قیمت خرید شیره انجیر صنعتی + تست کیفیت

بدون شک یکی از خوشمزه ترین چاشنیهای ایرانی که همراه صبحانه مصرف می شود، شیره انجیر صنعتی است که امروزه مشتریان زیادی دارد.

کیفیت انواع شیره انجیر

شیره انجیر با توجه به طبع گرمی که دارد در طب سنتی از آن به عنوان مصلح یاد می شود، این فرآورده (شیره انجیر) در ایران به عنوان یک چاشنی بسیار مفید کنار عرانه و صبحانه میل می شود که در اصل یکی از زیر شاخه های انجیر است که باعث می شود این چاشنی خوشمزه تر و دلپذیر تر شود.

در مورد اهمیت و خواص شیره انجیر مطالب فراوانی عنوان شده و حتی در کتابهای مقدس قرآن و تورات و انجیل هم نام این میوه پر خاصیت برده شده که گویای اهمیت زیاد و شفا بخش بودن این میوه شگفت انگیز است.

اگر در مورد ترکیبات آلی، مواد معدنی و انواع ویتامینهای موجود در شیره انجیر کمی بیشتر بدانید حتما آن را با علاقه و اشتیاق بیشتری تهیه و مصرف می کنید.

همان طور که پیشتر ذکر شد شیره انجیر طبع گرمی دارد و ترکیب آن با مواد مغذی مختلف ارزش تغذیه‌ ای آن را چند برابر می کند که برای سلامتی و تقویت عمومی بدن مفید است.

نکته ای که در مورد شیره انجیر وجود دارد این است که هر کسی می تواند آن را به هر روشی که بخواهد درست کند و هر روش تهیه ای طعم متفاوتی دارد، از این رو شیره انجیر با توجه به روشهای تهیه گوناگون آن، دارای طعمهای مختلفی است.

امروزه دیگر شیره انجیر فقط مخصوص یک استان خاص نیست و نوع صنعتی آن منطبق بر ذائقه و سلایق مختلف تولید می شود و هر برندی از این محصول دارای طعم خاص و انحصاری همان برند تولید کننده می باشد.

البته در نظر داشته باشید که همه واحدهای تولیدی از یک دستورالعمل کلی برای تهیه شیره انجیر صنعتی پیروی می کنند ولی تفاوت میان طعم و مزه متفاوت شیره انجیر در برندهای مختلف مربوط به استفاده از افزودنیهای گوناگون است که طبق سلیقه های مختلف قابل تغییر است.

هر نوع شیره انجیری که تهیه می کنید باید آن را در محیطی خنک نگهداری کنید، از همین رو سعی کنید همیشه شیره انجیر را تازه به تازه خریداری و مصرف کنید، همچنین می توانید این ترکیب را در فریزر نگهداری کرده و کم کم به اندازه مصرف خود از فریزر خارج کنید.

کیفیت انواع شیره انجیر

شیره انجیر صنعتی + روش خرید

یکی از فرآورده های غذایی مهمی که از انجیر تهیه می شود شیره انجیر است که به دو روش صنعتی و سنتی تولید می شود و هر دو نوع این محصول در بازار موجود است.

انجیر در اصل متعلق به استهبان و چاشنی معروف آن یعنی شیره انجیر متعلق به خطه شمال کشور است که تولید آن به روش سنتی در این منطقه مرسوم است، در واقع استهبان مرکز اصلی کشت انجیر  در کشور است و صادرات شیره انجیر تازه به خارج از کشور هم انجام می شود.

انجیر در این منطقه به صورت چاشنیهای بومی و محلی از جمله شیره انجیر، مربای انجیر، انجیر خشک و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع اصلی ترین چاشنی که از انجیر تهیه می شود شیره انجیر است که فراتر از استهبان در همه مناطق کشور جزو محبوب ترین چاشنیها محسوب می شود.

امروزه کارخانجات زیادی در زمینه تولید فرآورده های مرتبط با انجیر از جمله شیره انجیر فعالیت دارند و با راه اندازی خط تولید شیره انجیر این محصول را در بسته بندیهای مختلف با اوزان متفاوت به بازار عرضه می کنند.

شیره انجیر فرآورده ای است که باید فاقد هرگونه مواد نگهدارنده بوده و فرآیند پاستوریزه شدن را طی کرده باشد، همچنین انجیری که برای تهیه شیره انجیر مورد استفاده قرار می گیرد باید کاملا سالم، رسیده، بدون لکه و مزه ترش شدگی باشد، علاوه بر آن انجیر مصرفی نباید هیچ گونه لک، آسیب دیدگی، له شدگی و کپک زدگی داشته باشد.

رنگ شیره انجیر آماده شده باید کاملا طبیعی و رنگ اصلی مواد مصرفی برای تهیه این فرآورده را داشته باشد، بافت شیره انجیر صنعتی نیز باید کاملا مناسب بوده و خیلی سفت یا شل نباشد، همچنین این فرآورده غذایی باید از عطر و بو و مزه طبیعی برخوردار بوده و طعم واقعی مواد مصرفی موجود در آن را داشته باشد.

شیره انجیر به عنوان میان وعده در خانه ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و کمتر کسی شاید پیدا شود طعم آن را دوست نداشته باشد، این ماده غذایی ارزشمند انرژی بالایی دارد و مصرف آن برای همه مفید است و باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش می شود.

چنانچه فرصت کافی برای تهیه شیره انجیر خانگی را ندارید می توانید این چاشنی خوشمزه و مفید را از برندهای مطمئن تهیه کرده و زینت بخش سفره های خود کنید.

شیره انجیر صنعتی فرآوری شده با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک فرایند پاستوریزاسیون روی آن انجام می شود که در نتیجه مصرف شیره انجیر پاستوریزه و بهداشتی به ارتقای سلامت جامعه کمک می کند.

بهترین روش خرید این محصول خوراکی (شیره انجیر) به صورت اینترنتی می باشد، اما دقت کنید تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری بر روی بسته بندی محصول چاپ شده باشد تا مشتریان بتوانند آن را مطالعه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند، پس هنگام خرید به این اطلاعات توجه نمایید.

مورد دیگر این است که باید از کیفیت شیره انجیر مطمئن باشید و گرنه اگر صد در صد کیفیت آن را نمی دانید از خرید آن خودداری کنید و یا از مراکز معتبر و شناخته شده همچون مجموعه تولیدی شهدینا اقدام به خرید نمایید.

فروش عمده شیره انجیر صنعتی از طریق این سایت مستقیم از سوی تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد و با حذف واسطه ها سعی شده شیره انجیر صنعتی پاستوریزه و فرآوری شده با کمترین قیمت به دست فروشندگان و مراکز پخش این محصول در سراسر کشور برسد.

چنانچه به دنبال خرید عمده شیره انجیر درجه یک و ممتاز هستید می توانید با مراجعه وبسایت شرکت و ارتباط با واحد پشتیبانی ضمن دریافت مشاوره در مورد خرید بهترین نوع شیره انجیر مناسب هر ذائقه ای این فرآورده غذایی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از مجموعه ما خریداری کنید، برای خرید با شماره موبایل موجود تماس بگیرید.

شیره انجیر صنعتی + روش خرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما