خرید شیره انجیر ارگانیک از کارخانه با قیمت عمده

همانطور که می دانید در قیمت خرید مستقیم شیره انجیر ارگانیک، عوامل زیادی همچون نوع بسته بندی شیره و میزان خرید مشتریان تاثیر زیادی دارد به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خریداران، خرید مستقیم از کارخانه با قیمت عمده می باشد چرا که با پرداخت هزینه کمتر، از سود بیشتر بهره مند می شوید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انجیر صنعتی یکی از ارقام شیره های خوراکی درجه یک و صادراتی در ایران می باشد که محبوبیت بالایی در بین خریداران دارد.

خرید شیره انگور سالم و درجه یک را باید از شرکت های معتبر انجام دهید، دلیل این تاکید و کلمه ی باید در جمله ی قبلی در واقع به دلیل بهداشتی بودن و سالم بودن محصول خریداری شده می باشد که نقش بسزایی در سلامت بدن دارد.

برای مثال، شیره انگوری که از ایران به سایر کشورها ارسال می شود، شرایط مختلفی را تجربه می کند که نگهداری این شیره خود نیز به اصولی بستگی دارد.

بنابراین برای رعایت تمام موارد ذکر شده در بالا، خرید مستقیم از کارخانه بسیار راحت تر است و دیکر بابت این موارد نگرانی نخواهید داشت چرا که محصولات شما در شرایط بهداشتی و با بسته بندی های مناسب ارسال می شوند.

شیره انجیر استهبان

امروزه تاجران بزرگ برای کسب سود بیشتر اقدام به خرید مستقیم شیره انجیر استهبان از تولید کننده می نمایند، بنابراین قصد داریم در ادامه به مهم ترین عوامل و فاکتورهایی که باعث افزایش میزان صادرات انواع شیره انجیر می شوند اشاره نماییم که عبارتند از:

  • کیفیت مناسب: یکی از عوامل بسیار مهم برای افزایش میزان صادرات شیره انجیر، کیفیت بالای آن می باشد زیرا هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد تقاضا برای خرید آن بیشتر می گردد.
  • معرفی محصول: تبلیغات زیادف متنوع و همه گیر در شناخت مشتریان و افزایش صادرات انواع شیره انجیر مرغوب تاثیر بسزایی دارد.
  • زمان نحوه ارائه محصولات: اگر زمان فروش و نحوه ارائه محصولات مناسب و در شأن مشتریان صورت پذیرد، می تواند باعث افزایش صادرات آن ها شود.
  • قیمت مناسب: برای جذب بیشتر مشتریان خارجی از کشورهای همسایه، قیمت مناسب بیشترین اثر را دارد.
  • خلاقیت در بسته بندی: برای افزایش صادرات، محصولات باید دارای بسته بندی زیبا و مناسب در طراحی های خاص و منحصر بفرد باشند.

شیره انجیر استهبان در بازارهای خارجی بسیار محبوب است، خریداران خارجی در مورد خرید مستقیم شیره انجیر درجه یک ایرانی نظر مساعدی دارند.

سالانه حجم زیادی از شیره انجیر تولید شده در کشور به کشورهای خارجی ارسال می شود، در سال های اخیر صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس بهبود یافته است.

در حالت کلی می توان گفت شیره انجیر برای بیماری هایی مانند دستگاه گوارش و یبوست مفید می باشد، زیرا به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد مغذی، گزینه خوبی برای بدن می باشد.

شیره انجیر برای تقویت حافظه کوتاه مدت انسان نیز مفید می باشد زیرا دارای ویتامینی چون B6  است.

بیشتر ورزشکاران از شیره انجیر استفاده می کنند به این دلیل که هم دارای ویتامین می باشد و هم اینکه سرشار از آهن است.

شیره انجیر یک میان وعده مناسب و کامل برای ورزشکاران و دیگر مردم می باشد، از دیگر ویژگی های شیره انجیر این است که برای کاهش وزن نیز مناسب می باشد.

شیره انجیر استهبان

شیره انجیر قیمت

به طور کلی صفر تا صد مراحل صادرات شیره انجیر کارخانه ای با قیمت عمده شامل بازاریابی، اخذ مجوز صادرات، تعیین قیمت محصول، صدور و ارائه پروفرما، بسته بندی محصول، اخذ مجوز بازرسی محصول، دریافت گواهی مبدا، بستن قرارداد بیمه با شرکت حمل و نقل، اظهار محصول به کالا و ارسال کالا می باشد.

فرآیند حمل شیره انجیر صادراتی به کشورهای همسایه از ایران از طریق مرز آبی یا حمل و نقل زمینی یا هوایی انجام می شود.

تاجری که قصد تجارت شیره انجیر با کشور‌های دیگر را دارد حتما باید برای دریافت کارت بازرگانی اقدام کند و از طرف دیگر، محصولات هم نیازمند گواهی استاندارد و پروانه‌ بهداشت هستند.

یکی از مهم ترین مراحل صادرات شیره انجیر صادراتی، قیمت گذاری آن است که با خرید مستقیم از کارخانه، قیمت ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

صادرات انبوه شیره انجیر ایرانی سبب رونق چرخه اقتصادی و ارز آوری برای کشور شده است و صادرکنندگان از صادرات این محصول بسیار راضی و خرسند می باشند و به گفته برخی از آنان درآمد حاصل از این محصول افزایش قابل توجهی داشته است.

معمولا برای صادرات شیره انجیر از انواع بسته بندی ها در وزن های بالا استفاده می شود، علاوه بر این در امر صادرات باید از افراد با تجربه که سال ها در این زمینه فعالیت دارند کمک گرفت تا بتوان بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای صادرات به بازارهای خارجی انتخاب نمود.

لازم به ذکر است بدانید برای صادرات انواع شیره انجیر خوش طعم باید درباره بازار هدف به خوبی اطلاعات دقیق را کسب کرد و سپس اقدام به صادرات این محصول به بازارهای خارج از کشور نمود.

در نهایت برای صادرات شیره انجیر، باید همانند دیگر محصولات تمام قوانین صادراتی و استانداردها رعایت شود، یکی از شرایط عرضه شیره انجیر مرغوب و درجه یک در بازارهای خارجی، کیفیت بالای محصول است که باید حتما با استانداردهای بین الملی مطابقت داشته باشد و از لحاظ بسته بندی نیز مواردی مانند ظاهر و شکل آن، تاریخ انقضاء و تولید روی بسته بندی چاپ شده باشد.

در دنیای رقابت محصولات غذایی از جمله انواع شیره های خوراکی در بازارهای جهانی، بسته بندی عامل مهمی است که می تواند خریدار را مشتاق به خرید محصول کند و یا نگاه بی تفاوت او را در پی داشته باشد.

فروشگاه ها و مراکز متعددی در سراسر کشور به توزیع و فروش انواع شیره انجیر مشغول اند که محصولات خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و اینترنتی به فروش می رسانند، در مورد عرضه اینترنتی محصولات می توان گفت که هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی هایی به عمل می آید به همین دلیل مورد استقبال خریداران واقع شده است.

محصولات موجود در این مجموعه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما انواع شیره انجیر تولید شده را در بسته بندی های مناسب برای شما خریداران عمده در نظر گرفته ایم، برای ثبت سفارشات خود می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

شیره انجیر قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما