قیمت خرید شیره خرما تازه + خواص آن در دوران شیردهی

یکی از فرآورده های بسیار مفیدی که استفاده از آن در دوران شیردهی مورد تاکید قرار گرفته است، شیره خرما تازه می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

شیره خرما در دوران شیردهی

شیره خرما تازه دارای خواص فراوانی بوده و به همین دلیل مصرف آن در دوران شیردهی و برای افزایش شیر مادران توصیه شده است.

شیره خرما که در دسته مشتقات خرما دسته بندی می شود، به دو روش قابل درست کردن می باشد، لازم به ذکر است بدانید تحقیقات زیادی بر روی این فرآورده صورت گرفته است و نتایج حاصل نشان داده است که استفاده از شیره خرما خالص چه در دوران بارداری و چه دوران شیردهی می تواند حس آرامش روانی را به همراه داشته باشد، البته میزان مصرف و تعداد دفعات مصرف باید با نظر پرشک باشد تا ضرری برای مادر و کودکی که از شیر او تغذیه می کند به وجود نیاید.

در قدیم پس از آنکه زنان وضع حمل می کردند، پس از چند ماه از زایمان برای آنکه روحیه مادر بهتر شود و آرامش روانی خود را بازیابد از انواع خوراکی های مقوی و سالم همچون شیره خرما استفاده می کردند.

شیره خرما نقش موثری در کاهش التهاب دارد، همچنین خاصیت ضد عفونی کنندگی داشته و مصرف آن می تواند برای برطرف کردن بسیاری از مشکلاتی که در دوران شیردهی برای مادران اتفاق می افتد موثر واقع شود.

معمولا زنان پس از زایمان دچار عفونت می شوند، این عفونت می تواند بر روی شیردهی آن ها تاثیر گذاشته و همانطور که می دانید اگر شیر مادر کیفیت خوبی نداشته باشد نوزاد هم ممکن است دچار مشکلات زیادی شود، به همین دلیل توصیه شده مادران برای رفع عفونت خود از داروهای ضد عفونت استفاده کنند، در کنار داروهای شیمیایی که پزشکان توصیه می کنند برخی از محصولات و فرآورده های طبیعی هم هستند که همین خاصیت را دارا بوده و می توانند عفونت را در بدن زنان کاهش دهند.

یکی از این فرآورده ها، شیره خرما اصل است که مصرف آن بیشتر به صورت ترکیبی با سایر خوراکی ها توصیه شده است، خوردن این شیره می تواند التهاب ناشی از عفونت را هم در بدن کاهش دهد، البته باید در مصرف آن دقت کافی هم به عمل آید.

در کنار فوایدی که این فرآورده می تواند برای مادران داشته باشد، نباید از دیگر فواید آن هم غافل شد! یکی از فواید خوب این محصول نقش موثری است که در کاهش بی خوابی دارد بنابراین اگر خواب خوبی ندارید و یا زمانی که می خوابید مدت زیادی طول می کشد به خواب بروید، تنها کافی است مقداری شیره خرما را به تنهایی و یا با مقداری شیر ولرم  مصرف نمایید تا خواب آرامی داشته باشید.

علاوه بر اینکه می توان از خود شیره خرما به تنهایی استفاده کرد، می توان به همراه نوشیدنی هایی همچون شیر ولرم یا قهوه به جای شکر سفید از آن استفاده نمود، همچنین برای تزئین پنکیک ها نیز از شیره خرما به عنوان شهد و نوعی شیرین کننده طبیعی استفاده می شود.

استفاده منظم از این محصول به مرور زمان سبب برطرف شدن مشکلاتی همچون ریزش مو می شود، همچنین اگر از این محصول به طور مداوم و در حد مجاز استفاده کنید، می توانید شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستی خود باشید و به درخشان تر شدن پوست صورت خود کمک کنید.

برای کسانی که پوست صورتشان دچار آفتاب سوختگی شده نیز این محصول مفید واقع می شود چرا که سرشار از مواد مغذی پوست و انواع ویتامین های ضروری می باشد که می تواند بسیار کمک کننده باشد، حتی علاوه بر میل کردن شیره خرما، می توانید مقداری از آن را بر روی پوست خود بمالید تا پس از چند ماه شاهد کاهش اثرات آفتاب سوختگی پوست خود باشید.

شیره خرما برطرف کننده مشکلات قلبی و عروقی است، با مصرف این فرآورده می توان مشکلات قلبی را تا حدودی بهبود بخشید، یکی از مواردی که اثر مستقیمی بر روی قلب می گذارد فشارخون بالا است که از این رو باید گفت ترکیبات گیاهی در شیره خرما وجود دارد که می تواند در تنظیم فشارخون کمک زیادی بکند، با تنظیم فشارخون فشار به عروق قلبی هم کمتر شده و در نتیجه قلب بهتر کار می کند و کمتر دچار مشکلاتی مثل تپش خواهد شد.

اختلالات کبدی و از همه مهم تر سرطان کبد به دلیل تجمع چربی های مضر در این عضو حیاتی بدن اتفاق می افتد، روش های درمانی مختلفی برای رفع چربی کبد و سالم سازی آن توصیه می شود که یکی از این روش های درمانی که در طب سنتی هم از آن یاد شده استفاده از شیره خرما طبیعی است، این فرآورده می تواند به پاکسازی کبد کمک کرده و چربی های ناسالم را از بین ببرد، توجه داشته باشید کبد یکی از اعضای مهم بدن بوده و ایجاد مشکل در عملکرد آن می تواند دیگر اعضای بدن از جمله کیسه صفرا و کلیه را هم تحت تاثیر قرار دهد.

شیره خرما در دوران شیردهی

قیمت خرید شیره خرما

شیره خرمای اصل نسبتا گران قیمت است به همین دلیل خرید آن با قیمت مناسب برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است، تا چند سال قبل فروش انواع محصولات خوراکی از جمله شیره خرما به صورت حضوری انجام می گرفت اما با پیشرفت فضای مجازی و دسترسی عموم مردم به اینترنت پرسرعت امکان خرید و سفارش هر محصولی به صورت آنلاین امروزه امکانپذیر شده است.

در این روش خرید زمان زیادی هدر نمی رود و خریدار می تواند در هر کجا که حضور دارد به راحتی و با یک گوشی به وسیله اینترنت خریدش را به صورت آنلاین انجام دهد، مزیت بزرگ این روش عدم نیاز به صرف زمان زیاد برای رفت و آمد و حضور در محل است، با چند کلیک ساده خرید امکانپذیر بوده و محصول خریداری شده هم در کوتاه ترین زمان به دست مشتری می رسد.

اگر قصد خرید مشتقات خرما از قبیل شیره خرما را دارید و می خواهید آن را با قیمت مناسب و البته کیفیت بالا خریداری کنید، می توانید به سایت ما جهت ثبت سفارش خود مراجعه نمایید.

در مجموعه شهدینا انواع شیره خرما به صورت بسته بندی شده آماده عرضه به خریداران محترم در سراسر کشور می باشد، با خرید آنلاین در واقع یک تیر و دو نشان زده اید هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم بابت خریدتان هزینه کمتری را پرداخت نموده اید، پس فرصت را از دست ندهید و همین الان برای خرید با بخش فروش ما تماس بگیرید.

قیمت خرید شیره خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما