بازار فروش شیره توت صادراتی

شیره ی توت یکی از محصولات میوه توت است که سرشار از مواد معدنی و املاح مفید می باشد که برای سلامتی و بدن انسان بسیار مفید است و خواص دارویی بسیار زیادی دارد. میوه هایی وجود دارد که می توان از آن ها شیره گیری کرد و از شیره ی آن ها به عنوان ماده غذایی استفاده نمود. توت هم یکی از آن میوه ها می باشد که شیره ای بسیار مقوی دارد. شیره توت صادراتی یکی از محصولات بسیار مفید تولیدی در ایران است که با اکثر کشور های دنیا صادر می شود و به دلیل طعم خاصی که دارد بسیار محبوب است.

بازار فروش شیره توت صادراتی

بررسی کیفی شیره توت

بررسی کیفی شیره توت همان طور که می دانید توت یکی از پر فایده ترین و مفید ترین میوه ها می باشد، توت یکی از غنی ترین منابع کلسیم می باشد و مقادیر زیادی نیز از پروتئین های گیاهی دارد. در ایران به طور بسیار زیادی توت سفید را می توان یافت اما توت سیاه نیز در ایران کم نیست و مانند توت سیاه در اکثر نقاط ایران پیدا می شود. به طور کلی توتی که بتوان از آن شیره استخراج کرد توت سفید می باشد. توت ها نژاد های متفاوتی دارند که از آن ها برای تولید شیره استفاده می شود. بهترین توت هایی که می توان از آن ها شیره توت با کیفیت تولید نمود، توت بخارایی، توت یزدی، توت اصفهان و توت بیرجند می باشد.

در زمان های قدیم به دلیل اینکه امکانات نگهداری از میوه ها نبود، کشاورزان معمولا شیره توت را تولید می کردند تا بتوانند از آن در طول فصل های دیگر سال استفاده کنند تا از خواص توت بهره مند شوند. اما با آشنا شدن بیشتر مردم با خواص این شیره بی نظیر رفته رفته تولید و مصرف آن در بین مردم زیاد شد، به طوری که الان بیشتری میوه های توت تولیدی برای تولید شیره توت مصرف می شوند.

تولیدکنندگان شیره توت صادراتی

تولیدکنندگان شیره توت صادراتی عرضه شیره توت صادراتی از حساسیت های زیادی نسبت به نمونه هایی که در بازار داخل به فروش می رسند برخوردار است. در تولید شیره صادراتی باید از بهترین ارقام توت استفاده شود تا کیفیت محصول تولیدی در حد بسیار بالا باشد، هم چنین در صورت امکان باید از حداقل مواد نگه دارنده استفاده شود، زیرا کشور های خارجی برای محصولات ارگانیک ارزش بیشتری قائل هستند.

قیمت شیره توت هر سال بر اساس قیمت روز توت مشخص می شود. تولیدکنندگان شیره توت صادراتی نیز نسبت به بازار هدف خود از بسته بندی های شکیل و زیبا برای محصولات خود استفاده می کنند تا بتوانند با نمونه های دیگر کشور ها رقابت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما