بازار فروش شیره توت صنعتی صادراتی

میوه توت به اندازه ای در کشور تولید می شود که علاوه بر تازه خوری و تهیه توت خشک توسط کارخانه ها از آن شیره توت صنعتی تولید می کنند علاوه بر نوع صنعتی از آن به صورت سنتی نیز شیره درست می کنند.

درخت توت در اکثر نقاط کشور رشد کرده و در انواع مختلف از آن میوه برداشت می شود شیره توت صنعتی توسط شرکت های بازرگانی به سایر کشورها به صورت صادرات عرضه می شود این شیره در داخل و خارج از کشور دارای طرفدارن زیادی می باشد.

بازار فروش شیره توت صنعتی صادراتی

درباره مشخصات شیره توت صنعتی چه می دانید؟

درباره مشخصات شیره توت صنعتی چه می دانید؟ شیره توت برای رفع کم خونی بدن ،تامین انرژی و افراد دیابتی مفید است برای همین دارای طرفدارن زیادی می باشد و یکی از تولیدات توسعه یافته صادراتی است که همواره در بازار های داخلی و خارجی دارای طرفداران زیادی می باشد تولید این شیره به صورت صنعتی و سنتی انجام می شود یک شیره خوب صنعتی باید:

1-شیره توت در روش صنعتی بهداشتی تر و علاوه بر آن این شیره را با دستگاه های تصفیه کن تصفیه می کنند.

2- دارای رنگ عسلی قهوه ای می باشد و ممکن است تیره تر باشد و آن به خاطر این است که از توت های رنگی ممکن است تولید شود.

3- شیره توت به صورت صنعتی سورت بندی می شوند و درجه بندی است شیره توت درجه یک و معمولی می باشد.

4- حرارت دادن شیره در روش صنعتی به صورت غیر مستفیم می باشد به صورتی که همه نقاط شیره یک اندازه جوش می خورد و دارای رنگ ثابت می باشد.

5- شیره را هنگامی که به غلظت کافی رسید در بسته بندی های بهداشتی بسته بندی می کنند.

بازار شیره توت در تهران از رونق زیادی برخوردار می باشد آن ها این محصول را به صورت فله و بسته بندی خریداری می کنند و برای پختن انواع کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می دهند.

نکاتی کاربردی برای خرید شیره توت صنعتی

نکاتی کاربردی برای خرید شیره توت صنعتی شیره توت عمده صنعتی دارای خواص زیادی می باشد از جمله خواص شیره توت می توان به به خاطر انواع ویتامین ها باعث کاهش و رفع ترس ،رفع عصبانیت و کاهش اضطراب و هیجان می شود و باعث رفع بی حسی و کرخی و ضعف عمومی در بدن می شود برای کم خونی و کمبود آهن مفید است قدرت دید را افزایش و از سرطان جلو گیری می کند دارای خاصیت ملین بوده و یبوست را بر طرف می کند دارای ویژگی هایی است که برای کودکان و نوجوانان در حال رشد مفید است .

این ماده پر خاصیت دارای طعمی خوش و شیرین است و از آن برای صبحانه و عصرانه استفاده می کنند آن را با دیگر شیره ها مخلوط کرده و از خاصیت سه شیره برخوردار شوید که دارای خاصیت های فراوانی می باشد.

برای درست کردن حلوا و انواع کیک و شیرینی نیز استفاده می کنند برای ریختن روی شیر برنج نیز مقوی می باشد و چون شیر برنج دارای طبع سرد می باشد و شیره توت دارای طبع گرم است طبع شیربرنج را خنثی می کند.

همچنین می توان آن را به صورت مربا با کره استفاده کرد در خیلی از جاها با ماست به عنوان ماست و شیره استفاده می کنند و به صورت عصرانه مصرف می کنند افراد دیابتی می توانند برای شیرین کردن انواع غذاهای شیرین از این ماده شیرین به جای شکر و قند استفاده کنند.

قیمت عمده شیره توت صنعتی صادراتی

قیمت عمده شیره توت صنعتی صادراتی قیمت شیره توت بستگی به کیفیت و رنگ آن دارد شیره توت غلیظ و با کیفیت نسبت به شیره توت دارای غلظت کم دارای قیمت مناسب تر می باشد قیمت شیره توت به فصل آن نیز دارد در فصل تولید این محصول دارای قیمت کمتراست تا سایر فصول همچنین این شیره را می توان با توجه به وزن بسته آن قیمت زد اگر دارای وزن بیشتر باشد قیمت آن بیشتر می باشد.

نحوه خرید آن نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد شیره توت را اگر به صورت مستقیم و عمده خریداری کنید دارای قیمت مناسب تر می باشد همچنین خرید اینترنتی دارای قیمت مناسب و بدون واسطه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما