بزرگترین تولیدکنندگان قند مایع خرما + قیمت کارخانه

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مشتقات خرما در جهان است و سالانه مقادیر قابل توجهی از انواع مشتقات خرمای ایرانی همچون قند مایع خرما را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

خرید و فروش قند مایع خرما

بیشترین میزان خرید و فروش قند مایع خرما در بخش جنوبی کشور صورت می گیرد، با توجه به اینکه در طول فرآوری و تولید این ماده غذایی از هیچگونه مواد نگهدارنده و مضر استفاده نمی شود و بافت آن کاملا مانند عسل است، افراد زیادی به دنبال قند مایع خرما می باشند و بازار خرید آن در سال های اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

ارزش غذایی قند مایع خرما بسیار بالا است و استفاده از آن برای تامین بسیاری از ویتامین های مورد نیاز بدن توصیه می شود؛ همین بالا بودن ارزش غذایی و مغذی بودن قند مایع خرما باعث افزایش تقاضای خرید آن در بازار شده است.

خرید قند مایع خرما به دو صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد که خرید عمده آن به صورت آنلاین تا حد زیادی در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی خواهد کرد، برای خرید قند مایع خرما به صورت آنلاین می توانید از پلتفرم های آنلاین کمک بگیرید.

قند مایع خرما یکی از پرفروش ترین مشتقات خرما در بازارهای داخلی می باشد، میزان فروش آن تا حد زیادی به کیفیت، بسته بندی و طعم آن بستگی دارد، معمولا برای طعم دادن به قند مایع خرما از خرماهای شیرین و شیره دار استفاده می شود، در صورتی که این محصول با استفاده از این خرماها طعم دار شده باشد نیازی به شکر نیست و قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند چون طبیعی است و فاقد شکر و سایر مواد افزودنی می باشد.

معمولا بیشترین میزان فروش قند مایع خرما به استان های کرمان و کرمانشاه اختصاص دارد و این دو استان به عنوان اصلی ترین خریداران این محصول به حساب می آیند، که این موضوع به دلیل سوغات این استان ها یعنی کلوچه خرمایی است.

شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که قند مایع خرما چیست و چطور بدست می آید؟ در پاسخ به این سوال که قند مایع خرما چیست باید ذکر کرد که قند مایع خرما یکی از مشتقات خرما است که از فرآوری ارقام مختلفی از خرما بدست می آید.

حرارت دهی برای تولید قند مایع خرما به علت از بین بردن باکتری های محصول و در نتیجه پخت آن برای ماندگاری طولانی مدت محصول انجام می شود لذا این امر کاملا حساب شده از نظر حرارتی بوده که مهندسین تولید بدان اهمیت می دهند.

ظروف مورد نظر برای بسته بندی های صادراتی معمولا پت های پلاستیکی است چرا که در برابر ضربه باید مقاوم باشند لذا تولیدکنندگان برای راحتی در حمل و نقل و خروج از مراکز تولیدی، ضخامت مناسبی را برای ظروف مربوطه اعمال می نمایند که مقاومتی را در برابر صدمه های فيزيکی در خودروهای حامل بار به وجود بیاورند.

خرید و فروش قند مایع خرما

قیمت قند مایع خرمای کارخانه ای

برای تهیه قند مایع خرما از ارقام مختلف خرما مانند شاهانی، کبکاب، استعمران، مضافتی و غیره استفاده می شود، این موضوع یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت قند مایع خرما می باشد، در واقع قیمت خرمای استفاده شده برای تهیه قند مایع خرما به صورت مستقیم بر روی قیمت قند مایع خرما تاثیر دارد.

تمامی افرادی که کسب و کارشان به هر طریقی به این محصول (قند مایع خرما) مربوط می شود باید به صورت لحظه ای از قیمت قند مایع خرما اطلاع داشته باشند، از این ماده غذایی برای تهیه کلوچه خرمایی و برخی دسرهای دیگر نیز استفاده می شود، بنابراین قیمت خقند مایع خرما به صورت مستقیم بر روی قیمت این محصولات تاثیر دارد و تمامی افرادی که کسب و کارشان در این زمینه است باید از قیمت آن مطلع باشند.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم که در قیمت  قند مایع خرما به صورت مستقیم تاثیر دارد، بسته بندی اصولی و بهداشتی می باشد، با توجه به اینکه این محصول بافتی شبیه عسل دارد، بسته بندی آن باید طبق استانداردهای خاصی صورت بگیرید و تماما بهداشتی باشد، در غیر این صورت قیمت قند مایع خرما کاهش پیدا می کند.

از جمله موارد دیگری که به صورت مستقیم بر روی قیمت قند مایع خرما تاثیر دارد می توان به تازه بودن، هزینه تولید، هزینه حمل و نقل، هزینه نیروی انسانی، کیفیت، طعم و غیره اشاره کرد.

در حال حاضر فروشندگان عمده و تامین کنندگان قند مایع خرما در سراسر کشور حضور دارند و شما می توانید به صورت مستقیم با آن ها ارتباط برقرار کنید و قیمت قند مایع خرما را از آن ها استعلام بگیرید و در نهایت بهترین فروشنده این محصول را که قیمت مناسبی برای قند مایع خرما ارائه می کند را انتخاب کنید.

قیمتی که برای قند مایع خرما موردنظر اعمال می شود ارتباط مستقیمی با شرایط و نحوه تولید دارد به عبارتی برندهای پیشرو و معروف در این زمینه همواره از تجهیزات و دستگاه های فوق العاده جدید استفاده کرده اند که ضمن تسریع تولید و ارتقای کیفیت، افزایش هزینه را نیز در پی دارد.

خرید، تعمیر و سرویس دهی دستگاه های مورد نظر حائز اهمیت بوده و می توانند در قیمت گذاری متعادل قند مایع خرما دخیل گردند، قیمت این محصول در بازار و مراکز تولیدی حدودا یکسان است چون تولیدکنندگان این محصول، فروش را به صورت عمده ارائه کرده که هیچ واسطه ای را در این امر دخالت نمی دهد.

بنابراین قیمت تولیدی و بازاری برای قند مایع خرما مفهومی نداشته و طبعا با یک میزان اعمال و ارائه گشته است.

نحوه بسته بندی کردن قند مایع خرما با توجه به مدت ماندگاری که خود قند مایع خرما عامل ایجاد آن است، بسیار مهم بوده و با اقدامات خواص و منحصر به فرد انجام می گیرد.

سایت فروش ما، جهت حفظ اطمینان مشتری، به ارائه توضیحات مربوطه در سایت کفایت نکرده و همواره سعی دارد به صورت تلفنی، خدمات مورد نظر خود را ارائه نماید برای ثبت سفارش قند مایع خرما و دریافت خواسته های مشتری از این طریق به انجام می رسد.

بعضا خریداران ممکن است ابهاماتی را در این زمینه داشته باشند که تجارب کارشناسان ما می تواند جوابگوی عالی برای سوالات مشتریان باشد، پس برای خرید قند مایع خرما و دریافت پاسخ سوالات خود با ما تماس بگیرید.

قیمت قند مایع خرمای کارخانه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما