بازار فروش شیره خرما خالص اصل

شیره ای که از میوه خرما حاصل می شود یکی از سالم ترین و مقوی ترین مواد غذایی است که می توان مصرف آن را به هر کسی توصیه نمود و این محصول در کشور ما طرفداران خیلی زیادی دارد و از این رو در حجم زیادی تولید و در بازار عرضه می شود، بر این اساس بازار خرید و فروش شیره خرما اصل و خالص در سطح داخلی و خارجی ایران از رونق بسیار زیادی برخوردار می باشد.

بازار فروش شیره خرما خالص اصل

بررسی مشخصات شیره خرما خالص

بررسی مشخصات شیره خرما خالص مردم کشور ما از دیرباز با روش های سنتی مخصوص به خود از انواع خرمای تر و پر شهد نوعی شیره طبیعی درجه یک تولید می کردند که به عنوان یکی از اصلی ترین مواد غذایی مورد استفاده آن ها در فصول سرد سال به حساب می آمد و قوت بخش وجودشان بود.

این محصول که از طریق جوشاندن و خارج کردن عصاره موجود در دل خرما حاصل می شود، شهدی بسیار شیرین و لذیذ است که تمامی املاح معدنی و مواد آلی موجود در داخل این میوه را در خود دارد و از این رو خیلی مقوی است و می تواند جایگزین مناسبی برای انواع شربت و مربا باشد.

اگر بخواهید مشخصات ظاهری شیره خرما خالص و درجه یک را مورد بررسی قرار دهید باید به چند نکته توجه کنید، که نشان دهنده اصل بودن این محصول هستند و ما نیز برای آشنایی بیشتر شما با این مشخصات برخی از آن ها را در ادامه این مطلب به اختصار بیان خواهیم کرد و از شما می خواهیم با ما همراه باشید:

  • شیره خرما مایعی است با غلظتی در حد متوسط و مطلوب که برای تست آن کافی است مقداری از شیره را از یک قاشق به داخل ظرفی برگردانید، در این حالت متوجه می شوید که گرانروی این شیره کمی از آب بیشتر و از عسل کمتر است و با سرعت ملایمی از قاشق جاری می شود.
  • رنگ و جلای شیره درجه یک خرما کاملا براق، درخشان و شفاف است ولی شیره بی کیفیت حالت مات، کدر و بدرنگ پیدا می کند و درخشش خود را از دست می دهد.
  • شیره تازه و سالم بوی خیلی خوبی که شبیه عطر خرما است از خود ساطع می کند ولی شیره مانده بوی بدی شبیه به ترشیدگی خواهد داد.
  • شیره خالص و مرغوب دارای مزه خیلی لذیذ و شیرینی است ولی اگر خراب شده باشد مزه ترش پیدا می کند.
  • شیره خرما رنگ قهوه ای تیره دارد اما به هیچ وجه سیاه نیست.
  • در داخل شیره خرما نباید اثری از سوختگی یا ذرات سیاه سفت دیده شود و مایع باید کاملا روان باشد.

ویتامین های موجود در شیره خرما طبیعی

ویتامین های موجود در  شیره خرما طبیعی بررسی های علمی نشان داده است که شیره خرما طبیعی سرشار از انواع ویتامین های لازم برای سلامتی ما انسان ها می باشد و همین موضوع ارزش غذایی بالای آن را به ما نشان می دهد، با توجه به این موضوع ما قصد داریم در ادامه این مطلب به برخی از خواص این محصول اشاره کنیم:

  • اولین ویتامین موجود در داخل این شیره طبیعی انواع ویتامین های گروه بی هستند که اصلی ترین مواد برای تقویت کردن بنیه جسمانی بوده و قدرت دفاعی بدن را بالا می برند و از سست شدن آن جلوگیری به عمل می آورند در نتیجه مانع از بروز بسیاری از امراض می شوند.
  • این محصول مقدار قابل توجهی ویتامین ث نیز در داخل خودش دارد که تاثیر زیادی در ارتقا دادن سیستم ایمنی بدن ما دارد و ما را در برابر حملات ویروسی و بیماری های واگیرداری مثل سرما خوردگی محافظت می کند.
  • در داخل شیره خرما می توان مقدار زیادی ویتامین ای یافت که موجب بهبود یافتن جریان خون شده، سلامتی قلب و عروق را تضمین می کند و برای شادابی پوست و مو نیز بسیار مفید می باشد.
  • یکی دیگر از ویتامین های موجود در این ماده خوراکی ویتامین آ نام دارد که اصلی ترین ماده در تقویت کردن ماهیچه های چشم و افزایش بینایی و جلوگیری کردن از بیماری هایی مثل آب مروارید و شب کوری می باشد.

توزیع کنندگان انواع شیره خرما خالص اصل

توزیع کنندگان انواع شیره خرما خالص اصل فروشنده های بزرگ فعال در سطح بازار شیره خرما اصل در سطح داخلی کشور ما، این محصول را از تولید کننده های صنعتی یا سنتی که در شهرها و استان های جنوبی ایران فعالیت می کنند خریداری کرده و سپس در حجم وسیعی به واحد های فروش خود وارد می کنند تا در اختیار مردم قرار دهند.

این توزیع کننده ها برای سرعت بخشیدن به امر خرید و فروش محصول و خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم شعبه های متعددی را در نقاط مختلف ایران راه اندازی می کنند تا بتوانند با مشتریان خود در ارتباط باشند.

در ضمن آن ها تنها به همین شیوه اکتفا نکرده اند و بستر فضای مجازی را هم برای فروش این محصول به کار گرفته اند، که باعث رفاه هر چه بیشتر مردم می شود و آن ها را از تردد در سطح شهرها برای خرید شیره بی نیاز می کند.

این موضوع در این ایام که با شیوه بیماری کرونا در دنیا روبرو هستیم اهمیت زیادی پیدا می کند، در نتیجه ثبت سفارش مجازی بهترین راه برای خرید شیره خالص خرما می باشد و شما را از ابتلا پیدا کردن به این بیماری در امان نگه می دارد، پس توصیه می شود حتما از این روش استفاده نمایید.

قیمت عرضه شیره خرما خالص اصل

قیمت عرضه شیره خرما خالص اصل به روز ترین قیمت شیره خرما درجه یک خالص در بازار های خرید و فروش سراسر کشور ما بر اساس فاکتور های مختلفی نظیر شکل بسته بندی کردن این محصول، شرکت و برند تولید کننده آن و حجم سفارش و خرید شیره اصل خرما تعیین می شود.

اما مصرف کننده های محترم می توانند با خرید این محصول غذایی از واحد های اصلی و رسمی فروش عمده شیره که آن را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای عرضه می کنند، کمی از هزینه های خود بکاهند چرا که این واحد ها محصول را با قیمت تولیدی و با سود خیلی کمی عرضه می نمایند.

به این ترتیب این راهکار می تواند فرصتی برای بالا بردن توان خرید مردم و کاهش تورم داخلی ایران ایجاد کند و به افزایش رونق خرید شیره خرما بینجامد که هم به سود مصرف کننده ها است و هم تولید کننده ها.

در نتیجه استفاده از شرکت های پخش اصلی شیره که آن را از تولید به مصرف ارائه می دهند روش خیلی هوشمندانه ای برای تامین کردن نیاز مصرف کننده های محترم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما