کارخانه تولید شیره انگور نیمه صنعتی + خرید عمده

کارخانه تولید شیره انگور نیمه صنعتی در شهرهای مختلف ایران همچون اصفهان فعالیت می کند و سعی دارد محصولی سالم و بهداشتی به سراسر کشور عرضه کند.

شیره انگور نیمه صنعتی

رقم های متنوعی از انگور در شهرهای مختلف کشور تولید می شود که بسیاری از افراد ترجیح می دهند خرید عمده را انجام دهند چون این محصول از نظر طعم برتری خاصی به نسبت میوه های دیگر داشته و از طرفی به میزان بیشتری نیز تولید شده و دسترسی به آن به راحتی مقدور است، از این رو می توان از آن برای تهیه شیره انگور نیمه صنعتی، صنعتی و سنتی در حجم انبوه استفاده های زیادی نمود.

مراکزی که در زمینه صادرات شیره انگور نیمه صنعتی فعال هستند نیز با توجه به اینکه فرآورده های انگور همچون شیره انگور توانسته است نظر مشتریان خارجی متعددی را به خود جلب کند، این محصول را برای فروش بیشتر جهت صادرات انتخاب می نمایند.

همانطور که می دانید از زمان تولید شیره انگور تا هنگامی که به دست مشتریان خارجی و داخلی برسد به زمان زیادی نیاز بوده که در طی این مدت برای حفظ تازگی و کیفیت شیره انگور باید آن را در مکان مناسب نگهداری کرد؛ جالب است بدانید نگهداری این نوع شیره بسیار راحت تر از میوه انگور بوده و خراب شدن آن نیز در طی مدت طولانی تری نسبت به میوه تازه انگور اتفاق می افتد.

تولید انگور نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز رایج می باشد اما با توجه به اینکه محصولات تولید شده در کشور ما به خاطر داشتن آب و هوای مناسب و همچنین شرایط کشت عالی با کیفیت تر بوده، بسیاری از مشتریان تمایل به خرید فرآورده های ایرانی دارند مخصوصا محصولاتی که به صورت نیمه صنعتی و در شرایط بهداشتی تولید شده اند.

اگر خواهان خرید شیره انگور تازه از کارخانه هستید باید بدانید که فصل برداشت انگور از تیرماه تا اواخر مرداد ماه ادامه دار است پس با خرید شیره انگور در این زمان می توان بهترین و تازه ترین نمونه های آن را تهیه نمود؛ ادامه مطلب را برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول همراهی کنید.

ارزش غذایی بسیار زیاد و همچنین خواص درمانی فوق العاده موجب شده افراد زیادی خرید شیره انگور نیمه صنعتی را انجام دهند تا بتوانند از طریق مصرف آن از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرده و یا آن ها را درمان نمایند.

شیره انگور منبع غنی از ویتامین های خانواده بی و سی است که به واسطه وجود آن ها افسردگی را درمان کرده، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، از بروز سرماخوردگی و آنفولانزا در فصل پاییز و زمستان جلوگیری می کند، از مبتلا شدن به کرونا پیشگیری به عمل می آورد و همچنین با تامین ویتامین سی موجود نیاز بدن نظر مبتلا شدن به آسکوربیت را به صفر می رساند.

همچنین شیره انگور از نظر داشتن مواد معدنی نیز هیچ کم و کاستی نداشته و تمام مواد معدنی مورد نیاز بدن درون آن یافت می شود از جمله برخی از آن ها شامل آهن، کلسیم و پتاسیم است، در میان موارد گفته شده میزان کلسیم بیشتر از سایر مواد معدنی نیز می باشد به همین خاطر از پوکی استخوان، آرتروز و غیره نیز ممانعت می کند.

خاصیت آنتی اکسیدانی که این فؤاورده خوشمزه و مقوی داشته بسیار بالا است به همین خاطر قادر بوده سلول های سرطانی موجود در بدن را تشخیص داده و آن ها را به صورت کامل از میان ببرد، افراد مبتلا به سرطان های مختلف و همچنین آن هایی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف بوده، مصرف شیره انگور را برای داشتن یک زندگی با کیفیت و راحت فراموش نکنند.

قند موجود در شیره انگور از نوع طبیعی و از نوع فروکتوز بوده بنابراین میزان قند خون را افزایش نمی دهد و حتی در برخی از مواد در کم کردن آن نیز تاثیرات مثبتی دارد، با توجه به این موضوع افرادی که بیماری دیابت دارند نیز نباید در خصوص مصرف این شیره گیاهی نگران باشند.

منگنز از جمله ترکیباتی دیگری بوده که در شیره انگور به مقدار زیاد وجود دارد و برای مغز مفید است در نتیجه مصرف آن موجب درمان بسیاری از مشکلات عصبی و مغزی شده و در آرامش و تسکین ذهن و روح فرد موثر می باشد.

افرادی که احساس می کنند درون بدنشان جذب ویتامین و مواد معدنی امکان پذیر نبوده و این کار با اختلال روبه رو است باید بدانند که درون شیره انگور کاتالوئید وجود داشته که سبب افزایش میزان جذب ویتامین می شود و از بروز مشکلات مختلفی که ناشی از کمبود ویتامین بوده جلوگیری به عمل می آورد.

بدن ما دارای دو نوع کلسترول خوب و بد است که افزایش نوع بد آن احتمال بروز مشکلات قلبی و همچنین سکینه قلبی را در پی دارد، از این رو شیره انگور خالص و سالم میزان کلسترول بد بدن را کم کرده و در مقابل نوع خوب آن را افزایش می دهد در نتیجه می توان گفت این محصول برای مبتلایان به بیماری قلبی نیز مفید می باشد.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا از جمله خواص دیگر شیره انگور می توان به داشتن کالری کم، وجود پتاسیم زیاد، کاهش میزان فشار خون، کم کردن دردهای عضلانی و کاهش میزان خستگی نیز اشاره کرد.

شیره انگور نیمه صنعتی

خرید عمده شیره انگور کارخانه ای

خیلی از خریداران به خاطر به صرفه بودن خرید شیره انگور کارخانه ای در حجم عمده، این محصول را به صورت مستقیم از مراکز تولید کننده در سطح کشور تهیه می نمایند از طرفی با خرید عمده این شیره انگور نیمه صنعتی، میزان هزینه های اضافی برای خرید مجدد کاهش پیدا می کند.

شیره خرما کارخانه ای را از نظر کیفیت در درجه بندی های متنوعی قرار داده اند، محصولاتی که فاقد مواد نگهدارنده هستند و یا میزان مواد نگهدارنده آن ها بسیار کم و ناچیز است در درجه یک و سایرین در درجات پایین تر قرار می گیرند بنابراین میزان قیمت آن ها نیز با توجه به درجه بندی محصول متفاوت می باشد.

در هر صورت افرادی که تمایل دارند شیره انگور مرغوب را به صورت اینترنتی تهیه کنند، می توانند مجموعه تولیدی ما را برای این کار برگزینند چرا که مجموعه شهدینا دارای بهترین مشاوران تجاری بوده و با کیفیت ترین شیره انگور نیمه صنعتی تولید شده در کشور را به دست مشتریان می رساند، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

خرید عمده شیره انگور کارخانه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما