تولید کننده شیره خرما سنتی ارزان و روش درست کردن آن

برای وعده صبحانه یا در تمام وعده های عصرگاهی می توان با خوردن شیره خرما سنتی تمام نیاز بدن به انرژی را تامین نمود، تولید کننده شیره خرما سنتی ارزان، کیفیت را هدف خود قرار داده است از این رو در ادامه به روش درست کردن آن به روش سنتی نیز اشاره شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با رسیدن به فصل های سرد سال باید بسیاری از انواع خوراکی مانند شیره خرما را به لیست غذایی روزانه افزود زیرا در این فصل ها بدن نیاز بیشتری به مواد انرژی زا دارد، که با مصرف شیره این نیاز کاملا تامین می شود.

شیره خرما به صورت مستقیم و بدون استفاده از هیچ طعم دهنده از خرما تهیه می شود و به همین دلیل از تمام خواص و خصوصیات خرما برخوردار می باشد و با مصرف شیره خرما می توان علاوه بر تامین انرژی بدن از انواع ویتامین، فسفر و آهن موجود در شیره جهت تامین نیازهای بدن استفاده کرد.

برای تهیه شیره خرما بهتر است از انواع خرما شیره دار استفاده شود زیرا خرمای خشک برای تولید شیره اصلا خوب نیست و شیره حاصل از این نوع خرما محصولی عالی نخواهد بود.

شیره خرمای سنتی محصولی است که به سادگی تولید می شود و می توان در مدت زمانی طولانی از این شیره عالی استفاده کرد اما هنگام تهیه شیره باید دقت داشت تا شیره خوب به غلظت برسد و آب نداشته باشد زیرا آب موجود در شیره خرما سبب می شود تا شیره کپک بزند و در این صورت محصول دیگر قابل مصرف نیست، اما اگر غلظت شیره به قدر کافی باشد در صورتی که شیره در جای خنک نگهداری شود می توان از آن در مدت یکسال با همان طعم و خواص اولیه استفاده کرد.

تولید کننده شیره خرما

با تغییر فصل باید از انواع مواد خوراکی مختلف استفاده کرد و شیره خرما از انواع خوراکی با طبع گرم و طعم شیرین است که می توان از تولید این محصول در خانه به روش سنتی و یا با خرید محصول از تولید کننده صنعتی آن که محصولاتش را در بازار عرضه می کند، استفاده نمود.

با استفاده از خرمای شیره دار می توان به سادگی شیره خرمای درجه یک و بسیار با کیفیت و عالی را تولید کرد و در مدت زمانی طولانی از این محصول در کنار ارده کنجد و یا با کره و در شکل های مختلف استفاده نمود.

آنچه در مورد شیره خرما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این نکته می باشد که شیره تمام خواص موجود در خرما و همان عطر و طعم را دارد، پس با مصرف شیره خرما می توان از تمام ویتامین و ریز مغذی و فیبر فراوان موجود در خرما و همینطور از آهن و کلسیم آن در جهت سلامت بدن استفاده کرد.

شیره خرما با کیفیت درجه یک و بسیار عالی با انواع مارک و برند در کارخانه های بزرگ صنایع غذایی تولید می شود و می توان این محصول غذایی عالی را در انواع بسته های کوچک و بزرگ با قیمت بسیار مناسب خریداری نمود.

همچنین درست کردن شیره خرما در خانه نیز ظرف مدتی کوتاهی میسر می باشد، اما نمونه های صنعتی شیره حتی خارج از یخچال نیز قابل نگهداری هستند و با توجه به تاریخ انقضاء ثبت شده روی لیبل محصول می توان شیره را در همان تاریخ و با اطمینان بالا استفاده نمود و در این مدت شیره نه ترش می شود و نه تغییر رنگ پیدا می کند و این تنها منوط بر این است که شیره در مجاورت و جای گرم نباشد.

شیره خرما درجه یک بسیار شیرین و خوشرنگ با کیفیت بسیار عالی در کارخانه های صنایع غذایی در شهرهای مختلف کشور تولید و در بسته بندی های شیک و بهداشتی در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در دسترس تمام مصرف کنندگان است، اما سالانه میزانی از تولیدات این محصولات به دلیل تقاضای کشورهای خارجی در اختیار این کشورها قرار داده می شود، بنابر این با اعتماد به کیفیت و قیمت مناسب می توان از این محصول پر ویتامین و گرما بخش خریداری و از مصرف آن لذت ببرید.

تولید کننده شیره خرما

طرز تهیه شیره خرما

برای تامین کاهش کالری و انرژی بدن می توان این نیاز را با مصرف شیره خرما سنتی تامین نمود، شیره خرما را می توان با حفظ تمام خواص موجود در خرما و از انواع خرما در خانه تولید به روش سنتی درست کرد، اما در طرز تهیه آن بهتر است از انواع خرما شیره دار و نرم استفاده شود تا محصول کار بسیار با کیفیت تر باشد.

برای این کار کافی است تا مقداری خرما نرم و شیره دار تهیه کنید، ابتدا خرما را بشویید و سپس در سبد قرار دهید و بعد خرما را با دست به دو نیم کرده و هسته را از خرما جدا کنید بعد خرما را داخل قابلمه ریخته و هم وزن خرما روی آن آب بریزید و مدتی زمان دهید و قابلمه را روی حرارت بگذارید و اجازه دهید تا آب بجوش آید و سپس حرارت را کم و اجازه دهید تا خرما در آب خوب بجوشد و نرم شود و بعد زیر حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید تا کاملا سرد شود و در این صورت مواد را از صافی رد کنید.

مراقب باشید پوست خرما از صافی عبور نکند بعد شیره رقیق به دست آمده را مجدد روی حرارت قرار دهید تا به غلظت برسد و آب اضافه را از دست بدهد، در این صورت اجازه دهید شیره سرد و در جای خنک از آن نگهداری و مصرف نمایید.

شیره خرما سنتی یا صنعتی از مواد غذایی با ارزش بسیار بالا است که در کشور در میزان بسیار زیاد تولید می شود و می توان نمونه های این محصولات را به فراوانی و با قیمت مناسب در بازار مشاهده نمود و اما اگر شما تاجر گرامی از متقاضیان انواع این محصولات عالی در اندازه عمده هستید بهتر است تا قبل از هر کاری و ابتدا در این سایت با مشاوران ما مشورت نمایید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

زیرا بسیاری از تولید و تامین کنندگان بهترین نمونه از شیره خرما انواع محصولات درجه یک خود را در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب با شما به اشتراک می گذارند و در این صورت شما نیز همراه ما از خریدی مطمئن، سودمند و آسان برخوردار و تجارتی ایمن را تجربه نمایید.

طرز تهیه شیره خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما