توزیع مستقیم شیره توت سنتی فله

مراکزی که به صورت ارگانیک در حوزه ی عصاره گیری مشغول به فعالیت هستند، عموما محصولاتی ناب و خالص و بکر بدون افزودنی های مخرب به مردم ارائه می کنند. این مراکز با درنظر گرفتن سلامت افراد و مهم شمردن آن، محصولات خود را بطور سنتی و براساس الگوهای قدیمی دوشاب گیری که اکثرا سالم ترند و تمامی خواص طبیعی شیره را محفوظ نگه می دارند ،تهیه و آماده ی توزیع مستقیم می کنند.

محصولاتی که توسط این مراکز به صورت کاملا بهداشتی تولید می شوند انواع شیره های انگور ، خرما ، توت ، انجیر می باشند .پس از تولید ، شیره توت فله و سایر محصولات بطور مستقیم توزیع می شوند. توزیع مستقیم ، مزایای خوبی به همراه دارد که به مشتریان پیشنهاد می شود آن را به معامله ی غیر مستقیم ترجیح بدهند.

توزیع مستقیم شیره توت سنتی فله

شیره توت اصل چه مواد مغذی دارد؟

شیره توت اصل چه مواد مغذی دارد؟ همه می دانیم شیره های بدست از آمده از میوه ها مانند شیره توت تاچه حد مقوی هستند .افرادی که آگاه به خواص شیره جات هستند مصرف شیره را جزو لاینفک برنامه غذایی خود می دانند.شیره توت دارای طبع گرم و مرطوب برگرفته از مرغوب ترین توت های پر مایه است مزه ی بسیار لذیذی دارد.هر نیم فنجان شیره توت معادل 31 کالری است و گفته شده جزو مواد غذایی پرکالری و انرژی زا به حساب می آید.

میوه توت سفید منبعی غنی از آهن ،کلسیم ،فیبر، تانن ، منیزیم ، قندطبیعی ، ویتامینA ،ویتامین گروه B ، ویتامین C، ویتامین D است که هنگام شیره گیری تمامی این مواد و ویتامین ها بدون تغییر و هدررفتگی به شیره منتقل می شوند .بنابراین از این لحاط فرقی بین میوه توت و شیره توت وجود ندارد و افراد با خیال آسوده می توانند شیره توت مصرف کنند و از فوایدش نیز بهره ببرند.

شیره توت به علت داشتن مقادیر بالای فیبر مانند دیگر شیره ها در هضم آسان غذا، جلوگیری از یبوست ، بسیار مفید عمل می کند. همچنین دارای آهن است به عنوان یک ماده خونساز طبیعی ،در رفع کم خونی بسیار موثر است.افراد و کودکانی که کمبود آهن دارند بامصرف معجون شیره توت همراه با سایر مواد خوراکی مغذی می توانند به سرعت مشکل کم خونی خود را حل کنند. تقویت بینایی ،تقویت عملکرد قلب ، کاهش کلسترول بد ، متوقف کردن رشد سلولهای سرطانی ، تصفیه خون ، تقویت کبد ، تقویت استحکام استخوان ها، تقویت ناخن و مو، بهبود سردرد ، افزایش سطح هوشیاری و یادگیری از هزاران خاصیت شیره توت سفید می باشند.

نکاتی طلایی برای خرید شیره توت سفید

نکاتی طلایی برای خرید شیره توت سفید شیره توت سفید جزو محصولات پرفروش در کشوراست.که افراد پس از خریداری آن را به عنوان یک ماده مغذی ارزشمند درصبحانه یا عصرانه میل می نمایند که گاه ممکن است با شیره توت سیاه اشتباه گرفته شود.شیره توت سفید نسبت به نوع شیره توت سیاه از شیرینی ملایم تری برخوردار است.

اگرشماهم دوست دارید از این ماده خوراکی فوق العاده خوشمزه، مقوی و خونساز در برنامه غذایی خود استفاده کنید هنگام خرید بایست به چند نکته دقت کنید تا خریدی موفق داشته باشید .چرا که سلامت بودن محصول ، سلامت خریدار را تضمین می کند و بدین ترتیب در هنگام خرید شیره توت و سایر مواد غذایی که وارد بدن خواهد شد و تمام ارگان های داخلی تحت شعاع آن قرار خواهند گرفت باید حساسیت بیشتری به خرج داد. از مشخصات شیره توت سفید می توان به چندمورد زیر اشاره کرد؛

.غلظت و خلوص بالای شیره توت

.رنگ بسیار تیره

.عاری از ذرات پراکنده و شناور

.طعم شیرین توت

.تولیدکننده معتبر

.تولید شده بوسیله ی حرارت غیرمستقیم

.نحوه بسته بندی

.مجوزبهداشتی

.شیره فروش معتبر

با دقت به فاکتورهای گفته شده با اطمینان کامل می توانید شیره توت اصل و سالم را خریداری نمایید.و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

پخش کننده انواع شیره توت سنتی فله

پخش کننده انواع شیره توت سنتی فله پخش کنندگان شیره توت سنتی که به علت تهیه و تولید ارگانیک و غیر صنعتی، لقب سنتی به فعالیتشان داده شده است. برترین و مرغوب ترین شیره های مورد نیاز بازار را بین مراکز کوچک پخش می کنند. پخش به صورت فله ای در مقدارهای دلخواه است. این پخش کنندگان می توانند تولید کنندگان اصلی باشند و یا می توانند واسطه ها باشند که باتوجه به هویتشان ، قیمت نهایی شیره متغیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما