قیمت قند مایع خرما ارگانیک به همراه مصارف خانگی و صنعتی آن

یک نوع شیرین کننده طبیعی بسیار خوشمزه و پر خاصیت که قند مایع خرما ارگانیک نام دارد، در بسیاری از کلوچه ها و دسرهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد از این رو در ادامه مطلب به قیمت این محصول به همراه مصارف خانگی و صنعتی آن اشاره شده است پس با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قند مایع خرما تولید شده در ایران ارگانیک بوده و قیمت مناسبی دارد، این محصول مانند عسل است به اضافه این که دارای خواص میوه خرما می باشد.

قند مایع خرما یک عنصر امیدوارکننده برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 در مدیریت سطح قند خون آن ها است، از آنجایی که قند مایع خرما از گلوکز کمتر و شاخص گلیسمی پایین تشکیل شده است، برای قلب مفید است و قند خون را تنظیم می کند.

گفته می شود برای زنان مبتلا به دیابت نوع 2، محتوای انسولین در کنترل قند خون و افزایش وضعیت آنتی اکسیدانی مفید است، این بیشتر از بدن در برابر بیماری ها، عفونت ها و آسیب ها محافظت می کند.

ناگفته نماند قند مایع خرما حاوی فروکتوز بالایی است که می تواند بر قند خون شما تأثیر منفی بگذارد، به همین دلیل مهم است که از مصرف بیش از حد آن اجتناب کنید، زیرا می تواند منجر به سندرم متابولیک، چاقی، دیابت شدید، افزایش وزن ناخواسته، بیماری قلبی شود.

قند مایع خرما اغلب به عنوان جایگزین سالم تری برای شکر سفید استفاده می شود، کالری کمتری دارد و از یک منبع طبیعی ساخته شده است و دارای طیف وسیعی از مزایای سلامتی مختلف است.

سایر فواید قند مایع خرما برای سلامتی:

  • مزایای این محصول بسیار زیاد است زیرا سرشار از آهن و منیزیم می باشد.
  • درخت خرما دارای ارزش غذایی بالا و خواص آنتی اکسیدانی است.
  • جنین را از اثرات منفی در امان نگه می دارد، به همین دلیل به زنان در ماه هفتم بارداری برای تسکین درد بسیار توصیه می شود، به عبارت دیگر می تواند به مادر باردار در عملکردهای بارداری کمک کند.
  • این محصول درمان طبیعی برای میگرن، سرماخوردگی و سرفه است که بیشتر همراه با نوشیدنی های گرم مصرف می شود.
  • هضم را بهبود می بخشد.
  • کلسیم زیاد باعث کاهش دردهای مفاصل مانند آرتریت می شود و به عنوان یک تقویت کننده انرژی عمل می کند.

اگرچه قند مایع خرما شاخص گلیسمی پایینی دارد و مناسب ترین جایگزین برای سایر شیرین کننده ها است، اما اعتدال همیشه کلید سلامت است.

این محصول یک ماده امیدوارکننده برای دیابت است، زیرا گلوکز و شاخص گلیسمی پایینی دارد و باعث سهولت در عملکرد قلب و قند خون می شود.

بهترین زمان برای مصرف قند مایع خرما وجود ندارد و مانند هر شیرین کننده ای در طول روز استفاده می شود اما با این وجود در ادامه به این مورد بیشتر اشاره شده است.

بهترین زمان برای مصرف قند مایع خرما: از آنجایی که اغلب به جای شکر سفید از این محصول استفاده می شود، می توان آن را در هر زمانی از روز مصرف کرد، تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که مقدار قند مایع خرمایی را که به رژیم غذایی خود اضافه می کنید به دقت تنظیم کنید.

راه های مصرف قند مایع خرما: از آنجایی که قند مایع خرما طعمی عالی دارد، بهترین راه مصرف آن در چای و قهوه است، در دستور العمل های پخت خانگی انواع کیک و دسر با شکلات تلخ به خوبی عمل می کند، همچنین برای طعم بیشتر می توانید آن را روی پنکیک و وافل بریزید.

قیمت قند مایع خرما

همانطور که می دانید هر چیزی که طبیعی باشد طرفدار زیادی دارد بنابراین قند مایع خرما ارگانیک نیز از آن دسته مواد غذایی است که به صورت طبیعی می توان تهیه کرد که قیمت آن ها با توجه به عواملی تفاوت دارد.

قیمت قند مایع خرما در هر سال بستگی به قیمت خرما دارد، برخی سال ها به خاطر شرایط آب و هوایی، ممکن است محصولات کشاورزان کم باشد و این کمبود محصول باعث بالا رفتن تقاضا و افزایش قیمت خرما می شود از این رو قیمت قند مایع خرما نیز به طبع افزایش پیدا می کند.

قند مایع خرما دارای مواد معدنی مهم از جمله فسفر، پتاسیم و پلی فنول است که در تنظیم کلسترول خون نقش بسیار تاثیر گذاری دارد، همچنین خوردن خمیر خرما طبیعی برای افرادی که فشار خون دارند توصیه می شود.

خمیر خرما بسیار خوشمزه است و بسیاری افراد آن را به تنهایی استفاده می کنند و از طعم آن لذت می برند، علاوه بر این خمیر خرما باعث باز شدن اشتهای کودکان می شود پس می توانید آن را به جای تنقلات مضر به همراه کیک و کلوچه به کودکان بدهید تا بخورند.

قیمت قند مایع خرما

تولید قند مایع خرما

همانطور که در ابتدا مطلب هم اشاره شد، تولید قند مایع خرما به همراه کاربرد گسترده ای که دارد دارای محبوبیت زیادی است، که از مصارف خانگی و صنعتی آن می توان به کاربرد آن در چای، قهوه، نوشابه، انرژی زاها، کلوچه و انواع دسرها اشاره نمود.

قند مایع خرما را باید از مکان معتبر خریداری کرد اگر از محصولات خانگی و در حجم کم استفاده می کنید با تحقیق و با آگاهی کامل از فروشنده اقدام به خرید کنید اما برای خرید نوع صنعتی و بهداشتی این محصول به صورت عمده می توانید به سایت ما مراجعه کنید و بهترین نوع قند مایع خرما را تهیه نمایید.

قند مایع خرما شرکت ما با بسته بندی بهداشتی و با استفاده از ابزار آلات پیشرفته و بدون دخالت دست تهیه شده است.

محصولات سایت ما بر گرفته از بهترین نوع خرماهای موجود می باشند بنابراین شما می توانید به صورت عمده بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را انتخاب کنید و آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

خریدار می تواند به سایت مراجعه کند و انواع قند مایع خرما را همراه با قیمت و وزن دلخواه خود ملاحظه کند و بعد از آن، اقدام به ثبت سفارش نماید، برای خرید عمده نیز شما می توانید از طریق همین سایت و شماره موجود یا تکمیل فرم مربوطه اقدام کنید.

تولید قند مایع خرما

1

  1. برای کم خونی خیلی خوبه و دارای آنتی اکسیدان زیادی برای سلامتی بدن هست
    هم برای کودکان و هم بزرگسالان توصیه می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما