خرید شیره انگور (دوشاب) عالی و مقوی + قیمت عالی

شیره انگور یا در اصطلاح دوشاب، فرآورده ای مقوی و سودمند با طبع گرم می باشد که طی یک فرآیند از طریق میوه انگور طبیعی به دست می آید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انگور سرد است یا گرم

همانطور که می دانید شیره انگور از انواع انگور به دست می آید، که طبع آن گرم و مرطوب است، از این جهت طبع شیره انگور سفید و سیاه نیز نیز گرم است، برای بهره مند شدن از خواص بی نظیر انگور می توانید از شیره انگور استفاده کنید چون انگور را معمولا نمی توان در طی تمام سال در برنامه و رژیم غذایی گنجاند اما استفاده از شیره انگور در طول تمام سال برای دریافت انرژی موجود در انگور راه آسان تری محسوب می شود.

همانطور که در سطر قبلی مطرح شد شیره انگور سرشار از انرژی است و برای ورزشکارانی که در طول تمرینات ورزشی خود دچار ضعف و خستگی می شوند بسیار مناسب و مفید واقع می شود.

شیره انگور خاصیت چاق کنندگی دارد از این رو به والدینی که از کمبود وزن فرزند خود نگران هستند و روش های زیادی را برای افزایش وزن کودکان شان امتحان کرده اند و به نتیجه مطلوب و دلخواه خود نرسیده اند پیشنهاد می شود تا شیره انگور را در طول روز به میزان کافی در وعده غذایی آن ها لحاظ کنند.

این توصیه (مصرف شیره انگور) در طب سنتی و برنامه های رژیم های اصولی و پزشکی فقط برای کودکان و خردسالان نبوده و تمام کسانی که حتی در سنین بزرگسالی هم از کمبود وزن و مشکلات ناشی از آن رنج می برند می تواند بسیار مفید واقع شود.

البته لازم به ذکر است که اگر در استفاده از شیره انگور می خواهید که به نتیجه مطلوبی برسید باید از نوع اصل و با کیفیت آن استفاده کنید که در رابطه با تشخیص شیره انگور اصل و درجه یک در مقالات قبلی به اختصار توضیح داده شده است.

شیره انگور از نوع اصل و طبیعی تاثیر زیادی در اصلاح مزاج و طبع سرد دارد، ترکیب شیره انگور با ارده می تواند یک میان وعده بسیار مفید و خوشمزه باشد که خود شیره نیز سرشار از انواع ویتامین های مفید و مقادیر زیادی آهن است که در درمان کم خونی و فقر آهن و مشکلات ناشی از آن بسیار موثر و مفید است.

در این میان هستند افرادی که طبع گرمی دارند و مصرف شیره انگور به آن ها فقط به همراه یک مصلح مناسب توصیه می شود چون تداخل در مصرف خوراکی با طبع گرم موجب بروز مشکلاتی همچون جوش های پوستی در این افراد می گردد.

از این رو اگر افراد گرم مزاج علاقه به مصرف شیره انگور دارند باید از مصلح ها به همراه آن استفاده کنند.

مصلح های مناسب برای شیره انگور می تواند عرقیاتی نظیر کاسنی باشد، مصلح سبب ایجاد تعادل در طبع می شود و از بروز عارضه های ناشی از تداخلات گرمی و سردی در بدن جلوگیری می کند.

خرید و فروش شیره انگور در فروشگاه های اینترنتی با بهترین و زیباترین بسته بندی با کیفیتی قابل توجه و قیمتی کاملا مقرون به صرفه صورت می پذیرد.

شیره انگور سرد است یا گرم

دوشاب در طب سنتی

دوشاب در طب سنتی اسلامی از دیر باز به داشتن طبع گرم معروف و مشهور است و برای افرادی که مشکلات و بیماری هایی دارند که منشا آن طبع سرد بدن شان است تجویز می شود.

تشخیص مزاج گرم یا سرد برای مصرف شیره انگور، بر عهده علم مزاج شناسی است و امروزه افراد متخصص زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، طبع سرد و گرم هر کدام به دسته های مختلفی تقسیم می شود که به طور خلاصه و کلی تقسیم بندی مزاج ها بدین صورت است:

مزاج سرد و تر (بلغمی)، مزاج سرد و خشک (سوداوی)، مزاج گرم و تر (دموی)، مزاج گرم و خشک (صفراوی).

افراد سرد مزاج و گرم مزاج هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند که یک متخصص طب سنتی می تواند با توجه به این خصوصیات طبع افراد را تشخیص داده و اصلاح کند.

سردی قسمت های مختلف بدن را درگیر می کند و بیماری هایی نظیر ام اس، سردرد، روماتیسم و غیره می تواند در برخی از این افراد بروز پیدا کند به همین دلیل مصرف شیره انگور به این دسته افراد به شدت توصیه می شود.

شیره انگور بر خلاف سایر فرآورده های مصنوعی، از میوه انگور طبیعی تهیه می شود که این امر موجب خوش طعم تر شدن شیره انگور شده است.

شیره انگور برای تقویت نیروی جسمانی بدن بسیار مفید می باشد و سرشار از کلسیم و آهن است و به تمام کسانی که از طبع سرد و مشکلات ناشی از آن رنج می برند توصیه می شود تا شیره انگور را در وعده های غذایی خود به خصوص در وعده صبحانه بگنجانند.

رنگ سفید یا سیاه شیره انگور می تواند به سبب ترکیب انگورهای ختلف در تهیه این شیره خوشمزه باشد، توجه داشته باشید شیره انگور نقش موثری در کاهش کلسترول بد خون و در مقابل، تاثیر به سزایی در افزایش سطح کلسترول مفید خون دارد.

شیره انگور اصل و درجه یک دارای طعمی خاص، منحصر به فرد و شیرین مزه است از این رو همه افراد با ذائقه های متفاوت می توانند آن را با ارده و یا سایر فرآورده هایی که در دسترس آن ها است ترکیب کرده و میل کنند، برای تشخیص نوع اصل آم باید به رنگ و غلظت محصول توجه کنید.

نمونه اصل و با کیفیت شیره انگور نباید بسیار غلیظ و سفت باشد؛ چون در این صورت ممکن است آن را با مقادیری از مواد افزودنی دیگری ترکیب کرده باشند و این امر سبب کاهش کیفیت شیره انگور و خواص آن می شود همچنین شیره انگور اصل نباید خیلی روشن و متمایل به سفید باشد.

حال با دانستن نکات مفیدی راجع به خواص بی نظیر شیره انگور و تاثیر آن در مزاج و گرمی بدن و دیگر ویژگی های منحصر به فرد شیره انگور و خواص آن برای بدن که در پاراگراف های قبلی به آن ها اشاره کردیم، شما می توانید از سایت ها و فروشگاه های معتبر از انواع شیره انگور در بسته بندی های متفاوت و گوناگون که در دسترس شما قرار دارد تهیه و استفاده کنید و از خواص کم نظیر شیره انگور بهره مند شوید.

مجموعه شهدینا همواره با هدف خدمت رسانی به مردم محترم در زمینه های مختلف تلاش می کند تا بهترین شیره انگور را برای فروش ارائه دهد، که این موضوع سبب حمایتی دو جانبه است که شامل حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می شود، بنابراین برای خرید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

دوشاب در طب سنتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما