توزیع کننده شیره خرما صنعتی عمده

شیره خرما صنعتی عمده عالی و خمیر خرما باکیفیتی بی‌نظیر در احجام مختلف و یا بسته‌بندی‌های سفارشی کیلویی و یا فله بنا به نیاز فروشندگان محترم ، باقیمتی منصفانه توسط این مجموعه آماده تحویل می‌باشد . مشتریان محترم می‌توانند سفارشات خود را در داخل و یا خارج کشور با تضمین صددرصدی کیفیت محصول تحویل بگیرند .تا آنجا نسبت به محصول شیره خرمای خالص و خمیر فله و یا کیلویی توزیع‌شده توسط خود اطمینان داریم که آماده تست آن در تمامی آزمایشگاه‌های غذا و داروی استاندارد کشور و یا کشورهای مقصد صادرات هستیم .

توزیع کننده شیره خرما صنعتی عمده

شیره خرمای خالص چه ویژگی هایی دارد؟

شیره خرمای خالص چه ویژگی هایی دارد؟ متأسفانه عده‌ای سودجو با ورود به بازار شیره خرما و تحویل محصولات غیر اصل و باکیفیت پایین به مشتریان ،دیدگاه و نگرش عامه مردم به قشر زحمت‌کش و حلال‌خور بازار را هم‌تغییر داده و باعث نگرانی و سردرگمی مشتریان برای انتخاب محصولات دارای اصالت تولیدشده‌اند و این بخش از مشتریان به دلیل تجربه‌های ناموفق قبلی خرید، فرصت استفاده از یکی از مقوی‌ترین و بهترین شیره‌های گیاهی موجود که ارزش غذایی بالای دارد و متناسب با انواع مزاج‌ها هست و هم در طب سنتی از آن به‌عنوان داروی شفابخش برخی امراض یاد می‌شود را از دست داده‌اند.

برای این دست از مشتریان عزیز ، برخی از ویژگیهای مهم و نکات کاربردی که تا حد زیادی به تشخیص شیره خرمای اصل از نوع غیر اصل و بی کیفیت آن کمک می کند را عنوان می نماییم :

1 – بو : از شیره خرما نباید بوی هیچ نو افزودنی دیگر و یا ترشیدیگی به مشام برسد و دقیقاً باید شبیه میوه خرما بشد .

2- مزه : در صورت تست حضوری و امکان مزه کردن ، شیره اصل باید مزه میوه خرما را بدهد، البته به علت غلظت زیاد می بایست شیرینی آن بیشتر باشد .

3 – رسوب کردن : شیره اصل خرما هیچ گاه رسوب نمی کند در عوض نمونه های تقلبی و بی کیفیت به سرعت ته نشین شده و ته ظرف رسوبات آن قابل مشاهده هستند .

4 – رنگ : هرچند منشاء اصلی شیره خرما با توجه به میوه خرمایی است که از آن شیره گیری شده لیکن به عنوان اصل کلی رنگ شیره باید قهوه ای تیره به صورت صاف و زلال باشد .

5 – غلظت : شیره خرمای خالص حالت فیزیکی مثل شربت غلیظ و یا عسل را دارد یعنی نه خیلی شل است که به راحتی با کج کردن ظرف بریزد و نه خیلی سفت و محکم به داخل ظرف می چسبد.

6 – تشکیل بلورهای شکر ( شکرک زدن ) : شیره اصل خرما نباید شکرک بزند .

7 – برند و مشخصات تولیدی : بررسی مشخصات کارخانه و نشان های استاندارد و سلامت در صورتی که بر روی ظروف نگهداری نصب شده باشد

8 – تفاوت قیمت : به قول قدیمی ها هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می خوری ؛ هرگز فریب قیمتهای وسوسه برانگیز سود جویان برای خرید شیره خرمای تقلبی را نخوریدزبرا

شیره خرما خالص در رنج مشخص قیمتی و با بازه کمی معامله میگردد و ارزانی بیش از حد و غیر معفول جای شک و تردید دارد.

اطلاعاتی جامع درباره فواید شیره خرما صنعتی

اطلاعاتی جامع درباره فواید شیره خرما صنعتی از زمان‌های قدیم مصرف خرما و محصولات مرتبط با آن در سرتاسر مرسوم بوده و هریک از اقوام و کشورها راه‌های مختص به خود برای شیره گیری میوه خرما و یا تولید مشتقات جانبی از آن را داشته‌اند. در کشور ما هم به همین طریق شیره خرما به‌صورت سنتی تهیه و طرفداران خود را داشته است و در کل روش‌های قدیمی یا همان روش‌های سنتی به بیانی خلاصه شامل سه روش شیره گیری در استخرهای سیمانی ، حرارت دادن خرما با مقداری آب و استفاده از جعبه یا باکس‌های بزرگ حصیری می‌باشد .

درروش حوضچه‌های سیمانی یا باکس‌های بزرگ حصیری ، مقادیر زیادی خرما را ( متناسب با حجم حوضچه یا باکس ) روی‌هم انباشته نموده و با واردکردن فشار به‌تدریج شیره آن را می‌گیرند و در روش حرارت دادن مقداری میوه خرما را در ظرف ریخته و مطابق وزنش آب اضافه کرده و با شعله‌های ملایم به آن حرارت می‌دهند ؛ بعد از گرفتن ناخالصی‌ها و رسیدن به غلظت معین شیره خرما به دست می‌آید . درروش صنعتی تمام فرایند مانند روش حرارتی نتی است با این تفاوت که از ابتدای انتخاب میوه مناسب و باکیفیت خرما تا مرحله شیره گیری تمام سلسله اقدامات توسط دستگاه‌های پیشرفته و با نظارت دقیق کارشناسان ذی‌ربط صورت گرفته و حاصل آن شیره خرمای باکیفیتی است که در ادامه برخی از فواید آن بیان می‌گردد :

1 – در روش صنعتی به دلیل فرآیند شیره گیری در حجم بالا میوه اولیه خرما از باغات معروف و دارای سابقه تحویل محصول با کیفیت تهیه و یکدست و سالم هستند .

2 – برخلاف روش سنتی از هرگونه دخالت دست و اجرای موارد غیر بهداشتی در فرایند تولید خودداری می گردد .

3 -در روش صنعتی ، دمای وارده به مخازن را اندازه گیری نموده تا از ایجاد دمای آسیب زننده به کیفیت شیره حاصله خودداری گردد .

4 – متخصصین تغذیه در مراحل آماده سازی و حرارت دادن خرما در ظروف مخصوص مقدار PH محتویات ظروف در حال حرارت دیدن را به صورت منظم اندازه گیری نموده تا کاهش یا افزایش این آیتم تاثیری بر خواص اصلی محصول نهایی نداشته باشد .

در صورت تهیه شیره خرما صنعتی با کیفیت این محصول برای تمام سنین از کودکان تا میانسالان و بزرگسالان مناسب و دارای فواید بی نظیری همچون آهن فراوان ، کمک به ارتقاء سیستم عصبی و ایمنی بدن ، تامین انرژی و ویتامینهای لازم در طول روز می باشد .

پخش بهترین شیره خرما صنعتی عمده

پخش بهترین شیره خرما صنعتی عمده و در پلن های رشد مالی و اقتصادی در شرایطس غیر قابل اجتناب مجبور به چنین ریسکی باشند . تعداد مجموعه‌های تهیه‌کننده شیره و خمیر خرمای صنعتی برای عرضه شیره خرما به‌صورت فله و یا شیره خرما کیلویی در کشور زیاد می‌باشد، لیکن کارکنان خبره این مرکز باسابقه طولانی درزمینهٔ تهیه و توزیع شیره و خمیر برای حفاظت و حمایت کامل از حقوق خریداران عزیز ،با سختگیری و نظارت دقیق نسبت به تهیه این محصولات از تولیدی‌های ویژه منتخب اقدام نموده و با وسواس مثال‌زدنی سعی در رساندن آن با حفظ همان طراوت و کیفیت اولیه دارند .

همچنین کارشناسان توزیع ،مشخصات شیره و خمیر خرمای موجود را به‌صورت کامل در کانال‌های ارتباطی ما در فضای مجازی قرار داده و از طرفی به‌منظور رفاه و کسب رضایت‌مندی هرچه بیشتر شما خریداران محترم تمامی اطلاعات و مشخصات شیره و خمیر یادشده در آدرس سایت ما به نشانی www.shireha.ir قرارگرفته تا شما بتوانید بدون صرف انرژی و وقت به‌راحتی ضمن مشاهده آن ، محصول خود را به‌صورت آنلاین سفارش و در اقصی نقاط کشور و یا خارج از کشور آن را به‌صورت تضمینی دریافت نمایید .

لازم به توضیح اینکه در صورت هرگونه ابهام ، سؤال و یا نیاز به مشاوره تخصصی ، کارشناسان امر در ساعات اداری آماده پاسخگویی بوده و چنانچه سفارش شما ازنظر بسته‌بندی دارای مشخصات ویژه‌ای باشد مراتب از همین طریق قابل‌مذاکره و ثبت سفارش خواهد بود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما