تولید کننده شیره خرمای سنتی درجه یک

یکی از سالم ترین و در عین حال مقوی ترین مواد غذایی که می توانید در روز های سرد پاییز و زمستان مورد استفاده قرار دهید شیره خرمای طبیعی است که منبعی غنی از انواع و اقسام ویتامین ها می باشد و تولید کننده ها شیره خرمای سنتی یا صنعتی درجه یک را پس از تولید با دقت بسته بندی می نمایند و برای عرضه به عموم مردم روانه بازار های مصرف سطح کشور ما می سازند.

تولید کننده شیره خرمای سنتی درجه یک

بررسی میزان غلظت شیره خرمای سنتی

بررسی میزان غلظت شیره خرمای سنتی شیره خرما محصولی طبیعی است که آن را با خارج کردن عصاره، شهد یا شیره موجود در دل میوه های تازه، رسیده و آبدار خرما که در فصل تابستان برداشت می شوند تولید می کنند و به همین دلیل هم تمام ویتامین های این محصول در داخل آن یافت می شود و مصرف آن می تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.

در کشور ما شیره خرما به دو روش تولید می گردد که یکی از آن ها سنتی است و دیگری صنعتی، هر چند که هر دوی این محصولات دارای ویژگی های کیفی مطلوبی هستند اما تمام مصرف کننده ها از اصل بودن شیره خرمای سنتی اطمینان بیشتری دارند و تمایل آن ها برای خرید این محصول هم بیشتر است.

یکی از فاکتور های تعیین کیفیت این محصول این است که میزان غلظت آن را بررسی کنید، بر این اساس باید خدمت شما عرض کنیم که غلظت شیره خرما درجه یک در حد متعادل قرار دارد و طوری است که نه مثل آب رقیق و روان به نظر می رسد و نه مثل عسل کاملا غلیظ است.

برای بررسی کردن این غلظت کافی است کمی از شیره را از یک قاشق به داخل ظرف برگردانید و بعد سرعت جریان آن را به دقت بررسی کنید، این مایع باید با سرعت کم و به طور پیوسته در داخل ظرف جریان پیدا کند.

شیره خرما غلیظ کاملا خالص این ویژگی را دارد که برای مدت زمان بیشتری سالم باقی می ماند و به هیچ وجه دچار ترشیدگی یا کپک زدن نمی شود، این محصول را می توان به راحتی بیرون از یخچال نگهداری کرد اما باید به دمای محیط نگهداری آن توجه کنید که خیلی گرم یا در معرض تابش نور خورشید نباشد.

در ضمن خشک بودن محل نگهداری از شیره خرما هم یکی دیگر از فاکتور های افزایش ماندگاری این محصول است و از فساد آن جلوگیری به عمل می آورد، چون رطوبت این محصول را زود خراب می کند، پس دقت کنید ظرف شیره و قاشقی که برای آن استفاده می کنید کاملا خشک باشند.

جایگاه شیره خرمای سنتی از دیدگاه طب اسلامی

جایگاه شیره خرمای سنتی از دیدگاه طب اسلامی طب اسلامی یک زمینه از علم پزشکی است که در آن از آیات قرآن و روایت های اسلامی برای درمان بیماری ها یا بررسی کردن خواص محصولات غذایی مختلف استفاده می شود و این طب تا حد زیادی به مزاج محصولات غذایی و بدن ما انسان ها توجه می کند.

  • بر اساس دیدگاه طب اسلامی شیره ای که از خرما حاصل می شود دارای طبع گرم و تر است و از این نظر استفاده از این محصول طبیعی برای افرادی که از سردی مزاج و غلبه بلغم و سودا رنج می برند می تواند بسیار مفید باشد و از رخوت، کسالت و بیحالی آن ها جلوگیری به عمل بیاورد.
  • این محصول موجب غلبه خلط دم یا خون در بدن می شود، پس دمای داخلی بدن را بالا می برد، چهره را سرخ و گلگون می کند، پوست را شفاف می سازد و موجب افزایش یافتن بنیه جسمانی می شود، که دلیل آن همان خون ساز بودن شیره است.
  • در ضمن تمام افرادی که با مشکلات مربوط به باروری و ناتوانی جنسی دست به گریبان هستند هم می توانند با استفاده از این محصول خوراکی به درمان سریع خود بپردازند و در نتیجه از مصرف کردن دارو های شیمیایی و طی کردن درمان های سخت بی نیاز می شوند.

فروش مستقیم شیره خرمای سنتی درجه یک

فروش مستقیم شیره خرمای سنتی درجه یک شرکت هایی که مسئول اصلی فروش شیره خرمای درجه یک سنتی در کشور ما هستند این محصول بی نظیر را به صورت گسترده از درب واحد های تولید شیره خرما در سراسر کشور خریداری کرده و در انبار های خود جمع آوری می کنند، سپس آن را در استان ها و شهر های مختلف ایران توزیع می نمایند.

این شرکت ها به دلیل عرضه کردن محصول به صورت مستقیم و حذف کردن واسطه ها از چرخه معاملات بازار باعث می شوند که محصول با سود بسیار کمتر و نرخ مقرون به صرفه تری به دست مصرف کننده های محترم برسد که این مساله موجب صرفه بیشتر آن ها است.

از این رو این مراجع اصلی ترین راه برای تامین بار مورد نیاز فروشگاه های عرضه شیره در کشور هستند چون می توانند محصول را با هزینه کمتری تهیه کنند و این موضوع به کاهش نرخ تورم داخلی کشور ما می انجامد و برای تمام مردم سود زیادی دارد

مراکز فروش مستقیم شیره در اصل نمایندگی های مجاز و رسمی تولید کننده ها در همه جای کشور هستند که پل ارتباطی میان مصرف کننده ها با آن ها محسوب می شوند و از این رو مرجعی مطمئن برای خرید محصول درجه یک می باشند و موجب رضایت هر چه بیشتر مصرف کننده ها می شوند.

پخش بهترین شیره خرمای سنتی درجه یک

پخش بهترین شیره خرمای سنتی درجه یک فروشنده های فعال در زمینه عرضه محصولات طبیعی مانند شیره خرما مرغوب سنتی راه های مختلفی را برای پخش کردن این محصولات در همه جای ایران مورد استفاده قرار می دهند تا بتوانند با سهولت بیشتری با خریداران محتذم در ارتباط باشند.

این راه ها شامل به کار گیری شعبه ها و دفاتر متعدد در شهرهای مختلف ایران است که این واحد ها به شکل حضوری فعالیت می کنند و دسترسی به آن ها مستلزم مراجعه فیزیکی می باشد و این کار در برخی موارد برای مردم مشکل است.

اما راه دوم این است که شیره را از طریق درگاه های خرید و فروش آنلاین موجود در بستر فضای مجازی و به صورت غیر حضوری به مردم ارائه دهند، که امروزه این روش بیشتر مورد پسند مردم قرار می گیرد چون هم ساده تر است و هم با سرعت بیشتری قابل انجام می باشد.

به همین دلیل هم فروشگاه های آنلاین متعددی در بستر فضای مجازی راه اندازی شده اند که باعث سهولت مردم می شوند و آن ها را از خروج از خانه هایشان بی نیاز می کنند، که این امر در این ایام شیوع کرونا اهمیت زیادی دارد و توصیه می شود از این روش استفاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما