قیمت شیره توت سیاه طبیعی بسته بندی شده صادراتی

امروزه شیره توت سیاه طبیعی به عنوان مکمل غذایی معرفی می شود که همین امر تاثیر زیادی در قیمت فروش نوع بسته بندی شده صادراتی آن داشته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره توت تازه دارای خواص زیادی برای سلامتی بدن می باشد و بسیار مقوی و خوشمزه است، بنابراین مصرف این شیره برای کودکان در حال رشد و افرادی که دچار کم خونی هستند بسیار مفید است.

اما توجه داشته باشید برای بهره بردن از خواص آن، باید نوع تازه و طبیعی این شیره که فاقد مواد افزودنی می باشد را تهیه نمایید.

در ادامه مطلب قصد داریم به عوامل موثر در میزان سفارش و فروش انواع شیره توت سیاه در بازار اشاره نماییم، از مهم ترین عوامل و فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت مناسب: یکی از عوامل بسیار مهم برای افزایش سفارش و فروش شیره توت، کیفیت بالای آن می باشد زیرا هرچه کیفیت بالاتر باشد تقاضا برای خرید آن بیشتر می گردد.
  • زمان نحوه ارائه محصولات: اگر زمان فروش شیره توت مناسب باشد و نحوه ارائه آن ها نیز مناسب و در شأن مشتریان صورت پذیرد، می تواند باعث افزایش سفارشات و حجم فروش شود.
  • قیمت مناسب: برای جذب بیشتر مشتری قیمت مناسب، بیشترین اثر را در افزایش سفارشات و میزان فروش دارد.

مصرف شیره توت می تواند باعث کاهش غلظت خون شود چرا که خاصیت سم زدایی دارد و با تصفیه کردن خون قدری از غلظت آن را کاهش می دهد بنابراین می توان همیشه از این خاصیت دارویی شیره توت استفاده کرد و مانع از بروز مشکلات قلبی شد.

قیمت شیره توت سیاه

لازم به ذکر است بدانید عرضه این محصولات چون از تولید به مصرف می باشد دارای قیمت ارزان تری از بازار خواهد بود، بنابراین مشتریانی که قصد خرید عمده شیره توت سیاه طبیعی و کاملا بهداشتی را دارند، برایشان قیمت آن بسیار حائز اهمیت است.

گاه تفاوت قیمت محصولات در بازار، به دلیل وجود دلالان است که بسیار بالا و نامعقول می باشد، این سایت یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده شیره های خوراکی صنعتی و سنتی می باشد که با توجه به سابقه طولانی در این زمینه، تجربه زیادی را نیز در این بخش کسب کرده است.

اگر برای تهیه شیره توت به بازار مراجعه کنید با قیمت های متفاوتی مواجه خواهید بود چرا که وجود واسطه گران برای افزایش قیمت از یک طرف و کیفیت توت و نوع آن، در تغییر این قیمت موثر است، اما این مسئله نه تنها برای خریداران خرد بلکه برای مغازه داران و فروشگاه ها که به حجم عمده از این محصول نیاز دارند، نیز دردسر ساز شده است.

ارائه کننده شیره توت صنعتی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به خریداران ارائه می دهد، ارائه شیره توت صنعتی به دلیل تولید در کارخانه و زیر نظر بهداشت، از نظر کیفیت و بهداشتی بودن مطمئن تر می باشد.

ارتباط و شناسایی بهترین ارائه کنندگان شیره توت صنعتی برای بسیاری از خریداران امری ضروری و مهم است چرا که می خواهند با کیفیت ترین نوع این محصول را برای بهره بردن از خواص آن تهیه نمایند.

با خرید عمده می توانید سود بالایی را کسب نمایید و بهترین و با کیفیت ترین شیره توت صنعتی را با در برندهای پرفروش و مرغوب، با کمترین قیمت خریداری کنید.

تنوع برندهای ایرانی و خارجی انواع شیره توت صنعتی بسیار زیاد است که از این رو برای تمام افراد حق انتخاب برند مورد نظر با قیمتی مناسب با بودجه خریدار، امکان پذیر است.

لازم به ذکر است بدانید انواع شیره توت صنعتی از نظر کیفیت، نحوه بسته بندی، برند تولید کننده و وزن محصول با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت شیره توت سیاه

بسته بندی شیره توت

قابل ذکر است عرضه عمده انواع شیره توت بسته بندی در بازار با قیمت ارزان که در واقع تولید کارخانه و عرضه آن به صورت مستقیم می باشد، به صورت غیرحضوری آغاز شده است و مشتریانی که به دنبال تامین این محصولات با قیمت کارخانه می باشند، می توانند با ارتباط گرفتن با کارشناسان ما، نسبت به خرید عمده اقدام کنند.

امروزه در بازا با انواع شیره توت مواجه می شوید که نوع تازه و مرغوب آن ها باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • عطر و طعم خوبی داشته باشد.
  • ذره ای از طعم ترش در آن پیدا نشود.
  • تلخ مزگی همراه با شیرینی، نشان از کهنگی و عدم کیفیت آن است.

به دلیل مقادیر بالای آهن و فسفر در شیره توت، مصرف این ماده غذایی می تواند از کم خونی جلوگیری کند، مواد مغذی موجود در این شیره به تقویت استخوان ها کمک می کند.

بنابراین، بهترین غذایی است که برای کودکان و افراد مسن استفاده می شود که ممکن است دچار پوکی استخوان شوند، هضم شیره توت آسان است و برای بسیاری از بیماری ها و تسکین دردهای ناشی از روماتیسم مفید است.

توجه داشته باشید در این مجموعه انواع شیره توت سنتی و صنعتی موجود می باشد که برای فروش عمده و صادرات از محصولات صنعتی درجه یک استفاده می شود، بنابراین در ادامه به روش تولید این محصولات به صورت صنعتی اشاره شده است.

در زمان های قدیم شیره توت به روش خانگی تولید می شد و از نظر بهداشتی بودن مورد تایید نبودند، اما امروزه روش تهیه شیره توت صنعتی در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مکانیزه و زیر نظر وزارت بهداشت انجام می شود.

تولید شیره توت به روش صنعتی بسیار با کیفیت می باشد و بدون هیچ گونه تغییری در خواص آن ها، تولید می گردند، در ادامه به طور خلاصه تولید شیره توت به روش صنعتی در کارخانه بیان شده است که شامل:

  • شست و شو
  • سورت بندی
  • حرارت دادن
  • تصفیه کردن
  • شفاف سازی شیره توت
  • تغلیظ شیره توت
  • بسته بندی محصول
  • برچسپ زنی بر روی بسته بندی ها

بنابراین تمامی افراد می توانند برای تهیه انواع شیره توت مرغوب و ارزان به شکل عمده از این مجموعه استفاده نمایند و سفارشات خود را از طریق راه های ارتباطی انجام دهند.

ما نیز خود از تولیدکنندگان برتر هستیم و این محصول را با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می کنیم تا مشتری را راضی نگه داشته و رضایت او را جلب کنیم، توجه داشته باشید فروش شیره توت فقط و فقط به صورت عمده صورت می گیرد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بسته بندی شیره توت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما