خرید شیره انجیر ارگانیک با بهترین قیمت

امروزه بازار فرآورده های خوراکی همچون شیره انجیر ارگانیک در داخل کشور رنگ و روی متفاوتی به خود گرفته و تقاضا برای آن بسیار بالا است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انجیر در تهران

همانطور که می دانید میوه انجیر مشتقات زیادی دارد و محصولات زیادی با استفاده از آن تولید می شود، یکی از اصلی ترین این محصولات شیره انجیر است که در بازارهای بزرگ ایران همچون تهران فروش بالایی دارد.

جالب توجه است که بدانید در فرآیند تبدیل انجیر به شیره انجیر با حرارت دادن آن، عمر مفید آن بطرز چشمگیری افزایش می یابد و علاوه بر آن بسیاری از خواص این محصولات نیز در اثر همین امر افزایش پیدا کرده و مواد مغذی داخل محصول تثبیت بهتری پیدا می کنند.

شیره انجیر بخش عمده ای از بازار فرآورده ها را تصاحب کرده است، در این میان بازار خرید شیره انجیر سیاه در استانهای بزرگ کشور نظیر تهران با توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فرد این محصولات رونق بسیاری دارد، در این مقاله قصد معرفی محصول میوه انجیر و یکی از مشتقات آن یعنی شیره انجیر را داریم و در انتها نیز به نحو خرید عمده با قیمت به صرفه برای مشتریان و عرضه کنندگان عمده این محصولات اشاره خواهیم کرد.

انجیر از خانواده میوه های تابستانی و یکی از انواع خوشمزه ترین میوه ها بشمار می رود، شیره انجیر از مشتقات خوشمزه و بی نظیر این میوه است که خواص بسیاری دارد، جالب است بدانید عمده تولیدات این محصول و مهد آن استهبان است که انجیرهای مرغوب و باکیفیت را تولید و در سراسر کشور عرضه می کند.

اما دیگر مسئله ای که موجب می شود تا افراد بسیاری به مصرف این محصول جذب شوند خواص بسیار آن است، نخستین فایده انجیر و شیره انجیر برای دیابت است، مقدار کمی از این محصول می تواند قند خون افراد را کنترل کند، در ساختار این میوه ماده ای به نام رسوراترول دارد که وظیفه اصلی آن در بدن حفظ تعادل سطح انسولین را دارد و به آن حساسیت نشان می دهد، این ماده با افزایش فشار خون موجب تعادل سطح آن در بدن خواهد شد.

دیگر ویژگی شیره انجیر بهبود عملکرد مغز است، بسیاری از متخصصان معتقدند که مصرف این ماده غذایی می تواند موجب افزایش تمرکز و حافظه کلامی افراد شود، همچنین این شیره مقوی می تواند از بیماری هایی نظیر زوال عقل، میگرن و حتی الزایمر جلوگیری به عمل آورد و یا حتی آن را درمان کند.

دیگر مزیت شیره انجیر که شاید کمتر مورد بررسی قرار گرفته است جلوگیری آن از بروز سرطان است، مصرف این ماده می تواند به علت آنتی اکسیدان هایی که در ساختار خود دارد موجب کاهش فعالیت رادیکال های آزاد موجود در بافت های چرب بدن شده و از جهش سلولی که عامل اصلی سرطان است جلوگیری کند.

اما یکی از جوامعی که مصرف شیره انجیر برای آن ها پیشنهاد می شود، افرادی هستند که قصد کاهش وزن را دارند، همانطور که گفته شد در ساختار این محصولات آنتی اکسیدان هایی وجود دارند که موجب راندن سموم بدن می شوند و از تبدیل چربی به توده چربی در بدن جلوگیری می کند، از همین رو بصورت کاملا طبیعی موجب کاهش وزن می شود، به همین دلیل است که هم در طب سنتی و هم متخصصان طب مدرن مصرف شیره انجیر فاقد شکر را در رژیم های کاهش وزن توصیه می کنند.

شیره انجیر بسیار مقوی است و از محصولات سنتی کشورمان بشمار می رود که امروزه با مشخص شدن خواص علمی آن برای بدن، مصرف آن در داخل کشور افزایش یافته و همین امر نیز موجب افزایش قیمت این محصولات شده است، در ادامه مطلب به بررسی خواص این محصول خواهیم پرداخت و راه حلی نیز برای قیمت بالای این محصولات ارائه خواهد شد تا بتوان با کاهش قیمتی آن بازار فروش گسترده تری برای این محصولات ایجاد کرد.

شیره انجیر سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن است، جالب است بدانید که شیره گیری از محصولاتی نظیر انجیر نه تنها خواص آن ها را کم نمی کند بلکه فواید آن ها را افزایش نیز می دهد، شیره انجیر دارای مقدار بسیاری از انواع ویتامین های آ، بی و ای می باشد و در ساختار خود عناصر معدنی نظیر کلسیم و آهن و فسفر دارند.

جالب است بدانید آهن و فسفر موجود در این ماده غذایی می تواند موجب افزایش سطح ایمنی بدن و کمک به سیستم گوارشی بدن می شود، همچنین در کنار آن از انواع بیماری های گوارشی نظیر یبوست پیشگیری می کند.

مواد مغذی بسیاری که در شیره انجیر وجود دارد که می تواند عملکرد مغز را به طرز چشمگیری افزایش دهد و باید اذعان کرد افرادی که به صورت مداوم از این محصولات و دیگر مشتقات انجیر مصرف می کنند بسیار کمتر نسبت به عموم جامعه دچار بیماری هایی نظیر آلزایمر در سنین بالا خواهند شد.

شیره انجیر در تهران

خرید شیره انجیر

اما می توان یکی دیگر از مسائل مهم در تهیه شیره انجیر را فرآیند خرید آن دانست، در نظر داشته باشید که خرید شیره انجیر در شیوه های سنتی به علت تحمیل واسطه هایی در فرآیند آن موجب افزایش قیمت این محصولات می شود و همین امر را نیز می توان یکی از دلایل اصلی قیمت های بالای فرآورده های میوه در بازار داخلی کشورمان دانست.

گروه تجاری این مجموعه در راستای تحقق حقوق مشتریان تصمیم بر آن دارد تا تمامی محصولات تولیدی خود را بصورت اینترنتی عرضه نماید، در این شیوه دیگر هیچگونه واسطه ای بر عرضه این محصولات دخالت نداشته و سبب می شود تا قیمت شیره انجیر تا سطح محسوسی کاهش یابد، همچنین این کاهش قیمت نه تنها برای عرضه کنندگان داخلی جذاب خواهد بود بلکه می تواند موجب جلب نظر تجاری باشد که قصد صادرات این محصولات را دارند.

در نظر داشته باشید که محصولات خوراکی تولید شده در ایران از جمله شیره انجیر از باکیفیت ترین محصولات در عرصه خود می باشد لذا بسیاری از کشورها از جمله کشورهای همسایه حاشیه خلیج فارس حاضرند برای خرید این محصولات قیمت های بالایی را پرداخت کنند.

لذا مشتریانی که قصد خرید عمده شیره انجیر به منظور عرضه داخلی و یا امر صادرات را دارند می توانند این کار را به راحت ترین روش و با ارزان ترین قیمت عمده از طریق همین سایت سفارش دهند، برای این امر کافی است تا از طریق شماره درج شده با بخش فروش ما تماس بگیرید.

خرید شیره انجیر

2

  1. شیره درخت انجیر برای رفع میخک عالیه شیره خوراکی انجیر هم برای افزایش ایمنی بعد کارامد هست

  2. انجیر کلا میوه بهشتی هست
    چه شیره خود درخت، چه میوه خشک آن و چه شیره حاصل از آن همه جوره برای بدن و بالا بردن ایمنی سیستم دفاعی بدن کارامد هست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما