بازار عرضه شیره خرما اصل درجه یک

شیره خرما طبیعی غنی از آهن می باشد که این نوع ماده مغذی خاصیت خون سازی به شیره می دهد و گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد و خون سایر قسمت های بدن را تامین می کند و مانع از کم خونی می شود.

بازار عرضه شیره خرما درجه یک برای این که اعتماد افراد را به خود جلب نمایند باید انواع شیره خرما اصل را می توان از طریق شرکت تولید با برند معروف برای عرضه به بازار داشته باشند تا بهترین و تازه ترین شیره خرما را خریداری نمایند که علاوه بر آن، قیمت محصول را کاهش می دهد.

بازار عرضه شیره خرما اصل درجه یک

معرفی بهترین نوع شیره خرما اصل

معرفی بهترین نوع شیره خرما اصل بهترین نوع شیره خرما اصل دارای، غلظت بالایی می باشد طوری که با کج شدن ظرف، شیره از آن سرازیر نمی شود و حالت خود را حفظ می کند که هر چه غلظت بالاتری داشته باشد از کیفیت و ماندگاری بیشتری برخوردار می باشد.

شیره خرما درجه یک از مواد طبیعی تهیه شده است یعنی هیچ گونه مواد غیر طبیعی از آن استفاده نمی شود و فقط از خرما تازه و آب تهیه می شود و هیچ مواد غیر طبیعی از قبیل شکر و پودر قند در تهیه آن استفاده نمی شود که از شکرک زدن جلوگیری می کند.

این نوع شیره رنگ تیره ای دارد یعنی به رنگ سیاه یا قهوه ای تیره می باشد و باید از رنگ های دیگر به دور باشد که با مشاهده کردن می توان این ویژگی را تشخیص داد البته افراد برای تشخیص بهتر است آن را بویید تا از طبیعی بودن اطمینان حاصل نمود زیرا بعضی از تولید کنندگان برای این که به رنگ طبیعی تبدیل شود مقداری رنگ به آن اضافه می کنند.

شیره خرما درجه یک، عطری فوق العاده دارد و فقط بوی خرما می دهد و از هرگونه مواد افزودنی و بوی دیکر به دور می باشد و طعمی عالی دارد که شیرینی آن به اندازه می باشد.

آشنایی با انواع شیره خرما طبیعی

آشنایی با انواع شیره خرما طبیعی شیره خرما انواع متفاوتی دارد که طعم و مزه ای شبیه بهم و عطر یکسان دارند و هم چنین غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی می باشد که خاصیت دارویی و فراوانی دارند که همه آن ها یک خواص دارند و فقط نوع خرما استفاده شده در آن متفاوت می باشد.

انواع شیره خرما طبیعی عبارتند از:

  1. شیره خرما کبکاب
  2. شیره خرما خاصویی
  3. شیره خرما شاهانی
  4. شیره خرما پیارم
  5. شیره خرما مضافتی
  6. شیره خرما زاهدی
  7. و….

این نوع شیره خرما حاوی کلسیم می باشد که با خوردن مرتب آن، جذب استخوان و دندان می شود و آن ها را طوری تقویت می کند که مانع از پوکی و شکستگی زود هنگام می شود به خصوص برای زنان یائسه و زنان باردار که جنین از کلسیم بدن مادر تغذیه می کنند.

شیره خرما برای رفع و پاکسازی مسمومیت و عفونت های معده می باشد زیرا انجیر غنی از فیبر می باشد که مسمومیت ها را تجزیه می کند و آن ها را از بین می برد و اجازه هیچ رشدی به آن نمی دهد که دستگاه گوارش را تقویت می کند و کارایی و عملکرد را افزایش می دهد.

تولید کننده عمده شیره خرما اصل درجه یک

تولید کننده عمده شیره خرما اصل درجه یک تولید کننده عمده شیره خرما اصل درجه یک برای این که محصول تازه را برای فروش داشته باشند کافی است مواد اولیه عالی و بی نظیری برای تولید استفاده کنند تا شیره ای باکیفیت تولید کنند که این امر اعتماد متقاضیان را به خود جلب می نمایند و سبب افزایش سود دهی و فروش می شود.

تولید کننده برای این که محصول از آلودگی در امان بماند باید محصول خود را بعد از تولید بسته بندی کنند طوری که از آلودگی و گرد و خاک دور بماند و هم چنین برای این که از گزند حشرات جان سالم ببرند باید بسته بندی کنند و روی بسته ارزش غذایی، کیفیت و مشخصات، شرایط نگه داری، قیمت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، موارد مصرف، خواص و… را درج نمایند تا افراد با بررسی از خرید خود اطمینان حاصل نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما