تولیدکنندگان شیره انجیر صادراتی

شیره انجیر صادراتی از جمله محصولاتی است که از انجیر های تازه و مرغوب تهیه می شود. تولید کنندگان شیره انجیر در ابتدا انجیر های سالم بدون کرم خوردگی و مناسب را به وسیله دستگاه های سورت از دیگر انجیر های نامرغوب جدا می کنند و سپس به تهیه شیره مناسب جهت صادرات اقدام می نمایند. شیره انجیر دارای طبعی گرم و تر می باشد.

تولیدکنندگان شیره انجیر صادراتی

اطلاعاتی درباره خواص شیره انجیر

اطلاعاتی درباره خواص شیره انجیر

شیره انجیر طبیعی دارای خواص بسیار زیاد می باشد که برای بدن بسیار مفید است و انرژی لازم جهت یک روز را به طور کامل می تواند تامین کند . شیره انجیر به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می‌شود. در هر دو صورت این محصول خواص خود انجیر را دارد.شیره انجیر دارای مقادیر زیادی کلسیم است که این ماده باعث می‌شود تا به تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها کمک شود.همچنین دارای مواد معدنی و اسید آمینه هایی است که ضد سرطان می باشد.

مصرف این ماده غذایی برای تمامی افراد بویژه کودکان و افرادی که می‌خواهند لاغر شوند بسیار مناسب است. این محصول با داشتن کالری زیاد، می تواند انرژی لازم برای کودکان را فراهم کند. همچنین برای افرادی که قصد لاغر شدن را دارند،باعث می شود تا اشتهای کاذب در آن‌ها از بین برود و فرد کمتر غذا بخورد، و بدین طریق فرد چاق، لاغر خواهد شد.

شیره انجیر ویژه دارای مقادیر بسیار زیادی ویتامین c است که تقویت سیستم ایمنی بدن را برعهده می‌گیرد.در حقیقت این نوع از ویتامین ها ضد سرطان و تکثیر سلول های سرطانی هستند و از بروز انواع بیماری ها و آنفولانزا و سرما خوردگی جلوگیری می کند. شیره انجیر آنتی اکسیدان‌های فعالی دارد که برای بدن لازم و ضروری است. این محصول را می توانید در فصل های زمستانی مصرف کنید تا به گرم شدن بدن شما کمک کند.

خرید استثنایی شیره انجیر صادراتی

خرید استثنایی شیره انجیر صادراتی

جهت خرید شیره انجیر بهتر است که در فصل تابستان اقدام به خرید کنید . زیرا که در این فصل محصولات باغی انجیر برداشت می‌شود و این گونه محصولات تازه هستند. بنابراین شیره انجیری که شما از کارخانه‌ها تهیه می کنید، تازه و مناسب هستند.شیره انجیر به صورت عمده و در پالت های چوبی برای صادرات آماده می شود .همچنین به صورت گرمی و کیلویی به بازارهای داخلی عرضه می‌شود.

برای خرید این گونه شیره ها می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. همچنین می توانید به سایت های معتبری که کارخانه‌های تولیدی شیره انجیر طراحی کرده‌اند ،مراجعه کنید و محصول مرغوب و با کیفیت را بدون واسطه تهیه کنید. خرید بی واسطه از این فروشگاه ها در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما