا شیره انجیر ته نگیرد، برای این کار آرام آرام شروع به هم زدن آن کرده تا به غلظت مناسبی برسد، در مرحله آخر ظرف را از روی شعله بر دارید تا کمی خنک شود.

برای تولید این کیلو شیره انجیر به هشت کیلو انجیر نیاز دارید و برای نگهداری آن می توانید از یخچال استفاده کنید.

همانگونه که می دانید شیره انجیر از جوشاندن آب انجیر ارگانیک تولید می شود که بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و خواص بالایی برای بدن به همراه دارد، این محصول سرشار از مواد معدنی بوده که باعث کاهش کلسترول خون شده و از بیماری های قلبی تا حد امکان جلوگیری می کند.

شیره انجیر ارگانیک تمام خواص انجیر طبیعی را داشته و بسیار مقوی و پر خاصیت است از جمله خواص آن عبارتند از:

  • دارای مقادیر زیادی پلی فنول بوده که باعث کاهش کلسترول بد در خون می شود.
  • حاوی مقادیر زیادی فیبر بوده که به عملکرد روده کمک نموده و باعث جلوگیری از یبوست و بواسیر می گردد.
  • دارای مقادیر زیادی پتاسیم و آهن بوده که باعث تقویت قوای عمومی بدن شده و از کم خونی تا حد امکان پیشگیری می کند
  • منبع خوبی از ویتامین سی و ب بوده که به حفظ و سلامت پوست کمک نموده و باعث شادابی و جوانسازی پوست می شود.
  • شیره انجیر حاوی مقادیر زیادی نیاسین بوده که به رشد ذهنی جنین کمک نموده و خوردن آن برای زنان باردار باعث کاهش حالت تهوع می شود، شیره انجیر دارای مقادیر زیادی ویتامین ب بوده که به عنوان کاتالیرور در بدن عمل نموده و باعث افزایش فعالیت آنزیم های بدن می شود.
  • منبع خوبی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان بوده که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • با رادیکال های بدن مبارزه نموده و باعث جلوگیری از اختلالات قلبی و سرطان می شود و همچنین از ابتلا به سرطان پروستات و سینه پیشگیری می کند.
  • درمان کننده آفت و جوش دهانی بوده که علت آن خاصیت ضد باکتری بودن آن است.
  • حاوی نیاسین بوده که به حالت ارتجاعی پوست کمک کرده و باعث جلوگیری از پیری پوست می شود.

شیره انجیر خواص و فواید بسیار بالایی داشته و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا و انواع ویتامین ها برای بدن مفید بوده و باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می شود، به دلیل داشتن فیبر بالا به هضم غذا کمک نموده و همچنین با رادیکال های آزاد مبارزه نموده و از سرطان پیشگیری می کند.

شیره انجیر تاثیر خوبی بر روی درمان مشکلات دستگاه گوارش و رفلاکس معده داشته که باعث تقویت دستگاه گوارش می شود، همچنین دارای مقادیر زیادی فیبر، پتاسیم، کربوهیدرات، سدیم، منیزیم، منگنز، اسید فولیک، اسید اولاژیک و قند بوده که بر روی کاهش کلسترول نقش خوبی می گذارد و باعث کاهش اختلالات قلبی می شود.

تولید شیره انجیر

خرید شیره انجیر

در هنگام خرید به نوع شیره انجیر ارگانیک و معمولی بودن آن توجه کنید، شیره انجیر ارگانیک عاری از مواد افزودنی بوده و بسیار خوش طعم و پر خاصیت می باشد، در این نوع شیره هیچگونه مواد افزودنی مثل شکر، مواد نگهدارنده و غیره وجود نداشته است.

با افزایش استقبال خریداران می توانند به قیمت مناسب فروش این محصول دسترسی داشته باشند، قیمت شیره انجیر بر اساس حجم خرید و فروش تغییر می کند و با افزایش استقبال خریداران می توان به مناسب ترین قیمت شیره انجیر دسترسی پیدا نمود.

میزان زیادی از انجیرهای عرضه شده در بزرگترین مرکز فروش به کشورهای مختلف صادر می شود، خرید و فروش کلی و جزئی در این مرکز فروش برای کلیه عرضه کنندگان سود خوبی به همراه داشته و میزان رضایت مشتریان از خرید این محصول نسبتا زیاد می باشد.

بسیاری از مشتریان و خریداران دائمی به دنبال اطلاع از قیمت خرید و فروش کلی و جزیی شیره انجیر در بازار می باشند، مشتریان می دانند با خرید بالا و عمده می توانند از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوند، از این رو بسیاری از مردم به دنبال پایین آمدن قیمت خرید و فروش این محصولات به صورت کلی و عمده هستند، بنابراین بسیاری از آن ها به دنبال خرید مستقیم و دسترسی بهتر به نمونه محصولات مرغوب می باشند.

هر روزه شمار زیادی از مشتریان به بزرگترین مرکز فروش شیره انجیر از جمله این مجموعه مراجعه می کنند و به خرید این محصول می پردازند، در این مرکز فروش انواع و اقسام شیره انجیر به مشتریان و خریداران عرضه می شود.

شیره انجیر شیرین ارگانیک نسبت به شیره انجیر معمولی دارای مزایای بالایی می باشد و همچنین فاقد مواد نگهدارنده بوده که برای بدن مضر نیست و به دلیل داشتن خواص بیشمار از فروش خوبی برخوردار است.

اگر قصد خرید عمده شیره انجیر را دارید، خرید عمده را به شما پیشنهاد می کنیم علاوه بر خرید محصولی درجه یک و پر فروش می توانید از تخفیف ویژه آن بهره مند شوید، در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت روز شیره انجیر، با مشاورین ما در تماس باشید و در صورتی که تمایل به خرید مستقیم شیره انجیر دارید و فرصت رفتن به بازار را ندارید، می توانید از مجموعه ما اقدام به خرید کنید و در اسراع وقت محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.

خرید شیره انجیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما