تولید کننده شیره خرما صنعتی صادراتی مرغوب

شیره خرما در ایران با پیشرفت کارخانه ها به صورت صنعتی تولید شده و به منظور صادرات نیز مطرح می شود. این شیره توانسته کشورهای مختلف را به خود جذب کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ایران از جمله کشورهایی ست که به دلیل داشتن اقلیم گرم و خشک در بسیاری از مناطق، میوه های گرمسیری را در حجم بالا تولید می کند. این میوه ها به دلیل تاثیرات آب و هوا دارای کیفیت عالی بوده و امروزه می توان استفاده های زیادی از آنها را دید.

خرما یکی از میوه های گرمسیری ست که در مناطق جنوبی کشور به صورت عمده و در نخلستان های بزرگ تولید می شود. با توجه به اینکه کیفیت محصول خرما بالا بوده برای فرآوری در کارخانه های مختلف مورد استفاده می باشد.

تولید شیره خرما صنعتی

از مهمترین فرآورده های خرما که در گذشته به صورت سنتی و امروزه به صورت صنعتی تولید می شود، شیره خرماست. برای این منظور بهترین خرما از جنوب کشور تهیه شده و عصاره آن به روش تخصصی گرفته و در بسته بندی های مخصوص قرار می گیرند.

با توجه به اینکه شیره خرما در ایران به صورت کاملا مکانیزه و صنعتی تولید شده و از نظر بهداشتی مطلوب بشمار می آید، برای فروش در داخل و خارج از کشور شرایط خوبی دارد. همین امر سبب شده شرکت ها توجه ویژه ای به صادرات محصولات خود داشته باشند.

تولید شیره خرما صنعتی

شیره خرما صادراتی

با توجه به اینکه شیره خرما از جمله محصولات مغذی و مطلوب بوده امروزه کشورهای مختلف دنیا متقاضی خرید آنها می باشند. لذا این موضوع شرایط صادرات را برای تولید کننده های ایرانی نیز فراهم کرده و با بهره گیری از ظرفیت صادرات، شیره خرما را به کشورهای مختلف از سراسر دنیا عرضه می دارند. البته قطعا شرکتهایی در این راستا موفق خواهند بود که محصولشان از نظر بهداشتی در وضعیت مطلوب بوده و کیفیت آن از تولیدات دیگر کشورها بهتر باشد.

منبع: بازار شیرجات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما