توزیع مستقیم شیره خرمای سنتی تازه

بازار عرضه شیره خرمای سنتی با توجه به میزان تقاضا برای این محصول، سیر صعودی در پیش گرفته است. ناگفته نماند که تغییر در میزان تقاضا و برخی عوامل دیگر، موجب تغییر پیدا کردن وضعیت بازار شیره صنعتی می شوند. قیمت، نحوه ارائه، کیفیت و … از جمله عوامل تاثیر گذار در روند بازار این محصولات هستند. در این بازار افراد سودجوی زیادی هستند. شیره خرما یکی از مکمل های غذایی ضروری و مهم برای تأمین آهن و سایر ویتامین ها در بدن است. این ماده کاربردهای زیادی برای کم خونی دارد. شیره خرما صنعتی علاوه بر تولید داخلی در کارخانه ها و در حجم زیاد تولید و در بازار توزیع می شود. این محصول با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته و خرما با کیفیت تهیه می شود.

توزیع مستقیم شیره خرمای سنتی تازه

مزایای استفاده از شیره خرمای سنتی برای سلامتی

مزایای استفاده از شیره خرمای سنتی برای سلامتی مزایای بسیاری شیره خرما سنتی برای سلامتی می تواند داشته باشد. خواص درمانی شیره ی خرما از خواص درمانی شیره ی خرما میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: بهبود دستگاه گوارش و درنان یبوست، درمان شب کوری، درمان کم خونی، رفع خستگی و ضعف، تناسب اندام، بهبود پوست و افزایش رشد مو، ضد التهاب، تقویت استحکام استخوان، تقویت قلب، دفع سموم بدن از کبد، درمان درد و تب و سرماخوردگی، کاهنده کلسترول خون، بهبود شرایط زایمان، افزایش قوای جنسی، کاهش استرس و اضطراب و… . شیره ی خرما و لاغری همچنین فیبر موجود در شیره ی خرما موجب کاهش سرعت هضم مواد غذایی در معده و احساس سیری در انسان می شود لذا باعث کاهش میزان غذای مورد نیاز بدن شده و با ایجاد تعادل در تناسب اندام و کاهش وزن به پر شدن صورت نیز کمک می کند البته مصرف زیاد شیره ی خرمان نیز می تواند به افزایش وزن بدن کمک شایانی نماید.

شطروش های تهیه ی شیره ی خرما روش جوشاندن (روش گرم): در این روش تولید، خرما را در دیگ های سر باز ریخته و به اندازه وزن میوه به آن آب اضافه می‌ کنند و سپس مخلوط آب و خرما حرارت داده تا شیره در آب حل گردد و حرارت را تا حدی که شیره به غلظت مورد نظر برسد ادامه می‌دهند و در نهایت با قطع حرارت مخلوط را صاف می نمایند.

طرز تهیه شیره خرمای سنتی در کوتاه ترین زمان

طرز تهیه شیره خرمای سنتی در کوتاه ترین زمان شیره خرمای سنتی در کوتاه ترین زمان به تهیه می رسند که روش تهیه به 1-صنعتی 2- سنتی تقسیم می شود. در بررسی کیفی شیره خرما صادراتی باید به چند نکته مهم و اساسی توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم یک محصول با کیفیت و افراد درجه یک را خریداری کنیم در این قسمت می خواهیم عواملی را که به صورت مستقیم بر کیفیت این محصول تاثیر گذار می باشند مورد بحث و بررسی قرار دهیم:

عاملی که می تواند بر روی کیفیت این محصول تاثیر گذار باشد مربوط به بسته بندی های این محصول می باشد که زمانی که یک محصول با کیفیت باشد بسته بندی های آن کاملا به صورت بهداشتی انجام می شود و این در صورتی است که خریداران می توانند با اطمینان خاطر کامل این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده نمایند.

در حال حاضر کشور ایران با نمونه های متنوعی از خرما مواجه است که با هر یک از این خرماها می‌ توان شیره خرما تهیه نمود. بنابراین غلظت و شیرینی شیره خرما کاملاً تحت تاثیر نمونه خرمای استفاده شده در آن می باشد. در بسیاری از مناطق کشور ایران در فرآیند تولید حلوا، به جای شکر از شیره خرما استفاده می نمایند‌ علاوه بر این خوردن شیر برنج با شیره و برف با شیره امری مرسوم می باشد.

برای تهیه شیره خرما روش های بسیار زیادی وجود دارد در روش سنتی ابتدا خرمای مناسبی تهیه می شود و در محل های خاصی برای یکدیگر اندازه و نگهداری می‌شوند، خرما ها را شسته و آن را به دو نیم تقسیم می کنند، هسته خرما را جدا کرده و سپس در داخل قابلمه مناسب به همراه آب، خرماها به مدت ۳۰ دقیقه در آب به خوبی به جوش می آیند، سپس قابلمه را به روی حرارت گاز قرار می‌ دهند و اجازه می‌ دهند.

جوشاندن (روش گرم): در این شیوه ، خرما در دیگ هایی قرار داده می شود و به اندازه وزن میوه به آن آب اضافه می شود. این مخلوط حرارت داده می شود تا شیره در آب حل گردد . حرارت را تا حدی ادامه می دهند که شیره به غلظت مورد نظر برسد و در نهایت با قطع حرارت مخلوط را صاف کرده و شیره را در ظرف های پلاستیکی پر کرده و تفاله باقی مانده را نیز به مصرف دام می رسانند

2- حوضچه های سیمانی (روش سرد): خرما را در حوضچه هایی که مخصوص عملیات شیره گیری ساخته می شود، می ریزند. خرماها در اثر نیروی وزن به هم فشار می آورند و شیره از سوراخی در ته حوضچه خارج و جمع آوری می شود . این نوع شیره طبیعی است و به آن شیره خرمای طبیعی می گویند. به حوضچه های سیمانی نیز در زبان محلی مدبسه می گویند .

فروش عمده شیره خرمای سنتی تازه

فروش عمده شیره خرمای سنتی تازه شیره خرمای سنتی تازه بیش تر به صورت عمده و کلی صورت ی گیرد. امروزه عرضه شیره خرما در کشور و صادرات شیره خرما تا حد زیادی به نخلستان های مناطق جنوبی کشور وابسته است. این محصول در میان مردم جایگاه بسیار والایی پیدا کرده و مردم در جستجوی آن با قیمت و کیفیت مناسب هستند. خرید شیره خرما صادراتی با بسته بندی های سفارشی در مراکز فروش به راحتی در دسترس است و قیمت شیره خرما مرغوب بسته به نوع خرما و کیفیت و بسته بندی محصول متفاوت می باشد.

خاصیت ضد التهابی شیره خرما همچنین خاصیت ضد التهابی دارد و مصرف آن با تولید کمتر مولکول های التهابی مانند COX-2 همراه است. به نظر می رسد خواص ضد التهابی شیره خرما بیش از هر چیز در سیستم تنفسی بیان می شود. بهبود بینایی همان کاروتنوئیدهایی که قبلاً ذکر شد می توانند یک مزیت اضافی برای سلامتی ما داشته باشند: بهبود بینایی ما. لوتئین در واقع در داخل چشم ما نیز وجود دارد و در برابر آسیب اشعه های نور، یک عمل محافظتی انجام می دهد. درمان یبوست مزایای تاریخ نیز به سیستم گوارش را گسترش دهد.

همانطور که اشاره کردیم، شیره خرمای تازه مواد غذایی حاوی مقدار مناسبی فیبر است که می تواند نظم روده را در صورت وجود یبوست بهبود بخشد. خواص انرژی بخش این میوه ها همانطور که دیدیم سرشار از قندهای ساده هستند که به راحتی در دسترس هستند. این ویژگی به شیره خرما خواص مفیدی برای کسانی که به دنبال افزایش وزن هستند یا برای کسانی که فعالیت های بدنی با شدت متوسط ​​انجام می دهند می دهد. شیره خرما عمده می توامد مقرون به صرفه تلقی شود.

بزرگترین کارخانه های تولید شیره خرما تازه در ایران در استانهای جنوبی کشور مانند خوزستان ، فارس ، بوشهر و کرمان هستند که قطب اصلی تولید خرما و شیره خرما در جهان هستند. این کارخانه ها تمام تلاش خود را می کنند تا این محصول را به صورت کاملا خالص و بدون هیچ گونه افزودنی غیر مجاز تولید کرده و رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

بازار خرید و فروش شیره خرما در اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است و چند سالی است که این محصول و سایر آب میوه های خوراکی را در کشور به تجارت می پردازند. بازار خرید و فروش شیره خرما به فروشگاه های آنلاین و آفلاین ، بازارهای سنتی ، فروشگاه های خیابانی و نمایندگی های فروش این محصول اشاره دارد. کشور ایران از جمله کشورهای صادرکننده شیره خرما است.

پخش کننده بهترین شیره خرمای سنتی تازه

پخش کننده بهترین شیره خرمای سنتی تازه بهترین شیره خرمای سنتی توسط مشاوران قبل فروش صورت می گیرد که رضایت خریداران برای آن ها بسیار شرط می باشد. این محصول علاوه بر مشتریان داخلی، به علت خواص درمانی بی نظیری که دارد به دیگر کشورها اعم از اروپایی، عربی و… صادر می شود. برای خرید این محصول می توان به مراکز خرید معتبر مراجعه نمود و یا از سایت های معتبر و مجاز، به صورت اینترنتی خرید کرد.

خرید شیره خرما فله شیره خرما فله یکی از انواع محصولات برتر تولید شده در صنایع غذایی می باشد که می تواند نقش مهمی را در زمینه سلامتی ایفا کند. شیره خرما دارای مقادیر بسیار زیادی آهن می باشد.

انواع شیره خرما خانگی وقتی از طریق تولید کننده ها و به صورت مستقیم در بازار عرضه می شود، دارای قیمت ارزان تری بوده و مصرف کننده های بیشتری آنها را تهیه می کنند .در بازار می توان مقادیر زیادی از انواع شیره خرما را دید که توسط شرکت های صنعتی و سنتی تولید شده اند و عرضه می شوند.

هم چنین هر خریدار باید در مورد کیفیت محصول خود دقت داشته باشد و سپس آن را با قیمت روز تهیه کند و طبیعتا وقتی قیمت شیره خرما ارزان باشد، خرید آن نیز برای افراد مختلف میسر خواهد شد و این قضیه به نفع آنهاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما