قیمت شیره خرما عمده و درجه یک در بازار خارجی

یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین محصولا غذایی، شیره خرما عمده و درجه یک می باشد که قیمت آن در بازار خارجی متفاوت است، این محصول به دلیل ارزش غذایی بالا، برای تمام گروه های سنی مناسب است از این رو تاجران برای فروش محصولات خود در بازار خارجی، به دنبال تهیه انواع شیره خرما اصل می باشند.

این شیره مقوی حاوی درصد بالایی از ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر ضروری و فیبرهای لازم برای سلامت بافت ها، سلول های بدن و آنتی اکسیدان ها است.

امروزه فرآیند تولید شیره خرما با انتخاب بهترین مواد اولیه (خرما با کیفیت) آغاز می شود و سپس با استفاده از جدیدترین دستگاه ها بدون دخالت دست، پخته و تصفیه می گردد، سپس از دستگاه های صافی فیلتر و از دستگاه های وکیوم استفاده می شود.

برای حفظ خواص و مواد معدنی خود در دمای پایین بسته بندی شده و پس از پاستوریزه شدن بدون هیچ گونه تداخل و مواد نگهدارنده بسته بندی مجدد می شوند.

در خصوص قیمت این محصولات می توان گفت عواملی مانند برند تولید کننده، نوع بسته بندی، درجه کیفیت، نوع محصول (سنتی یا صنعتی)، نحوه خرید و ثبت سفارشات مشتریان تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی آن ها دارد.

قیمت شیره خرما درجه یک

همانطور که می دانید قیمت انواع محصولات غذایی از جمله شیره خرما درجه یک، بر اساس عوامل خاصی تعیین می شود و قیمت آن هرگز ثابت نیست، به همین دلیل ما نمی توانیم قیمت انواع شیره خرما را در ایران با سایر کشورها مقایسه کنیم چرا که ارزها از کشوری به کشور دیگر و وضعیت اقتصادی نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

فروش بهترین شیره خرما با ارزان ترین قیمت از طریق این سایت امکان پذیر است، قیمت این محصول بسته به بازار محلی بسیار متفاوت است و نمی توان در مقادیر مشخصی آن را گفت، بنابراین برای اطلاع از قیمت آن باید به مراکز مختلف مراجعه کرد.

از طرفی در برخی از مراکز خرید، شیره خرما با تخفیف ویژه عرضه می شود و این مراکز خرید آن ها را به عنوان محصولات خالص به فروش می رسانند.

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت شیره خرما نوع آن است به عنوان مثال قیمت شیره خرمای سنتی با قیمت شیره خرمای صنعتی متفاوت است و به همین دلیل قیمت آن بر اساس نیازهای فردی تعیین می شود.

نوع آن و کیفیت محصول ارائه شده نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر دارد، همچنین خرید جزئی و عمده بر روی تعیین قیمت ها تاثیر می گذارد و در خریدهای عمده تخفیف زیادی روی محصولات اعمال می شود، در نتیجه سود بهتری در این نوع خرید به دست می آید.

نوسانات مختلف در بازار داخلی به دلیل تحریم های جدید، قیمت محصولات مختلف را در بازار داخلی بی ثبات کرده و قیمت ها دائما در حال تغییر است بنابراین این امر باعث شده است تا امروز نتوان بالاترین قیمت دقیق را برای گریدهای مختلف این محصول در بازار تهران و سایر نقاط کشور ارائه داد، زیرا قیمت ها مدام در حال تغییر هستند.

نوسانات عجیب در بازار کشور باعث بی ثباتی قیمت ها شده است، از این رو معروف ترین مراکز عرضه انواع شیره خرما را می توانید با کمی جستجو بیابید و از این طریق قیمت دقیق و به روز این محصولات را بدست آورید.

مراکز زیادی می توانند ارزان ترین قیمت شیره خرما را در اختیار شما قرار دهند، اما توجه داشته باشید به هیچ عنوان نباید کیفیت را نادیده بگیرید، همچنین می توانید با این مراکز تماس بگیرید و قیمت محصولات ما را با سایر مراکز مقایسه نمایید تا متوجه مناسب بودن قیمت محصولات باکیفیت و درجه یک ما شوید.

قیمت شیره خرما درجه یک

فروش شیره خرما صادراتی

این مجموعه سعی کرده است از بهترین خرمای ایرانی در تولید مرغوب ترین شیره خرما صادراتی استفاده کند و فروش آن را در بازار خارجی با قیمت مناسب انجام دهد، همچنین برای تولید این محصول پرتقاضا با استفاده از آخرین فناوری روز و از روش های بهداشتی استفاده می نماید.

چگونه از شیره خرما استفاده کنیم؟ روش های استفاده از شیره خرما را با هم مرور می کنیم زیرا یکی از مهم ترین محصولات غذایی مفید برای بدن است که به طور کلی انرژی و گرمای بیشتری را برای بدن تامین می کند و همچنین حاوی درصد زیادی از مواد طبیعی می باشد.

قندهای مورد نیاز بدن را تامین می کند و می توان از آن در غذاهای اصلی سر سفره استفاده کرد، بنابراین در متن زیر فواید آن و نحوه استفاده از آن را به شما خواهیم گفت.

مصرف شیره خرما برای چاق شدن و توانایی یادگیری بسیار مناسب است، سایر فواید این محصول عبارتند از:

درمان یبوست: فیبرهای موجود در شیره خرما، خاصیت ملینی دارد و خلاص شدن از شر یبوست را آسان می کند.

زایمان آسان: مصرف شیره خرما در دوران حاملگی بسیار مفید و سودمند می باشد چرا که زایمان را آسان ‌تر می ‌کند، همچنین فولات موجود در خرما خونساز است، بنابراین برای زنان باردار بسیار مفید است.

سایر خواص شیره خرما:

  • مصرف آن در صبح سلول های عصبی را فعال می کند.
  • تقویت کننده قلب است.
  • برای درمان گلودرد، تب و سرماخوردگی مفید است.

این محصول در برخی روش ها به صورت ارگانیک تولید می شود و می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد چرا که شکر در صورت عدم مصرف زیاد، فواید بسیاری برای بدن به همراه خواهد داشت به همین دلیل است که در بین خریداران و مصرف کنندگان بسیار محبوب است.

این محصول را می توان در ظروف شیشه ای، قوطی و انواع بسته بندی مواد غذایی در ظروف ساخته شده از مواد پلیمری مطابق با استانداردهای مربوطه بسته بندی کرد.

مراکز پخش معتبر و دارای مجوز مانند این مجموعه، برای تاجران و خریداران عمده با قیمت پایین محصولاتشان را عرضه می نمایند در نتیجه باید گفت خرید عمده از این مجموعه به دلایل زیر می تواند برای خریداران بهتر باشد:

  • تضمین کیفیت محصول
  • گارانتی قیمت محصول
  • تنوع در اندازه و بسته بندی محصول

به طور کلی در ایران ارزان ترین، بهترین و مرغوب ترین انواع شیره خرما تهیه شده از مرغوب ترین خرمای ایرانی را خواهید یافت، بنابراین خریداران عمده می توانند با مناسب ترین قیمت، خرید عمده خود را از همین مجموعه انجام دهند، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است با شماره درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

فروش شیره خرما صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما