توزیع کنندگان شیره توت طبیعی کیفیت بالا

شیره توت طبیعی یکی از انواع شیره است که جایگاه خاص و ویژه ای دارد که بیشتر از توت سفید درست می شود. میوه توت بسیار پر خاصیت است و انواع پروتئین های گیاهی را دارا می باشد بنابراین شیره تولید شده آن هم همین خواص را دارد. تولید شیره توت هم به روش سنتی صورت می گیرد و هم به صورت صنعتی. شرکت های زیادی در تولید شیره توت باکیفیت فعالیت دارند و محصولات تولیدی خود را در بسته بندی های مختلف در بازار توزیع می کنند. آن ها با توزیع شیره توت در بازار باعث می شوند که مردم دسترسی راحت و آسانی به این محصول داشته باشند و برای خرید آن با مشکل مواجه نشوند. بیشتر موارد توزیع و پخش این محصولات به روش آنلاین از رونق بالایی بر خوردار است.

توزیع کنندگان شیره توت طبیعی کیفیت بالا

عوامل موثر بر کیفیت شیره توت طبیعی

عوامل موثر بر کیفیت شیره توت طبیعی از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت شیره طبیعی توت نوع توتی است که در تولید شیره به کار می رود. این نوع توت ها باید کاملا سالم و تمیز باشند و تمام قسمت های اضافی آن گرفته شود و هیچگونه آلودگی و یا ناخالصی نداشته باشند تا شیره تولید شده مرغوبیت لازم را داشته باشد. در تولید شیره نباید از هیچگونه مواد نگهدارنده و یا مواد افزوذنی استفاده شود چون که این مواد کیفیت شیره طبیعی توت را کاهش می دهند.

از دیگر مواردی که بر کیفیت شیره تاثیر گذار است غلظت شیره است به این معنی که این نوع شیره غلظت استانداردی دارد یعنی نه زیاد غلیظ است و نه رقیق بنابراین اگر شیره این خصوصیت را نداشته باشد نامطلوب و بی کیفیت است ذکر این نکته لازم است که شیره های صنعتی همگی میزان غلظت لازم را دارند.

تولید شیره باید با حساسیت بسیار بالایی انجام شود مثلا چون شیره توت به دما و حرارت بالا حساس است و اگر با این وضعیت تولید شود تمام خواص خود را از دست می دهد و کیفیت آن پایین می آید بنابراین باید دمایی که در تولید شیره مورد استفاده است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در تولید شیره توت به روش سنتی و خانگی شیره توت به دلیل نا خالصی که دارد تیره رنگ و کدر است بنابراین اگر بخواهیم رنگ شیره شفاف و با کیفیت شود باید چندین بار از صافی توری و پارچه ای آن را عبور داد تا تمام ناخالصی و مواد اضافی آن گرفته شود و شیره به کیفیت مطلوب برسد.

بهترین نوع توت برای تولید شیره توت طبیعی

بهترین نوع توت برای تولید شیره توت طبیعی بهترین نوع توت خشکی که مناسب برای شیره گرفتن است نوع توتی است که به وفور در بازار موجود است و همه می توانند به راحتی آن را خریداری کنند این نوع توت از قیمت مناسبی هم برخوردار است و در چند شهر ایران این نوع توت پرورش داده می شود. که تولید کنندگان در این شهر ها بعد از آماده کردن آن را به شهرهای دیگر ارسال می کنند‌.

توتی که مناسب برای گرفتن شیره طبیعی است باید رنگ روشن داشته باشد تا شیره تولید شده از آن ها هم رنگ مناسب و شفاف داشته باشد. اگر برای تولید شیره از توت هایی که رنگ تیره دارند استفاده شود شیره تولید شده هم تیره است و کیفیت خوبی ندارد. همچنین توت های شهد دار مناسب برای تولید شیره توت طبیعی هستند و اگر شهد توت بیشتر باشد به طبع میزان شیره تولید شده نیز بیشتر خواهد بود.

توت های به هم چسبیده بیشتر برای تولید شیره مناسب هستند به دلیل این که چسبندگی توت ها و فشرده بودن آن ها نشان از کیفیت و رطوبت و مزه شیرین توت می دهد و هرچه که این چسبندگی بیشتر باشد شیره تولید شده نیز بیشتر و با کیفیت تر است. همچنین میزان نرمی توت برای تولید شیره اهمیت ویژه ای دارد چون که نرمی توت نشانه خشک شدن توت در شرایط مناسب است و اگر توت سفت باشد آب و شهد آن از بین رفته و دیگر مناسب برای تولید شیره نمی باشد.

توت هایی که هسته دارند برای تولید شیره بهتر می باشند چرا که با توحه به مواد مغذی که در هسته توت وجود دارد باعث می شود که شیره طبیعی تولید شده خاصیت بالاتری داشته ضمن این که این هسته ها در کیفیت بالاتر شیره نیز تاثیر دارند.

پخش بدون واسطه شیره توت طبیعی کیفیت بالا

پخش بدون واسطه شیره توت طبیعی کیفیت بالا از مهمترین روش های پخش و توزیع بدون واسطه شیره طبیعی توت روش اینترنت و آنلاین است که تولید کنندگان با طراحی سایت های مختلف اقدام به توزیع محصولات خود می کنند. در این سایت ها شیره توت با کیفیت و طبیعی در بسته بندی های متفاوتی عرضه می شود که خریداران این محصول با خاصیت می توانند با مراجعه به این سایت ها و با مشورت گرفتن از کسانی که این سایت ها را اداره می کنند مقدار شیره مورد نیاز خود را خریداری کنند.

همچنین چون تولید کنندگان به این روش محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند بنابراین عرضه شیره توت در این سایت ها قیمت بسیار کمی دارد و خریدار بابت این خرید در بسباری از هزینه ها صرفه جویی می کند و تولید کنندگان نیز به این روش مشتریان بیشتری را برای خود به دست می آورند.

از دیگر روش های پخش شیره توت که از کیفیت بالایی دارد می توان به فروشگاههای اشاره کرد که به پخش انواع شیره و به خصوص شیره توت به صورت اختصاصی می پردازند اشاره کرد. چون که بسیاری از این فروشگاهها فقط محصولات یک شرکت را به فروش می رسانند که این روش می تواند یه روش بدون واسطه باشد و قیمت محصولات توزیع شده نیز در این فروشگاهها نیز قیمت پایین تری خواهد داشت.

بازار فروش شیره توت طبیعی کیفیت بالا

بازار فروش شیره توت طبیعی کیفیت بالا بازار شیره توت رونق خوبی دارد به این دلیل که چون یک محصول بسیار پر خاصیت است افراد زیادی طرفدار آن هستند و به خرید آن اقدام می کنند. شیره توت که به صورت طبیعی و با کیفیت بالا تولید شده است را در برخی موارد می توان از مغازه های فروش انواع لبنیات تهیه کرد چون که در این فروشگاهها انواع محصولات طبیعی عرضه می شود و با توجه به این که شیره توت نیز یک ماده طبیعی است بنابراین در این مغازه ها نیز می توان آن را خریداری کرد. ذکر این نکته هم لازم است که در این مراکز بیشتر شیره توتی که به صورت خانگی تولید می شود به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما