قیمت شیره خرما عمده در بازار تهران + خرید و فروش

شیره خرما عمده به عنوان یک میان وعده لذت بخش شناخته شده که دوست داران خاص خود را دارد که در مناطق مختلف کشور تولید می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت شیره خرما عمده

قیمت شیره خرما عمده بسته به کیفیت و نوسانات بازار تعیین می شود، برای خرید محصولی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شیره خرما یکی از محصولات مفید و پر خاصیت بوده که با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و طبیعتا برای خرید و فروش، تجارت و بازیابی آن قیمت امر بسیار مهمی است که نقش مهمی در سود دهی کسب و کار تجاری دارد.

لازم به ذکر است بدانید قیمت شیره خرما با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوسانات بازار و کیفیت آن تعیین می شود.

تجارت و صادرات شیره خرما سرمایه زیادی را می طلبد که سود زیادی نیز به همراه دارد، این محصول به کشور های مختلف از جمله عراق، قطر، عمان، افغانستان، ایتالیا و آلمان صادر می شود و بازار هدف تجار کشورمان در بحت صادرات، همین کشورها می باشد که نقش به سزایی در رونق اقتصادی کشور داشته است.

شیره خرما بسیار پر خاصیت بوده و منبع خوبی از مواد معدنی می باشد و برای تقویت سیستم دفاعی بدن مفید است، به دلیل داشتن ویتامین ث و آنتی اکسیدان به رفع و کاهش چین و جروک های پوستی کمک نموده و باعث جوانسازی پوست می شود، برخی از خواص دیگر آن عبارتند از:

  • غنی از روی و آهن بوده باعث جلوگیری از ریزش موهای سر شده و به تقویت فولیکول های مو کمک نموده و باعث افزایش تراکم موهای سر می شود.
  • خاصیت ضد التهابی داشته و نقش به سزایی بر روی درمان آرتروز، سندروم روده تحریک پذیر، میگرن و التهاب مزمن دارد.
  • درمان کننده دیابت بوده و موجب قطع و کند شدن پردازش قند در بدن می شود، همچنین در کنترل فشار نقش مهمی ایفا می کند.
  • تصفیه کننده خون بوده و نقش به سزایی بر روی پاکسازی خون داشته و باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود.
  • منبع غنی از پتاسیم و منیزیم بوده و تاثیر خوبی بر روی سلامت قلب می گذارد و به کنترل کلسترول خون کمک خوبی می کند
  • دارای مقادیر زیادی ویتامین ب بوده که باعث کاهش و رفع ترس، اضطراب، عصبانیت و استرس می شود و همچنین به سوخت ساز بدن کمک کرده و باعث درمان بیماری های تیروئید می شود.
  • دارای مقادیر زیادی فیبر بوده که باعث تقویت دستگاه گوارش شده و از یبوست و بواسیر تا حد امکان جلوگیری می کند.
  • منبع خوبی از ویتامین سی بوده که به درمان سرما خوردگی کمک نموده و باعث پیشگیری از آنفولانزا می شود.
  • به تقویت و عملکرد حافظه کمک نموده و از آلزایمر و فعالیت های عصبی مغز جلوگیری می کند.
  • تقویت کننده کلیه مثانه بوده و همچین ادرار آور است.
  • خاصیت ضد سرطانی داشته و رشد و تکثیر سلول های سرطان زا پیشگیری نموده و باعث درمان سرطان می شود.
  • دارای مقادیر زیادی آهن و اسید فولیک بوده که باعث افزایش گلبول های قرمز خون شده و از کم خونی پیشگیری می کند.
  • به پاکسازی کبد و کلیه کمک نموده و باعث دفع سموم کبد می شود.

قیمت شیره خرما عمده

تولید شیره خرما

شیره خرمای تولید شده در این مجموعه یکی از خوشمزه تربن و پرفایده ترین شیره خرماهای تولید شده در کشور بوده که به عنوان میان وعده با انواع آجیل ها، دسرها، کیک ها و غیره مصرف می شود.

مراکز فروش بسیاری در ایران وجود دارد که در زمینه عرضه شیره خرما فعالیت می کنند، خریداران و متقاضیان عزیز برای خرید این محصول با کیفیت استثنایی می توانند از طریق این مجموعه اقدام به خرید کنند و با صرف کمترین هزینه ممکن با کیفیت ترین محصول را تهیه کنند.

تولید کننده شیره خرمای سالم همواره می کوشد تا با تولید محصولی باکیفیت همسو  کشورهای پیشرفته جهان شود و در زمینه تولید محصولی مرغوب از دانش و تخصص خود بهره گیری می نماید تا نظر مصرف کنندگان داخلی و خارجی را جلب نماید.

تولید کنندگان ایرانی می کوشند تا با استفاده از بهترین نوع خرمای کشور، در شرایط استاندارد شیره مرغوبی تولید و روانه بازار فروش نمایند، نیروی کار ماهر در تمامی مراحل از تولید تا توزیع توانسته سود آوری بالایی برای تولید کنندگان به همراه داشته باشد.

مجموعه ما در زمینه تولید و فروش شیره خرما فعالیت گسترده ای داشته و محصولات خود را به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه در حجم های مختلف به بازار عرضه می کند و برای خریداران حقیقی خود تخفیفات ویژه ای اختصاص داده است و برای اطمینان از استاندارد و بررسی کیفیت، بهترین شیره خرمای خوش طعم را در معرض دید خریداران و کاربران قرار داده است و آن ها را به انتخاب و خرید مطمئن تری راهنمایی و مشاوره می کند.

همانگونه که می دانید فروشگاه های اینترنتی مهمترین مرکز خرید شیره خرما مرغوب هستند و با داشتن مزایای فراوان چون صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی، مورد توجه خریداران داخلی و خارجی می باشند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشر، تجارت اینترنتی در بسیاری از کشور های متداول شده و خریداران خرید اینترنتی را به دلیل داشتن مزایای بالا ترجیح می دهند، با جست و جو در اینترنت می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید و با شناخت کامل، بهترین شیره خرما را با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید.

امروزه برای ارائه و عرضه محصولات گوناگون و اطلاع از قیمت آن، راه های مختلفی وجود دارد و متقاضیان برای آشنایی با عرضه کننده ویژه شیره خرما با قیمت مناسب می توانند به سایت های معتبر اینترنتی همانند مجموعه ما مراجعه کنند.

لازم به ذکر است سایت های فراوانی هستند که این محصول را با کیفیت عالی در معرض دید کاربران و خریداران قرار می دهند، امروزه وب سایت های اینترنتی از مهمترین مراکز برای تبادل و فروش انواع شیره خرما در ایران و کشورهای پیشرفته در حهان می باشند که لیست قیمت ها را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار خریداران و علاقه مندان خود قرار می دهند.

قیمت شیره خرما بر اساس کیفیت، شرکت تولید کننده، نوسانات ارز و دلار، شرایط موجود در بازار و میزان تقاضا و غیره تعیین می شود، برای خرید و اطلاع از قیمت روز انواع شیره خرما با ما در تماس باشید.

تولید شیره خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما