قیمت شیره انگور عسگری به همراه ویژگی های مهم آن

یکی از بزرگترین شهرهای کشور در زمینه فروش عمده شیره انگور عسگری باکیفیت، پایتخت ایران می باشد که قیمت عمده آن با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، درباره مشخصات و ویژگی های مهم آن به همراه عوامل موثر بر قیمت این محصول در ادامه مطلب توضیحاتی بیان شده است.

قیمت شیره انگور خالص

تهران به عنوان یکی از مهم ترین توزیع کنندگان شیره انگور خالص در بازارهای داخلی و خارجی از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار می باشد، همچنین به دلیل عرضه محصولات خود با قیمت مناسب سبب شده تا بیشترین میزان تقاضا و سفارش را از سوی بازارهای بین المللی به خود اختصاص دهد.

میوه انگور از میوه های فصل تابستان است که به دلیل طعم و مزه بسیار عالی، دلنشین و فواید تغذیه ای بالایی که دارد از میزان محبوبیت بالایی نزد مصرف کنندگان خود برخوردار می باشد.

همانطور که می دانید شیره انگور یکی از فرآورده های مهم میوه انگور است که در طعم شیرین و ملس تولید شده و از پرطرفدارترین چاشنی ها در تهیه دسرهای مختلف به شمار می رود.

از محبوب ترین دسرهای ایرانی که با استفاده از شیرین کننده طبیعی شیره انگور تهیه می شوند، می توان به دسرهایی نظیر حلوا، شله زرد، پنکیک، نان و همچنین بسیاری از میان وعده های سنتی و محلی اشاره داشت.

اگر بخواهیم از لحاظ درصد مواد مغذی و فواید، این محصول را بررسی کنیم باید خدمتتان عرض کنیم که شیره انگور شیرین و ملس از خواص و ارزش تغذیه ای منحر به فردی بهره مند می باشد.

قیمت فروش این محصول در بازار به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به درجه کیفی محصول و شیوه عرضه و توزیع آن اشاره کرد، از دیگر آیتم های تاثیر گذار در قیمت شیره انگور می توان موارد زیر را نام برد:

  • نوسانات قیمت و نرخ تورم، این عامل در بازار تاثیر زیادی در فرآیند تولید شیره انگور و ارزش نهایی آن دارد.
  • نوع بسته بندی و حجم بسته بندی شیره انگور
  • بازار عرضه و تقاضای شیره انگور در فصول مختلف سال
  • شیوه عرضه و سفارش شیره انگور
  • هزینه های حمل و نقل، انبارداری و غیره

اگر جهت خرید شیره انگور به بازار مراجعه کرده باشید قطعا با قیمت های متنوعی مواجه شده اید که از عمده دلایل آن می توان به واسطه ها و دلال ها در این زمینه اشاره داشت.

بنابراین یکی از روش های بسیار عالی که با استفاده از آن می توانید در هزینه ها و زمان خرید خود صرفه جویی نمایید، خرید اینترنتی شیره انگور به صورت مستقیم از شرکت تولیدی مورد نظر است.

با خرید مستقیم و بدون واسطه نه تنها می توانید شیره انگور مورد نظر را با نرخ بسیار پایین تری خریداری نمایید بلکه می توانید از تضمین کیفیت و ارگانیک بودن آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

قیمت شیره انگور خالص

مشخصات شیره انگور عسگری

از مهمترین نکات حائز اهمیت قبل از خرید شیره انگور عسگری، اطمینان از کیفیت و قیمت عادلانه آن به واسطه دانستن مشخصات و ویژگی های مهم آن می باشد، لذا تهران یکی از بهترین شهرهای تامین کننده و توزیع کننده فرآورده های انگور از جمله شیره انگور به شمار می رود.

اما در خصوص مهمترین مشخصات و ویژگی های شیره انگور ارگانیک که با استناد به آن می توان به کیفیت و اصالت محصول مورد نظر پی برد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

به غلظت شیره انگور توجه نموده و از خرید شیره هایی که خیلی غلیظ و سفت بوده و یا شل و رقیق هستند خودداری نمایید.

  • در خصوص رنگ شیره انگور درست است که رنگ آن به طور مستقیم به فرآیند تولید آن بستگی دارد اما محصولاتی که در طیف رنگی قهوه ای کمرنگ تا قهوه ای پررنگ و قرمز تیره قرار دارند از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار هستند.
  • طعم و مزه شیره انگور بیشتر به سلیقه و ذائقه افراد بستگی دارد، اما شیره انگورهایی که طعم شیرین و ملستری دارند از طبع معتدل تر و خواص و ارزش تغذیه ای بهتری نیز بهره مند هستند.
  • بوی شیره انگور از دیگر روش های تشخیص میزان کیفیت محصول است، از این رو اگر هنگام استشمام بوی کهنگی، سوختگی و یا بوی نامطلوب دیگری را حس کردید از خرید محصول خودداری نمایید.
  • ظرف بسته بندی و شرایط محیطی نگهداری از شیره انگور در میزان کیفیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد، لذا بهترین ظرف جهت نگهداری ظروف پلاستیکی گرید خوراکی و یا ظروف شیشه ای درب دار بوده و بهترین شرایط دمایی، محیط خشک و خنک به دور از حرارت و نور خورشید می باشد.
  • به مدت زمان نگهداری از شیره انگور نیز دقت بفرمایید، معمولا تاریخ انقضای این محصول یک سال پس از تولید می باشد.

اما در رابطه با مهمترین خواص درمانی و تغذیه ای این شیره خوراکی خوشمزه و پرطرفدار می توان موارد زیر را نام برد:

  1. از این شیره می توان جهت رفع و ترمیم انواع زخم ها و التهابات استفاده نمود.
  2. به تنظیم کلسترول خون و قند خون کمک بسزایی کرده از این رو برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد.
  3. به تنظیم متابولیسم بدن کمک بسزایی کرده و برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید و موثر می باشد.
  4. برای تنظیم گردش خون بسیار مفید بوده و به دفع مواد زاید و سمی خون در نتیجه تصفیه خون کمک بسیار زیادی می کند.
  5. خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدسرطانی بالایی داشته و از ابتلا به انواع سرطان ها در آقایان و خانم ها جلوگیری می نماید.
  6. برای سلامت پوست و مو بسیار مفید بوده و به درخشندگی و شادابی بیشتر پوست و مو کمک فراوانی می کند.

توجه به راهنمای خرید شیره انگور مورد نظر از قبیل برند شرکت تولید کننده و علامت های استاندارد کنترل کیفیت قبل از خرید الزامی است، به همین دلیل جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره مشخصات کلی این محصول در انواع مختلف و همچنین سفارش تضمینی آن  با نازلترین قیمت ممکن، می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در همین سایت یعنی تماس تلفنی و تکمیل فرم، با مجموعه ما به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط بگیرید.

مشخصات شیره انگور عسگری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما