تامین عمده شیره انجیر باکیفیت

شیره انجیر باکیفیت نه تنها بر اساس طعم و مزه آن که بر حسب مشخصه های ظاهری به راحتی قابل تشخیص است. همانطور که می دانید طی سالهای اخیر میزان تقاضا برای خرید انواع شیره میوه افزایش و سبب گشترش تولید آن در مناطق مختلف کشور شده است. به همین علت در این مقاله به بررسی این مشخصات و همچنین معرفی مراکز تامین عمده این محصول با نرخ رقابتی می پردازیم.

تامین عمده شیره انجیر باکیفیت

مهم ترین مشخصه شیره انجیر

مهم ترین مشخصه شیره انجیر شیره انجیر فرآورده ای حاصل از تغلیظ و جوشانده انجیرهای تازه و کاملاً رسیده سفید و قرمز رنگ هستند. هر چقدر که بافت انجیر رسیده و تازه تر یا به اصطلاح آبدارتر باشد، کیفیت شیره تولیدی نیز افزایش می یابد.

شاید برایتان جالب باشد که برخی از کارخانجات تولیدی از انجیرهای خشک و درجه سه نیز برای تهیه شیره استفاده می کنند. البته باید خاطر نشان کنیم که این به معنی بی کیفیت بودن محصول تولیدی نیست. چرا که در این مراکز از شیو های نوین و دستگاه های تمام اتوماتیک جهت آماده سازی انجیر برای تهیه شیره استفاده می کنند.

شیره انجیر خوب و طبیعی مشخصه های مختلفی دارد که شناخت هر کدام می تواند منجر به خرید رضایت بخش برای مصرف کنندگان و حتی فروشندگان این محصول شود. برای این منظور ابتدا به بافت شیره توجه کنید که نباید بیش از اندازه غلیظ یا رقیق باشد. در نظر داشته باشید که رنگ شیره انجیر نمی تواند تضمین کننده کیفیت و درجه خلوص آن باشد.

توصیه می کنیم که حتمن در هنگام خرید اندکی از شیره انجیر را بچشید و مطمئن شوید که طعم انجیر طبیعی و تازه می دهد. این محصول نباید بیش از اندازه شیرین یا دارای بافت شکری مانند باشد. در این صورت مطمئن باشید که برای افزایش میزان غلظت آن از ترکیب شکر با حجم زیاد استفاده کرده اند.

خرید ارزان شیره انجیر باکیفیت

خرید ارزان شیره انجیر باکیفیت قیمت شیره انجیر متناسب با شیوه های تولید آن متفاوت است. در روش های صنعتی از آنجایی که سرعت و حجم تولیدات بسیار زیاد است شاهد کاهش و ثبات قیمت فروش این محصولات نسبت به روش های تولیدی سنتی می باشیم.

از سوی دیگر شیره انجیر صنعتی در محیطی کاملاً بهداشتی و با دستگاه های تمام اتوماتیک تا مرحله بسته بندی آماده می شوند که نقش بسزایی در کیفیت آن دارد. به طور کلی برای خرید ارزان شیره انجیر باکیفیت با هدف توزیع عمده در بازار داخلی یا صادرات، امکان خرید آنها از تولیدکنندگان اهمیت زیادی در کاهش قیمت ها دارد.

برای این منظور و با هدف فراهم سازی شرایط صادرات شیره انجیر باکیفیت و مرغوب نمایندگان این مرکز با سابقه طولانی در زمینه تولید و فروش انواع شیره میوه آماده همکاری و تامین این محصولات با قیمت و نرخ رقابتی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما