قیمت عمده شیره خرمای کبکاب بسته بندی

شیره ی خرما در اصل نوعی شربت طبیعی است که آن را با عصاره گیری کردن از میوه خرما حاصل می کنند و این محصول به دلیل داشتن املاح موجود در دل خرما از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار می باشد، در نتیجه می تواند به تقویت بنیه جسمانی انسان بپردازد، قیمت عمده شیره خرمای کبکاب بر اساس نوع بسته بندی محصول، درجه کیفی و نام تجاری آن تعیین می گردد، البته باید به وزن بسته ها نیز توجه شود.

قیمت عمده شیره خرمای کبکاب بسته بندی

آشنایی با بسته بندی مناسب برای شیره خرما تازه

آشنایی با بسته بندی مناسب برای شیره خرما تازه خرما میوه مناطق گرمسیری دنیا از جمله استان های جنوبی کشور ما است که از ارزش غذایی فراوانی برخوردار می باشد و در نتیجه همواره به تمام افرادی که از ضعف رنج می برند توصیه می شود که خرما تازه یا فرآورده های طبیعی آن را در وعده های روزانه مورد استفاده قرار دهند تا سلامتی آن ها تضمین شود.

یکی از شناخته شده ترین فرآورده های به دست آمده از این میوه شیرین و باارزش شیره طبیعی خرما است که طعم، عطر و رنگ آن بسیار به این میوه شبیه می باشد و این مساله یکی از شاخصه های اصل بودن آن است.

اما یکی از سوالاتی که گاها برای تولید کننده ها یا مصرف کننده های شیره خرما بسته بندی شده مطرح می شود این است که مناسب ترین نوع بسته بندی برای این محصول غذایی کدام می باشد؟ ما نیز تصمیم گرفته ایم در این قسمت به بررسی این موضوع بپردازیم و از شما می خواهیم با ما همراه باشید:

  • اول از همه باید بدانید که شیره خرما به دلیل تر و مایع بودن مستعد بروز آلودگی ها و رشد باکتری ها در داخل خودش است، در نتیجه بسته بندی این محصول باید به نحوی باشد که کاملا از آن در مقابل عوامل بیماری زای محیطی که از طریق هوا وارد می شوند محافظت کند.
  • پس باید دقت کنید که ظرف حاوی شیره تازه خرما باید دربی کاملا محکم داشته باشد که بتوان آن را به خوبی پلمپ نمود و از عدم وجود منافذ و حفره در آن مطمئن شد.
  • در ضمن جنس ظرف مناسب این محصول هم خیلی مهم است بر این اساس در وهله اول ظروف شیشه ای روشن برای محصول پیشنهاد می شوند که اصلا مواد سمی از خود ساطع نمی کنند و سپس می توان از ظروف پلیمری مرغوب و شفاف هم استفاده کرد، چون ضد ضربه و نشکن هستند.
  • بنابراین ظرف های فلزی برای این محصول گزینه مناسبی نخواهند بود چون ممکن است در دراز مدت دچار زنگ زدگی شوند.

بررسی خواص درمانی شیره خرمای کبکاب

بررسی خواص درمانی شیره خرمای کبکاب استفاده کردن از شیره ی خرمای کبکاب درجه یک و خالص دارای خاصیت های درمانی زیادی است و می تواند در رفع بسیاری از امراض موثر باشد که چند مورد از مهم ترین آن ها به اختصار در ادامه این مطلب خدمت شما عزیزان بیان خواهند شد و از شما دعوت به عمل می آید با ما همراه باشید:

  • اولین خاصیتی که می توانیم برای این محصول برشمریم وجود میزان زیادی آهن و فولیک اسید در داخل آن می باشد که به طور مستقیم بر روی تولید هموگلوبین خون تاثیر می گذارد و میزان خون سازی را افزایش می دهد، در نتیجه به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن می پردازد.
  • دومین ویژگی این محصول داشتن میزان زیادی از ویتامین های گروه بی است که با بالا بردن بنیه بدنی انسان و تقویت کردن قدرت ایمنی آن از فرد در برابر بیماری ها محافظت می کنند.
  • شیره خرما محصولی با مزاج گرم و تر است که در فصل سرد موجب بالا رفتن حرارت داخلی بدن شده و از نفوذ سرما به بافت های عضلانی و مفصلی جلوگیری به عمل می آورد در نتیجه درد آن ها را کاهش می دهد.
  • یکی دیگر از فوایدی که این محصول برای بافت های مفصلی و استخوانی دارد وجود میزان زیادی کلسیم در داخل آن است که موجب تقویت این بافت ها شده و از سست و پوک شدن آن ها جلوگیری می کند.
  • این محصول خوراکی کالری بالایی دارد و در نتیجه موجب افزایش سطح انرژی بدن می شود و توانایی جسمانی را بالا می برد.

توزیع کننده انواع شیره خرمای کبکاب بسته بندی

توزیع کننده انواع شیره خرمای کبکاب بسته بندی مراکز اصلی فعال در زمینه عرضه شیره خرمای بسته بندی شده، به خرید انبوه انواع شیره خرما از جلوی واحد های تولید کننده محصول می پردازند و آن ها را به وسیله ماشین های حمل بار به شعبه های متعددی که در سطح شهر های مختلف راه اندازی کرده اند ارسال می کنند.

این مراکز محصول مورد نظر را بر اساس نیاز مصرف کننده ها و شرایطی که دارند به طرق مختلفی در اختیار آن ها قرار می دهند، به عنوان مثال یکی از این راه ها به کار گیری فروشگاه های حضوری برای خرید شیره خرما کبکاب می باشد.

راه حل دوم که خیلی سریع تر و راحت تر است استفاده از درگاه های خرید و فروش اینترنتی است، که امکان خرید از راه دور و به صورت غیر حضوری را به تمام افراد می دهد و آن ها را از خروج از منازلشان بی نیاز می سازد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت کردن قانون فاصله گذاری اجتماعی ما نیز استفاده نمودن از این روش را به همه شما همراهان گرامی توصیه می کنیم تا از ابتلا پیدا کردن به این بیماری در امان بمانید.

پخش مستقیم شیره خرمای کبکاب بسته بندی

پخش مستقیم شیره خرمای کبکاب بسته بندی یکی از مسائلی که لازم است همه شما از آن اطلاع داشته باشید این است که قیمت شیره خرمای بسته بندی شده کبکاب در وهله اول بر اساس اصل بودن محصول و در وهله دوم روش خرید و فروش کردن آن تعیین می شود، پس توجه به این مساله خیلی مهم است.

با توجه به این مساله شرکت هایی که به پخش و فروش مستقیم و بدون واسطه شیره خرما در سطح کشور ما می پردازند و نمایندگی های اصلی فروش آن از سوی تولیدی ها هستند، این محصول را با حداقل ارزش افزوده و قیمت حیلی مناسبی به مصرف کننده ها ارائه می دهند که موجب رضایت آن هاست.

پس این روش خرید می تواند یک فرصت عالی برای تمام مصرف کننده ها باشد و به کاهش هزینه ها و افزایش توانایی خرید آن ها کمک نماید که در نهایت به سود تولید کننده ها خواهد بود.

با توجه به اینکه ما فصل زمستان و سرما را در پیش داریم به همه شما توصیه می کنیم که حتما از این محصول غذایی مقوی و سالم برای حفظ سلامتی خود استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما