تولید کننده شیره انجیر بسته بندی صادراتی

تولید کننده شیره انجیر بسته بندی، برای تولید شیره انجیر درجه یک و باکیفیت باید از تازه ترین و درجه یک ترین انجیر برای تهیه آن استفاده کنند تا محصولی عالی و بی نظیر داشته باشند که این آنژ سبب جذب مشتری و فروش بالا می شود و هم چنین برای جلوگیری از آلودگی بهتر است بلافاصله بعد از تولید آن را بسته بندی کنند و روی آن ارزش غذایی، خواص و فواید، تاریخ و… را درج نمایند.

تولید کننده شیره انجیر بسته بندی صادراتی

آشنایی با انواع شیره انجیر بسته بندی

آشنایی با انواع شیره انجیر بسته بندی شیره انجیر از مقدار زیادی انجیر به همراه آب تهیه می شود که با مخلوط این دو و قرار دادن روی حرارت، شیره انجیر در طی فرایندی تهیه می شود و قابل مصرف می باشد که برای تولید آن از دو روش سنتی و صنعتی استفاده می کنند.

انواع شیره انجیر بسته بندی عبارتند از:

  1. شیره انجیر کوهی
  2. شیره انجیر صادراتی
  3. شیره انجیر پرک
  4. شیره انجیر استهبان
  5. شیره انجیر صدیک
  6. و….

انواع انجیر ها از لحاظ طعم و مزه و عطر با هم برابر می باشند و هم چنین همه آن ها دارای انواع مواد مغذی و املاح معدنی فراوانی می باشند که بطبع، خاصیت و فواید دارویی و درمانی دارد و فقط تفاوت آن ها در انجیر استفاده شده می باشد و از لحاظ کیفیت و مشخصات نیز مقداری با هم فرق دارند.

شیره انجیر، تیره رنگ می باشند یعنی طیف رنگی بین سیاه و قهوه ای تیره دارد و طعم و مزه انجیر را می دهد و از هرگونه طعم مواد افزودنی به دور می باشد و یکی دی کر از ویژگی های آن، شفاف و زلال بودن می باشد طوری که هیچ تفاله ای از انجیر در آن قابل مشاهده نیست.

انواع شیره انجیر برای درمان یبوست موثر می باشد زیرا این نوع شیره منبع فیبر های رژیمی می باشد که این ماده مغذی، روده را مسهل می کند و کارایی روده را افزایش می کند و سبب روان شدن مدفوع می شود.

خواص درمانی شیره انجیر در دوران بارداری

خواص درمانی شیره انجیر در دوران بارداری زنان در دوران بارداری به دلیل حمل جنین در شکم به انرژی بیشتری نیاز دارند و دچار ضعف می شوند که برای تامین انرژی و جلوگیری از ضعف بهتر آیت از شیره انجیر به عنوان میان وعده با صبحانه مصرف کنند تا متابولیسم و سوخت و ساز بدنشان افزایش یابد و ویتامین های درون آن، کربوهیدرات ها را به انرژی تبدیل می کند که در نهایت فرد را از خستگی دور می سازد.

یکی دیگر از خواص درمانی شیره انجیر در دوران بارداری، کم خونی و فقر آهن می باشد زیرا آن ها باید خون خود و جنین را تامین کنند و در زمان حمل وضع، خون بسیار زیادی از دست می دهند که ممکن است دچار کم خونی شوند که برای رفع آن باید از شیره که سرشار از آهن می باشند به صورت روزانه مصرف نمایند تا جون بدنشان را تامین کند.

شیره انجیر برای درمان پوکی استخوان و پوسیدگی دندان در زمان بارداری نیز موثر می باشد زیرا جنین در مواقعی که نیاز به غذا دارند اگر غذایی را برای خوردن نیابند از کلسیم دندان و استخوان مادر تغذیه می کنند که این امر سبب پوکی و پوسیدگی می شود که برای جلوگیری از آن باید شیره انجیر که منبع کلسیم می باشد مصرف نمایند.

پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی صادراتی

پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی صادراتی عرضه شیره انجیر بسته بندی در انواع وزن ها، بسته بندی های مختلف و متنوع و با قیمت مناسب توسط مراکز توزیع و پخش اینترنتی و آنلاین انجام می گیرد که در دسترس افراد می باشد طوری که در صورت نیاز به راحتی و بدون دردسر شیره انجیر خود را سفارش می دهند که علاوه بر آن، شیره را با قیمت کمتری به فروش می رساند.

پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی از طریق مراکز تولید ممکن می باشد زیرا در آن جا محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه از آن جا وارد بازار می شود که قیمت محصول را کاهش می دهد و به صرفه افراد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما