توزیع بهترین شیره انجیر بسته بندی باکیفیت

در حال حاضر توزیع بهترین شیره انجیر بسته بندی باکیفیت با توجه به کیفیت درجه یک و کارایی مطلوب بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اغلب آنها این محصول را به صورت کلی و با قیمتی مناسب تهیه می کنند، در خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه شیره انجیر سیاه به علت حذف واسطه ها قیمت ارزان و پایین تر است و امروزه بسیاری از افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

توزیع بهترین شیره انجیر بسته بندی باکیفیت

طرز تهیه شیره انجیر سیاه باکیفیت به روش سنتی

طرز تهیه شیره انجیر سیاه باکیفیت به روش سنتی شیره انجیر به دو روش صنعتی و سنتی تهیه می گردد. در روش سنتی انگور های تازه را جمع آوری و از روی هم انباشته کردن انگور ها در محل خاص نگهداری حاصل می شود و پس از تصفیه جزئی، بسته بندی می گردد. شیره انگور به چند روش تهیه می شود که به دلیل کالری شیره انجیر به مقدار زیاد به روش های مختلفی تولید می شود تا کالری هدر نرود.

  • بهترین طرز تهیه شیره انجیر سیاه به صورت سنتی می باشد و به این منظور می توان خرماهای مورد نظر را در قطعاتی درشت خرد کرد و آنها را به مدت ۲۰ دقیقه در آب جوش خیس کرد؛ در این صورت ناخالصی های آن جدا می شوند.
  • پس از آن می‌ توان انجیرهای خیس شده را درون یک ظرف بزرگ درب دار همراه با یک لیتر آب ریخت؛ زمانی که آب به نقطه جوش رسید می توان حرارت را بسیار ملایم نمود و اجازه داد تا حدود ۲ ساعت انجیرها پخته شود، بعد از این مدت باید اجازه داد تا مخلوط ایجاد شده خنک شود.
  • سپس آبکش را می توان با استفاده از یک پارچه بر روی آن آماده کرد و مخلوط آماده شده را درون آن قرار داد؛ در ادامه باید این ترکیب درون آبکش را فشار داد تا آب آن به خوبی خارج شود و این آبی که خارج شد باید درون ظرف دیگری ریخته شود و حدود ۴۵ دقیقه به جوش آید تا شربت تهیه شود، بعد از این مدت شیره انجیر کاملا آماده است و هیچ گونه شکری در آن وجود ندارد و از نوع دیابتی می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت شیره انجیر بسته بندی

عوامل موثر بر کیفیت شیره انجیر بسته بندی شیره انجیر سنتی، به دلیل موارد مختلفی از جمله نوع انجیر مورد استفاده، شیوه ی تهیه و عمر تولید از نظر کیفیت به انواع مختلفی تقسیم می شود. ما در این بخش به بیان فاکتور‌ های مهم در بررسی اصالت و ‌کیفیت شیره انجیر عمده خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر کیفیت شیره انجیر:

  • یکی از مهم ترین فاکتور های نشان دهنده ی کیفیت شیره انجیر عمده بررسی رنگ و ظاهر آن است‌، اگر چه با توجه به انجیر مورد استفاده رنگ شیره نیز متفاوت است اما در غالب موارد شفاف بودن شیره انجیر نشان از کیفیت مناسب شیره مورد نظر است.
  • نکته ی دیگر در تشخیص کیفیت شیره انجیر، طعم آن است اگر از پیش با این محصول آشنایی دارید با چشیدن طعم آن به راحتی می توانید به اصالت و کیفیت آن پی ببرید. شیره نجیر با کیفیت حالتی نیمه مایع دارد و غلیظ یا رقیق بودن بیش از حد نشانه عدم کیفیت و اصالت شیره مورد نظر است.
  • یکی از موارد‌ مهم در کیفیت شیره انجیر عمده تازه بودن آن است، اگر هنگام تست کردن‌ شیره مورد نظر شاهد میزان قابل توجهی شکرک بودید شک نکنید که آن شیره کهنه است، حتما شیره باید بدون شکرک باشد.

پخش کنندگان انواع شیره انجیر بسته بندی باکیفیت

پخش کنندگان انواع شیره انجیر بسته بندی باکیفیت پخش کنندگان انواع شیره انجیر بسته بندی باکیفیت، این شیره فوق العاده ارزشمند و زیبا را با قیمت مناسب تولید و آن را ارائه کرده است. خریداران می ‌توانند به طور مستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری از همین وب سایت با این مرکز ارتباط برقرار کنند. خرید و فروش شیره به صورت عمده از طریق نمایندگی های کارخانه و عمده فروشی انجام می شود. این نمایندگی ها در تمام شهرستان های ایران مشغول فعالیت می باشند و انواع شیره خوشمزه را به مشتری عرضه می کنند.

عرضه شیره انجیر، از طریق سایت ما انجام می‌شود شرکت ما تمام تلاش خود را می‌کند و با حذف واسطه‌ها نیز این جام ها را در معرض فروش قرار دهد چرا که این شیره بسیار پرطرفدار هستند در نتیجه شرکت ما تمام تلاش خود را کرده است تا با کم کردن سود خود این محصول را با قیمت مناسب و ارزان به دست مشتریان برسانند تا آنها بتوانند از این محصول استفاده نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما