بازار فروش شیره خرمای سنتی فله

خرما از جمله مواد غذایی است که به خوردن آن توصیه فراوان شده است. یک از فراورده هایی که از خرما تهیه می شود شیره خرما است. اگر در وعده صبحانه از شیره خرما به جای مربا هایی که قند مضر و غیر طبیعی دارند استفاده کنید انرژی را به بدن خود هدیه می دهید..

شیره خرمای فله را می توان از هایپرمارکت ها تهیه کرد که مقرون به صرفه تر باشد. تاکید پیامبران و معصومین به خوردن خرما به این دلیل است که فوایدی بسیاری برای بدن دارد.

بازار فروش شیره خرمای سنتی فله

مزایای استفاده از شیره خرمای سنتی

مزایای استفاده از  شیره خرمای سنتی طب سنتی طبع خرما را گرم و خشک می داند. اگر بدنتان از کمبود ویتامین ها رنج می برد به طوری که احتیاج به خوردن قرص های مولتی ویتامین دارید طب اسلامی برایتان خوردن شیره خرما سنتی را تجویز می کند چراکه تمام ویتامین های مورد نیاز بدن را دارد.

شیره خرما به دلیل داشتن قند طبیعی خوردن آن برای افراد دیابتی نیز مانعی ندارد البته اگر به اندازه مصرف کنند. شیره خرما دارای مواد معدنی و ویتامین های گروه ب و همچنین ویتامین آ و سی و یکی از منابع تامین کننده انرژی است و همچنین دارای فیبر نیز می باشد.

اگر گرمی به مزاجتان سازگار نیست می توانید همراه یک ماده غذایی با خواص سرد مثلا سرکه، آن را استفاده کنید تا بدنتان از خواص معجزه آسای شیره خرما محروم نشود. امروزه علایم فراموشی و آلزایمر در بین مردم زیاد شده است این امر به خاطر فراموش کردن مواد مغذی و جایگزین شدن فست فود ها و هله هوله های مضر نظیر چیپس و پفک و ….

شیره خرما در یادگیری کودکان و تقویت حافظه آنها بسیار موثر است. علاوه بر آن باعث افزایش بینایی و جلوگیری از خشکی چشم می شود. کم خونی که از مشکلات شایع بانوان است را می توان با خوردن شیره خرما رفع کرد در طب سنتی با سه شیره خرما، توت، و انگور درمان می شود.

پزشکان به زنان باردار که در طی روند بارداری امکان دارد به کم خونی دچار شوند توصیه به خوردن خرما و شیره ی آن دارند تا علاوه بر خون سازی جنین از اسید فولیک موجود در خرما استفاده کند. شیره خرما به دلیل داشتن منیزیم و فسفر کمک زیادی در رفع خستگی و آسودگی اعصاب می کند.

مصرف شیره خرما برای افزایش قوای جنسی توصیه شده است پیامبر در حدیثی می فرمایند: خرما توان جنسی را افزایش می دهد. اگر به زن باردار در ماه آخر بارداری شیره خرما بدهند زایمان برایش آسان تر می شود.

شیره خرما سبب قوت قلب می شود و ناراحتی های گوارشی و درمان از جمله اینکه باکتر یهای مفید روده را افزایش می دهد. استفاده از شیره خرما در پختن حلوا طعمی بی نظیری به حلوا می دهد و باعث می شود حلوا قند طبیعی داشته باشد . خوردن شیر برنج با شیره خرما و یا شیره انگور خالی از لطف نیست.

بهترین روش برای تولید شیره خرمای سنتی

بهترین روش برای تولید شیره خرمای سنتی تولید شیره خرما به چند روش انجام می گیرد از جمله:

روش جوشاندن که در این روش خرما ها را درون دیگ یا قابلمه ای به همراه آب میریزند و سپس بر روی حرارت قرار می دهند بعد از گدشت چند ساعت خرما ها حل شده و له می شوند . مخلوط به دست آمده را از صافی رد می کنند و شیره ی آن را درون قوطی های پلاستیکی به وزن های متفاوت می ریزند و به بازار عرضه می کنند.

محلی های جنوب با استفاده از حصیر هایی که برای نگهداری خرما می بافند شیره خرما را از خرما استخراج می کنند به این ترتیب که خرما ها را درون حصیر می گزارند و به سقف آویزان می کند بر اثر فشاری که به خرماها می آید کم کم شیره شان جدا شده و در ظرفی نگهداری می کنند.

شیره خرما باید مطلوب باشد منظور از مطلوب بودن این است که مزه سوختگی و یا بوی کپک زدگی و ترشیدگی ندهد و از مواد نگهدارنده و قندهای مضر در آن استفاده نشود. رنگ شیره خرما شفاف و زلال است.

قیمت عرضه شیره خرمای سنتی فله

قیمت عرضه شیره خرمای سنتی فله انواع شیره خرما در بازار موجود است اما بهتر است از خرمایی برای این منظور استفاده شود که شیره بیشتری دارند. شیره ی خرماهای خشک بسیار کم است و زمان زیادی را برای گرفتن شیره از آن ها باید صرف کنند.

قیمت شیره خرما در مناطق مختلف متفاوت است به طوری که در شهرهایی که دارای خرما هستند به مراتب ارزانتر و جنس اصل تری را به بازار عرضه می کنند. به همین دلیل اگر قصد خرید شیره خرما را دارید با تولید کنندگان این محصول از طریق راه های ارتباطی که دارند در ارتباط باشید.

این نکته حائز اهمیت است که به دلیل تولید انبوه و فله بودن شیره های خرما قیمتشان مناسب تر است و فروشندگان برای خریداران عمده تخفیف هایی را در نظر می گیرند. اگر خریداران مشتریان چند ساله شان باشند قطعا از شرایط خرید ویژه ای نیز بر خوردار می شوند.

پخش کننده انواع شیره خرمای سنتی فله

پخش کننده انواع شیره خرمای سنتی فله تولید کنندگان خرما در فصل برداشت خرما که در تابستان است قسمتی از محصول خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند قسمتی دیگر را در سرد خانه های مجهز برای فصول سرد سال نگهداری می کنند تا اینگونه نیاز بازار را در تعادل نگه دارند و کمبود در بازار اتفاق نیوفتد. قسمتی دیگر از خرما ها را برای تولید سایر فرآورده های آن به فروش می رسانند.

تاجران با خریداری این فرآورده ها و پیدا کردن بازار فروش آنها رابطه بین خریداران و تولید کنندگان می شوند.

در فصل سرد سال موادی که طبع گرم دارند از جمله شیره خرما تقاضای بسیاری دارد. زیرا خوراکی های گرم انرژی مورد نیاز بدن را در روز های سرد تامین می کنند و علاوه بر آن باعث گرم شدن بدن می شوند.

در عصر حاضر تمام معاملات و خرید ها آسان شده است و تولید کنندگان در هر منطقه ای که باشند می توانند محصولات خود را به سراسر کشور و حتی گاهی به مرزهای بیرونی کشور نیز به فروش برسانند. اگر تولید کنندگان این محصولات از سایت های معتبر فروش برای عرضه محصولاتشان استفاده کنند دیگر جای هیچ فکر و نگرانی باقی نمی گذارد.

و خریداران در اقسا نقاط کشور با مراجعه به این سایت ها و ثبت سفارش خود به هر میزانی که توان مالی دارند می توانند این محصولات را در شهر خود تحویل بگیرند و مسافت های طولانی بین شهری را نپیمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما