فواید شیره انجیر برای سرماخوردگی و روش خرید عمده آن

همانطور که مطلع هستید، سرما خوردگی از جمله بیماری های شایعی است که همه افراد به آن مبتلا می شوند، یکی از مواد غذایی که فواید آن برای سرما خوردگی به اثبات رسیده، شیره انجیر طبیعی می باشد که در ادامه به روش خرید عمده آن و خواص مهم شیره انجیر به طور کامل اشاره شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انجیر از جمله فرآورده های بسیار پرکاربرد میوه انجیر است و معمولاً از انجیرهای باکیفیت و پر شیره تولید می گردد، این محصول به دلیل دارا بودن مواد مغذی بسیار فراوان می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده و انرژی مورد نیاز در دوران سرما خوردگی را تامین کند.

معمولاً بیماری سرما خوردگی همراه با آبریزش بینی، سر درد، تب، لرز، سرفه، گلو درد، خس خس سینه و خلط گلو رخ می دهد که فصل پاییز و زمستان بیشترین میزان سرماخوردگی را در جامعه ملاحظه می کنیم.

تغذیه بدن در دوران سرماخوردگی اهمیت بسیار زیادی برای کم کردن دوره نقاهت دارد از آنجایی که شیره انجیر می تواند تمام ویتامین های مورد نیاز بدن را به فرد بیمار برساند، بهبودی بیمار سریع تر اتفاق خواهد افتاد.

زمانی که ویروس سرما خوردگی وارد بدن شود، می تواند سبب اختلالات بسیار زیادی در سیستم بدن گردد از جمله این اختلالات کاهش انرژی بدن، بی حالی درد و کمبود اشتها می باشد.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که در سرما خوردگی می خواهید دوره نقاهت خود را کاهش دهید حتماً شیره انجیر را در رژیم غذایی خود بگنجانید، این محصول به دلیل طبع بسیار گرمی که دارد ‌می تواند، به فعالیت بهتر سلول های بدن کمک کند.

همچنین شیره انجیر ویتامین ها و مواد مغذی فراوان از جمله ویتامین های آ، ب و سی و همچنین مواد مغذی مانند فیبر، آهن، منیزیم، پتاسیم و کلسیم را در خود دارد.

مصرف شیره انجیر می تواند باعث نرم شدن گلو گردد به این ترتیب، عفونت و خلط هایی که در گلو وجود دارد را از بین می برد به این منظور می‌ توانید شیره انجیر را با شیر ولرم مخلوط کرده و بنوشید تا سرفه و خلط گلوی شما در مدت زمان کوتاهی رفع شود.

شیره انجیر جزء مواد غذایی شیرین و مفید است که انرژی مورد نیاز بدن را در دوران بیماری فراهم آورده تا افراد سریع‌ تر سلامت خود را به دست بیاورند زیرا، قندهای طبیعی داشته و افراد می توانند آن را هم به عنوان وعده اصلی و هم به عنوان میان وعده مصرف کنند.

خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی که در شیره انجیر وجود دارد می تواند، سیستم ایمنی بدن را ارتقا دهد این محصول هم به تنهایی قابل مصرف بوده و هم با مواد غذایی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیب شیره انجیر با ارده بی نظیر بوده و نقش بسیار مهمی را در سلامت کلی بدن ایفا نموده و برای دوران نقاهت سرماخوردگی بسیار مفید است.

از آنجایی که کودکان در دوران سرما خوردگی بسیار کم اشتها می شوند، بدن آن ها ضعیف شده و همین موضوع باعث می ‌شود که دیرتر خوب شوند، شیره انجیر با طعم بسیار خوشمزه ای که داشته از جمله محصولات مورد علاقه کودکان بوده که مادران می ‌توانند آن را در رژیم غذایی کودک خود قرار داده تا به بهبود هرچه سریعتر آن ها کمک کنند.

خواص شیره انجیر

لازم به ذکر است بدانید که خواص شیره انجیر طبیعی فقط به دوران سرما خوردگی محدود نشده و استفاده از آن در هر زمانی برای بدن پر فایده و مفید است.

استفاده از شیره انجیر جریان خون را افزایش داده که از این طریق از انعقاد خون جلوگیری کرده و همچنین در کاهش سطح کلسترول خون موثر بوده در نتیجه می ‌تواند باعث کاهش فشارخون گردیده و سلامت قلب را تضمین کند.

شیره انجیر سرشار از آهن است و می تواند باعث درمان کم خونی شود، افراد زیادی کم خونی دارند که این افراد معمولاً کسل، بی حال و خواب آلود هستند، شیره انجیر به دلیل انرژی فراوان و رفع کم خونی می تواند تمام این علائم را از بین برده و با طبع گرم خود رطوبت بدن را هم خارج کند.

شیره انجیر، خاصیت آنتی اکسیدانی داشته که می تواند در دفع سموم بدن موثر باشد زمانی که سموم به طور کامل دفع شود، اختلالات کلیوی و کبدی هم تا حدود بسیار زیادی درمان خواهد شد.

پوکی استخوان و آرتروز از جمله بیماری های شایع در بین بانوان است که معمولا با افزایش سن، بیشتر می شود، مصرف شیره انجیر می تواند دردهای استخوانی را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد و با خاصیت آنتی اکسیدانی و دارا بودن ویتامین دی و کلسیم به استحکام استخوان ها کمک کند.

کمی پیش تر به افزایش جریان خون توسط شیره انجیر اشاره کردیم که همین موضوع سبب جوانسازی پوست شده و می تواند جوش و آکنه را از بین برده و سلامت پوستتان را تضمین کند.

به همه والدینی که به سلامت کودکان خود اهمیت می دهند توصیه می شود شیره انجیر را در رژیم غذایی آن ها بگنجانند زیرا، سبب از بین رفتن ضعف عمومی بدن شده و همچنین در تقویت هوش و حافظه هم موثر است که البته نیاز بدن به تمام ویتامین ها و مواد معدنی فراهم می آورد و با تحریک غده هیپوفیز، باعث رشد بهتر کودکان می گردد.

خواص شیره انجیر

مصرف شیره انجیر

تا اینجای مطلب، قطعا متوجه اهمیت مصرف شیره انجیر و خواص آن برای سرماخوردگی و سایر مشکلات شده اید، اما دقت کنید زمانی مصرف شیره انجیر تاثیر گذار خواهد بود که محصول اصل و با کیفیت باشد، یعنی شیره از انجیرهای تازه و مرغوب که هیچ خرابی نداشته، بدون افزودنی غیر مجاز طی فرآیندی طبیعی و بهداشتی که ترکیبات آن دستکاری نشده، به دست آید.

برای به دست آوردن این محصول با چنین ویژگی هایی، می توانید خریدتان را به روش های مختلف انجام دهید ولی اگر روش درست را انتخاب کنید، به نفعتان خواهد بود.

شما خریداران عمده می توانید محصول را از مرکزی به صورت غیر مستقیم با قیمتی زیاد خریداری کرده که حتی از کیفیت محصولاتش مطمئن نیستید، یا ترجیح می دهید، به مرکز معتبری که سلامت و اصالت محصول را تایید کرده و همواره به سلامت و رضایت مشتریان می اندیشد، مراجعه کنید؟!

قطعا به عنوان تاجر و فرد موفق در زمینه فروش شیره انجیر، گزینه دوم را انتخاب خواهید کرد تا از طریق صادرات و فروش آن، سود خوبی را کسب کنید، به این ترتیب مشتریان دائمی و وفادار را نصیب خودتان می کنید.

به منظور خرید بهترین و مرغوب ترین شیره انجیر، می توانید همین حالا از طریق شماره تلفن هایی که در صفحه وجود دارد یا فرم مخصوص، سفارشات خود را ثبت کنید.

مصرف شیره انجیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما