خرید بدون واسطه شیره توت اصل

خرید بدون واسطه شیره توت اصل از طریق سایت پیش رو وبا دسترسی عالی برای همه مشتریان امکان پذیر است.ویتامین K موجود در شیره توت برای سلامت کل سیستم قلبی عروقی مهم است. این ویتامین با دفع کلسیم و جلوگیری از انسداد که می تواند باعث بیماری های جدی شود، از تصلب شرایین جلوگیری می کند. شما می توانید برای آگاهی از قیمت شیره توت غلیظ و خرید آن به صورت عمده با همکاران بخش بازرگانی ما در تماس باشید.

خرید بدون واسطه شیره توت اصل

بررسی کیفی شیره توت

بررسی کیفی شیره توت یکی از مورد بررسی ترین خواص توت سیاه توانایی آن است که به دلیل داشتن مقادیر بالای آنتی اکسیدان به عنوان یک ماده غذایی ضد سرطان عمل کند. شیره توت سیاه پلی فنول است که دسته ای از آنتی اکسیدان ها هستند که توانایی مبارزه با سرطان را دارند. بنابراین ، آنتوسیانین (یکی از پلی فنول ها) در توت با غلظت بالا وجود دارد. اعتقاد بر این است که آنتوسیانین ها محافظان اصلی مبارزه با سرطان در این میوه هستند.

بنابراین ، شیره توت تازه می تواند بر سلول های سرطانی ریه انسان اثر ضد توموری ایجاد کند. همچنین استرس اکسیداتیو ، که می تواند باعث تکثیر (رشد) سلول های سرطانی شود ، می تواند توسط آنتوسیانین شاه توت مسدود شود. در مورد سرطان ریه ، حداقل یک مطالعه انجام شده است که اثر سیانیدین-3-گلوکوزید ، نوعی آنتوسیانین موجود در توت سیاه را در برابر رشد سرطان ریه نشان می دهد. به طور کلی ، شیره توت سیاه به دلیل توانایی خود در جلوگیری از جهش سلول های خاصی که می تواند منجر به سرطان شود شناخته شده است.

علیرغم این واقعیت که علل سرطان نسبتاً مبهم و فردی هستند ، جهش در DNA و سلولهای سالم می تواند توسعه این بیماری را تحریک کند. مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها مانند شیره توت سیاه می تواند به سرکوب این روند کمک کند. مطالعه ای در سال 2006 توسط دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، ایالات متحده ، اثرات شش نوع مختلف از انواع توت ها ، از جمله توت سیاه را در رشد سرطان های دهان ، سینه ، روده بزرگ و پروستات مورد بررسی قرار داد. عصاره هر یک از شش توت پیشرفت بیماری را تا حدودی کند می کند.ویتامین K موجود در توت هم ممکن است منبع خواص ضد سرطانی شاه توت باشد. یک وعده توت سیاه حاوی بیش از یک سوم ارزش روزانه ویتامین K است که در پیشگیری و کنترل سرطان پروستات ، روده بزرگ ، معده ، حفره بینی ، دهان و کبد نقش دارد. ی از ب

تامین کنندگان شیره توت اصل

تامین کنندگان شیره توت اصل تامین کنندگان شیره توت اصل مجموعه ما را مجموعه مناسبی برای عرضه و معرفی این محصول به سراسر مشتریان به حساب آورده اند و توانستند تعامل بسیار خوبی به واسطه قیمت ارزان و عرضه مناسب خود با مشتریان داشته باشد خرید شیره توت و مصرف آن می تواند عملکرد مغز را بهبود ببخشد.

ارزش غذایی شگفت انگیز شاه توت به سلامت مغز کمک می کند. تحقیقات اولیه در مورد حفظ مهارت های حرکتی و حافظه کوتاه مدت نشان داد که توت سیاه می تواند عملکرد مغز را تقویت کند (مانند برخی دیگر از انواع توت ها). بر اساس برخی گزارشات ، مصرف منظم توت سیاه بیشترین تأثیر را بر حافظه کوتاه مدت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما