صادر کننده شیره خرما طبیعی درجه یک

در ایران به دلیل آب و هوای چهار فصلی کاشت انواع خرما در ایران انجام می شود که از این میوه برای تهیه انواع شیره های خرما استفاده می شود که فرآورده های خرما به کشور های دیگر و کشور همسایه صادر می شود که صادر کنندگان از بهترین و با کیفیت شیره خرما طبیعی برای صادرات استفاده می کنند تا رضایت متقاضیان را به خود جلب نمایند که صادرات انواع شیره خرما غلیظ و طبیعی توسط مراکز صادرات آنلاین و اینترنتی انجام می شود تا افراد بتوانند در صورت نیاز ثبت سفارش نمایند.

صادر کننده شیره خرما طبیعی درجه یک

شیره خرما طبیعی چگونه تولید می شود؟

شیره خرما طبیعی چگونه تولید می شود؟ برای تهیه شیره خرما از طریق دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود که در شور سنتی فقط پانزده درصد از خرما به شیره تبدیل می شود ولی در روش صنعتی شصت درصد خرما به شیره تبدیل می شود.

روش سنتی برای تهیه شیره خرما:

در این روش خرما ها را در دیگ در باز بریزید سپس به وزن خرما، آب به آن اضافه کنید تا با حرارت دادن آب به جوش بیاید و خرما ها همزمان له شود که این عمل مدت زمان طولانی به طول می انجام و برای این که سریع تر خرما ها له شود بهتر است با کف گیر خرما ها را له کرد تا این عمل با سرعت بیشتری انجام شود.

زمانی که خرما ها کاملا له شد، آن را از صافی عبور دهید تا خرما ها بماند و آب آن کاملا از بین برود و اجازه دهید خرما ها سرد شود سپس با دست آن را فشار دهید تا آب های آن کاملا از بین رود و فقط تفاله خرما باقی بماند.

حالا شیره رقیق تولیدی را درون قابلمه ای بزرگ بریزید و حرارت زیر آن را کم کنید تا آب های اضافی تبخیر شود و این عمل را تا زمانی ادامه دهید که کاملا غلیظ شود و هر چند دقیقه یک بار هم بزنید تا ته نگیرد و این عمل را تا زمانی ادامه دهید که با بالا آوردن کف گیر سفتی شیره قابل تشخیص باشد حالا اجازه دهید شیره ها سرد شود سپس آن ها را در بسته بندی و ظرف مخصوص بریزید و در جای خشک و خنک نگه داری نماید.

بررسی میزان غلظت شیره خرما طبیعی درجه یک

بررسی میزان غلظت شیره خرما طبیعی درجه یک میزان غلظت شیره خرما طبیعی درجه یک باید بالا باشد طوری که با کج شدن ظرف، شیره از آن سرازیر نشود و حالت خود را حفظ کند و هیچ تغییری در شکل آن ایجاد نشود که این نشان از غلظت بالای آن می باشد.

اگر شیره رقیق باشد باعث خرابی زود هنگام آن می باشد که کیفیت و مشخصات آن را کاهش می دهد و سبب خرابی زود هنگام آن می شود و اگر آبکی بود آن را خریداری نماید.

شیره خرما درجه یک شفاف و زلال می باشد طوری که با نگاه کردن در بطری بتوان اشیا آن طرف را به وضوح مشاهده کرد و نباید هیچ تفاله ای از خرما و جامد رسوب در آن مشاهده کرد و هم چنین رنگ آن باید تیره باشد تا بتوان غلظت آن را تشخیص داد که هر چه تیره تر باشد از غلظت بالاتری برخوردار می باشد و رنگ روشن میان از رقیق بودن آن می باشد.

شیره خرما غلیظ، ماندگاری بالایی دارد یعنی برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشد و در طی این مدت هیچ تغییری در رنگ، مزه، طعم، مواد مغذی و…. ایجاد نمی شود که با قرار دادن در جای خشک و خنک ماندگاری محصول را افزایش می دهد و تا مدت چند سال قابل استفاده می باشد.

خرید بهترین شیره خرما طبیعی درجه یک

خرید بهترین شیره خرما طبیعی درجه یک خرید بهترین شیره خرما طبیعی از راه های مختلفی ممکن می باشد که هر فرد می تواند یکی از راه های پیشرو را انتخاب کند که افراد بر اساس موقعیت مکانی وو زمانی خود باید راه خرید شیره را از بین گزینه ها انتخاب کند وشیره خود را سفارش دهد.

اولین و بهترین راه برای خرید شیره خرما، کارخانه و شرکت تولید می باشد که در این شرکت، انواع شیره خرما را برای فروش دارند که افراد می توانند با مراجعه به آن جا شیره خرما خود را خریداری نمایند که در این روش به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه قیمت محصول کاهش می یابد طوری که فقط باید هزینه تولید را پر دلها کنند و نیازی به پرداخت هزینه دلال نیست.

کارخانه تولید شیره خرما به دلیل متقاضی فراوان همیشه شیره تازه و باکیفیت برای فروش دارند زیرا به صورت روزانه شیره تولید می کندند و توسط مجهز ترین دستگاه ها آن ها را شفافیت سازی و بسته بندی می کنند و روی بسته ها ارزش غذایی را درج می نمایند و به مراکز خرید و بازار فروش عرضه می کنند.

افراد با مراجعه مستقیم یا ارتباط با تولید کنندگان می توانند بهترین و ارزان ترین شیره را سفارش دهند تا از فواید آن بهره مند شوند که علاوه بر آن می تواند اطلاعات درج شده روی بسته از قبیل ارزش غذایی، کیفیت و مشخصات، طرز تهیه و… را مورد بررسی قرار دهند.

یکی دیگر از راه های خرید شیره خرما، از طریق سایت ها و مراکز آنلاین و اینترنتی می باشد که در این سایت ها انواع شیره خرما را به صورت بسته بندی های مختلف و متنوع با وزن ها متفاوت برای فروش دارند که می توانند با توجه به نیاز یکی از آن ها را سفارش دهند و از آن برای موارد مختلف استفاده کنند.

خرید از طریق سایت های آنلاین در زمان و وقت فرد صرفه جویی می شود و از تلف شدن وقت جلوگیری می کند که علاوه بر آن افراد می توانند در زمان مشخص و معین اطلاعات درج شده در سایت را مورد بررسی قرار دهند تا بهترین نوع شیره را سفارش دهند.

فروشنده انواع شیره خرما طبیعی درجه یک

فروشنده انواع شیره خرما طبیعی درجه یک فروشنده انواع شیره خرما طبیعی درجه یک، محصولات خود را به شکل بسته بندی های مختلف و متنوع با وزن های مختلف به بازار ارائه می کنند که این شیره ها از خرما تازه و باکیفیت تهیه می شود که کاربرد های فراوانی دارند و علاوه بر آن به دلیل مواد مغذی و املاح معدنی خاصیت فراوانی به خود اختصاص می دهد که اکثریت افراد سعی در خرید این نوع شیره دارند که می توانند با مراجعه به مراکز فروش شیره خرما، نیاز خود را تامین نمایند.

فروشندگان انواع شیره خرما برای این که رضایت متقاضیان را به خود جلب نمایند که محصولات خود را از مراکز تولید شیره خرما تامین نمایند تا بهترین و درجه یک ترین شیره خرما را برای فروش داشته باشند تا افراد با خیال راحت خرید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما