بهترین قیمت خرید قند مایع خرما در اصفهان تهران مشهد

یکی از چاشنی های خوشمزه و پر کاربرد در دسرهای ایرانی، قند مایع خرما بوده که به دو نوع سنتی و صنعتی تولید می گردد، که باید از نمونه اصل، خوشمزه و خوب آن تهیه و استفاده نمایید.

قند مایع خرما ارگانیک اصل و خوشمزه

قند مایع خرما ارگانیک از گذشته تا به امروز به کار می رفته که برخی از افراد به روش سنتی که چندان بهداشتی نبوده آن را تهیه می کردند، بعد آماده سازی آن را درون شیشه نگهداری کرده که از کیفیت محصول کم کرده و همچنین به مرور زمان بی کیفیت شده، همچنین طعم و مزه خود را از دست می داده است که امروزه با روشهای صنعتی با رعایت اصول بهداشتی، تولید و به بازار عرضه می شود.

برای تهیه قند مایع خرما یک روال معین وجود داشته که ابتدا خرما شسته شده سپس پوست آن را گرفته و آهسته را جدا نموده و در مرحله آخر تغلیظ انجام می گیرد.

در ادامه در مورد تهیه قند مایع خرما در کارخانجات و کاربرد آن مطالبی را آورده ایم که مطالعه آن به شما در تهیه محصولی با کیفیت و اصل کمک می کند تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با کاربردهای قند مایع خرما نیز بیشتر آشنا شوید.

برای تهیه این محصول (قند مایع خرما) باید از خرما درجه یک و مدرن ترین ماشین آلات پیشرفته استفاده شود، تولید قند مایع خرما صنعتی اصل از بهترین خرما و جدید ترین روش های روز دنیا انجام می گیرد.

تهیه قند مایع خرمای خوب از خرمای شیرین با پیروی از شرایط خاصی بوده که بتوان محصولی بی نظیر را تهیه کرد و همیشه کارشناسان کنترل کیفی تمامی موارد را مورد بررسی قرار داده تا در نتیجه این محصول مرغوبیت ویژه ای داشته باشد.

حال برای تهیه قند مایع خرما ابتدا خرمای سالم را به درستی شست و شو داده و تمام گرد و خاک و آلودگی را از آن پاک نموده و سپس به مرحله آب گیری ارسال می شود و داخل دستگاه ها تحت فشار قرار گرفته تا تمام آب (شهد و شیره) آن گرفته شود.

دستگاه پرس دارای نمونه های متنوعی بوده که درجه فشار آن متفاوت بوده و باید به گونه ای باشد که املاح پوست خرما وارد نشود زیرا از کیفیت قند مایع خرما کم می کند.

برخی از کارخانجات قبل از آبگیری دانه خرما را جدا کرده و سپس آن ها را تحت فشار قرار می دهند تا قند مایع با کیفیت تری را تولید نمایند، بعد از این مرحله آب خرما را داخل دیگ های بزرگ ریخته و سپس با بخار و حرارت تعلیظ صورت گرفته و داخل ظروف مخصوص ریخته و بعد هوا گیری بسته بندی شده و برای فروش عرضه می گردند.

نمونه های متعددی از قند مایع خرما با وزن های مشخص شده در بسته بندی وکیوم شده از این محصول در بازار بوده که مورد توجه مشتریان قرار گرفته و کیفیت آن مورد استقبال واقع شده است.

همواره دغدغه تولیدکنندگان، تهیه قند مایع خرما صنعتی و خوشمزه بوده که رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد، این محصول شیرین به جای شکر در بسیاری از غذاهای ایرانی و فرنگی و حتی دسرها و میان وعده ها مورد استفاده قرار می گیرد که طعم بی نظیری به آن ها می بخشد.

قند مایع خرما دارای خواص بسیاری بوده که مهمترین آن به دلیل وجود آنتی اکسیدان از ابتلا به انواع مختلف سرطان جلوگیری می کند و همچنین باعث تصفیه خون شده و از بروز سکته های قلبی و عروقی پیشگیری کرده و مانع از بسته شدن و گرفتگی رگ ها می شود.

پزشکان مصرف این چاشنی (قند مایع خرما) را برای ممانعت از ایجاد رادیکال های آزاد توصیه می کنند و همچنین می توان از آن به عنوان یک داروی کنترل کننده ی فشار و چربی خون یاد کرد.

این خوراکی خوشمزه (قند مایع خرما) در اغلب پیش غذاها و دسرها استفاده می شود و همچنین در تهیه انواع میان وعده ها و تنقلات کاربرد دارد که طعم وصف ناپذیری به آن ها می بخشد.

همواره قند مایع خرما را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید، همچنین محصول خریداری شده دارای ارزش غذایی بالایی بوده و همچنین داخل ظروفی قرار داشته شود که از ماندگاری طولانی مدت برخوردار باشد.

قند مایع خرما ارگانیک اصل و خوشمزه

عرضه کنندگان قند مایع خرما

سایت ما به عنوان یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان قند مایع خرما خوب و درجه یک در بین مشتریان شناخته شده و همواره سفارش های عمده از این محصول را برای صادرات داشته ایم.

قند مایع خرما ارائه شده در سایت ما دارای کیفیت بالایی بوده و با گذشت زمان خواص آن حفظ می شود و همچنین در بسته بندی بسیار مناسب قرار دارد که باعث جلب رضایت خریداران شده است که دارای استانداردهای بین المللی بوده و همچنین تمام تاییدیه های بهداشتی را نیز دریافت نموده است.

در هنگام تهیه قند مایع خرما همیشه به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی آن دقت کنید که محصول خریداری شده دارای مواد مغذی کامل باشد و در گذشت زمان خواص خود را حفظ نماید.

با توجه به مواد اولیه فوق العاده و مرغوب به کار رفته در قند مایع خرما، این محصول خوراکی به سراسر دنیا صادر می شود و تجار سایر کشورها با مراجعه به سایت ما اقدام به خرید این محصول به صورت عمده می کنند زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم در اتلاف وقت ‌انرژی صرفه جویی کرده و همچنین هزینه های جانبی آن ها بسیار کاهش یافته است.

صادرات قند مایع خرما موجب افزایش فرصت شغلی به دلیل بالا رفتن تقاضا شده است و همچنین سود بسیار خوبی برای تولید کنندگان فراهم کرده است و باعث رونق و رشد اقتصادی برای کشور شده است.

سایت ما به دلیل عرضه انواع قند مایع خرما با توجه به کیفیت و اندازه های مختلف، همچنین حذف دلالان این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رساند که با استقبال گسترده ای از سوی خریداران رو به رو شده است.

یکی از آسان ترین روش های خرید مراجعه به سایت ما بوده که با مشاهده محصولات متنوع قند مایع خرما نمونه مورد نظر را انتخاب نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

مشاوران ما در بخش فروش قند مایع خرما اصفهان، تهران و مشهد به صورت تمام وقت آماده پاسخ گویی به سوالات شما بوده و همچنین راهنمایی لازم را در این راستا در اختیار شما قرار می دهند تا خریدی مطمئن و درجه یک را تجربه نمایید پس همین الان برای خرید با ما تماس بگیرید.

عرضه کنندگان قند مایع خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما