خرید شیره خرما 50 لیتری صادراتی از تولید کننده

همانطور که می دانید خرما منبع عالی از مواد مغذی است که فرآوری نشده و دارای شیرینی طبیعی می باشد که در بازار بسیار پرفروش است، بنابراین بسیاری از خریداران عمده دریافته اند که برای خرید ارزان شیره آن باید به دنبال شیره خرما 50 لیتری صادراتی از تولید کننده باشند تا قیمت نهایی آن مناسب تر محاسبه شود.

برای تهیه شیره این محصول، خرما پس از پخته شدن به مایع چسبناک و کاراملی رنگ تبدیل می شود و می تواند به عنوان یک جایگزین سالم برای عسل، شربت افرا یا شکر باشد.

اگرچه شیره خرما محصول جدیدی نیست  و در گذشته یکی از اصلی‌ ترین مواد اولیه در آشپزخانه ‌های خاورمیانه بوده است اما در این دوران مدرن، بسیاری در کشورهای خارجی به تدریج عاشق طعم شیرین طبیعی شیره خرما شده اند، از این رو به دنبال خرید نوع اصل آن از ایران هستند.

در حالت کلی پس از جدا شدن دانه ها از خرما، آن ها را خیس کرده، در آب می جوشانند و به صورت شیره در می آورند که این فرآیند به صورت صنعتی و سنتی امکان پذیر است.

عطر و طعم شیره خرما در هر دو صورت بسیار شیرین است اما در روش سنتی هیچ گونه افزودنی، سولفاته یا طعم دهنده مصنوعی در تولید آن استفاده نمی شود.

این شیره ارگانیک خرما دارای طعم خوشمزه ای است که در نوع خود بی نظیر است، می توانید آن را با پنکیک یا نان تست فرانسوی سرو کنید حتی می توانید آن را در اسموتی مخلوط کنید یا صبح آن را در غلات خود بریزید و میل نمایید.

فروش شیره خرما صادراتی

لازم به ذکر است بدانید فروش عمده شیره خرما صادراتی دارای سود فراوانی است که همین امر موجب شده است امروزه با تولید انبوه این محصولات مواجه شویم.

شیره خرما یک شیرین کننده لذیذ است که به طور کامل از خرما تولید می شود و می توان از آن به جای عسل استفاده کرد.

از آنجایی که این محصول با خرمای ارگانیک تهیه می شود، نه تنها گیاهی است بلکه دارای گواهینامه ارگانیک توسط USDA، فاقد گلوتن و چربی و موجودات غیر اصلاح شده ژنتیکی است.

شیره خرما چند منظوره است بدین معنی که برای استفاده در اسموتی ها، به عنوان طعم دهنده برای چای یا قهوه، به عنوان چاشنی ماست و بستنی و به عنوان یک شهد در وعده صبحانه برای پنکیک، غلات، وافل و بلغور جو دوسر گزینه ای عالی است.

مهمتر از همه، شیره خرما دارای ویژگی هایی است که از مغز در برابر اثرات مخرب استرس و التهاب محافظت می کند.

در واقع، شیره خرما به دلیل فیبر و آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در آن از بیماری هایی مانند آلزایمر و زوال عقل محافظت می کند، به همین دلیل است که توصیه می شود افراد بالای 60 سال برای جلوگیری از پوکی استخوان و بیماری های مغزی با در نظر گرفتن توصیه پزشک شیره خرما طبیعی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند.

امروزه خریداران به دنبال راه های خرید شیره خرما خوراکی ایرانی می باشند که در این خصوص می توان به خرید آنلاین (غیر حضوری) و خرید آفلاین (حضوری) اشاره نمود.

در این میان خرید شیره خرما، به صورت آنلاین در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است، امروزه فروشگاه های کوچک و بزرگ مجازی، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت های مختلف سفارش می دهند.

در همین حال، خریداران عمده این محصول خوراکی تمایل دارند که این محصول را  مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری کنند، خرید اینترنتی این شیره خوشمزه به صورت عمده پیشنهاد خوبی برای بازرگانان و فروشندگان در سراسر کشور است.

خوشبختانه تولید انواع شیره خرما در ایران، باعث شده با توجه بر کیفیت عالی، میزان فروش این محصول در داخل و خارج از کشور بالا رود و با قیمت واقعی و به دور از حباب ناشی از کمبود طی شود.

خریداران این محصول برای تهیه شیره خرما درجه یک با توجه به نوع نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی می نمایند، شما عزیزان نیز می توانید این محصول را با نازلترین قیمت و با آسان ترین روش (اینترنتی) بدون خارج شدن از منزل و طی کردن مسافت زیاد، از طریق همین سایت و ارتباط با بخش فروش ما تهیه نمایید.

فروش شیره خرما صادراتی

تولید کننده شیره خرما

در حالت کلی می توان گفت قطب تولید شیره خرما مرغوب در جنوب ایران می باشد چرا که بیشترین میزان تولید انواع خرما را به خود اختصاص داده است اما امروزه می توان شاهد این بود که در سراسر کشور از جمله اصفهان، تولید کننده شیره خرما 50 لیتری تمام تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت این محصول به کار گرفته است.

از شیره خرما می توانید به عنوان یک جزء در تهیه محصولات پخته شده و دسرها و همچنین سس سالاد میوه استفاده کنید، شیره خرما طبیعی طعم متمایز شیرین و کاراملی خود را از وجود نوعی قند به نام فروکتوز بدست می آورد.

وجود فیبر در این شیره تأثیر شگفت انگیزی بر حمل و نقل غذا در سراسر دستگاه گوارش دارد و غذا را قادر می سازد تا با سهولت نسبی در مجرای روده حرکت کند.

این شیره گیاهی دارای مقدار قابل توجهی فیبر غذایی و فیبر نامحلول است که هر دو به بهبود سهولت هضم غذا و توانایی بهبود علائم یبوست کمک می کنند.

در نتیجه استدلال های ارائه شده در این مقاله به این نتیجه رسیده ایم که مصرف شیره خرما می تواند با تامین ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن به سلامت و ظاهر کلی فرد کمک شایانی کند.

توجه به این نکته ضروری است که استفاده از این محصول غذایی برای افرادی که لاغر هستند اهمیت بیشتری دارد و برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند لازم است کمتر از این وعده غذایی مصرف کنند زیرا ممکن است باعث افزایش وزن آن ها شود.

برای تاجرانی که در زمینه صادرات شیره خرما فعال هستند، فروش عمده و ارزان قیمت راه حل مناسبی است تا آن ها هم بتوانند از سود بیشتر این محصول استفاده کنند همچنین با خرید مستقیم از تولید کننده، قیمت ها به نفع خریداران دارای کاهش چشمگیری خواهند بود.

اگر تصمیم بر خرید فله ای و یا بسته بندی انواع شیره خرما را دارید می توانید قیمت آن را از سایت های اینترنتی خرید و فروش شیره خرما، مانند همین سایت استعلام نموده و سپس آن را تهیه نمایید.

این مرکز فروش با ارائه شیره خرما به صورت عمده، این شرایط را فراهم نموده است تا بتوانید انواع فله ای و بسته بندی شده شیره خرما را با قیمتی استثنایی تهیه نمایید، برای خرید می توانید با شماره درج شده تماس بگیرید و یا فرم موجود را تکمیل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

تولید کننده شیره خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما