خرید قند مایع خرما + مزایای سلامتی آن

قند مایع خرما یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین فرآورده های خرما می باشد که به عنوان شیره کننده ای طبیعی قابل مصرف است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مزایای قند مایع خرما

در این مقاله تمام تلاش ما این است که شما با ویژگی ها و مزایای قند مایع خرما آشنا شوید، ابتدا باید گفت تولیدکنندگان از خرمای باکیفیت برای پردازش و تولید قند مایع خرما استفاده می کنند پس مواد مغذی این فرآورده بسیار فراوان و گسترده است.

این شیرین کننده طبیعی به طور چشمگیری از ابتلا به بیماری های آرتروز، نقرس و انواع سرطان جلوگیری می کند، همچنین ویتامین A موجود در آن از چشم محافظت کرده و عضلات قلبی را تقویت می کند.

برای حفظ تمام مواد مغذی و املاح معدنی میوه خرما، در فرآیند تولید آن از دستگاه های مدرن و پیشرفته استفاده می شود چون در هر پروسه تولید باید تک تک این مراحل انجام شود در ابتدا میوه‌ خرما درجه یک، رسیده و تازه با دستگاه مخصوص پوست گیری می شود و هسته آن جدا می گردد، سپس فشرده می ‌شود، حالا با گرما آب اضافی آن تبخیر شده و در نتیجه یک قند مایع خرما خالص خواهیم داشت، پس همیشه فواید میوه خرما حفظ می شود، یکی از ویژگی های این محصول این است که با خوردن آن مزه و طعم میوه تازه خرما را حس می کنید.

همچنین دقت شود که قند مایع خرما تازه باید رنگی مشابه عسل داشته باشد و با بوییدن و خوردن آن طعمی شیرین و عطر خرما را استشمام نمایید از این محصول معمولا در صنایع غذایی متعددی برای طعم دادن به دسرها و کیک هاا به عنوان شکر استفاده می شود.

یکی از اصلی ترین کاربرد قند مایع خرما در شرکت های تولید آبمیوه، کلوچه، کیک و غیره می باشد چون این ماده خوراکی علاوه بر طعم دلنشین، رایحه و خواص فوق العاده ای دارد اما تمامی تولید کنندگان باید بدانند که مواد افزودنی، نگهدارنده شیمیایی نباید در ترکیب آن باشد تا سلامت افراد جامعه به خطر نیفتد.

یکی از بهترین و خوشمزه ترین میوه های پرتقاضا، خرما است که به صورت عمده از آن قند مایع خرما درست می شود و با خرید آن یک نوشیدنی جذاب و دلنشین خواهید داشت، امروزه با کمک فرآیند تولید این محصول ما به وفور مشاهده می کنیم که قند مایع خرما را در فصل های دیگری که خرما موجود نیست نیز می توان مصرف نمود که کیفیتی عالی و طعمی لذیذ دارد.

اما شاید بپرسید که قند مایع خرما یعنی چه؟ قند مایع خرما در واقع یک فرآیند علمی و تخصصی است که با کمک دستگاه و ابزارهای مختلف آب و هسته میوه خرما را می گیرند و با حرارت دادن ماده، یک مایع بسیار غلیظ و خوشمزه به دست خواهد آمد که در این حالت تمام محصولات نگهداری راحت تری دارند.

میوه خرمای به کار رفته برای تولید قند مایع باید ویژگی هایی داشته باشد، اول اینکه تازه و بدون خرابی باشد، دوم این که شیره دار، درشت و رسیده باشد، معمولا قند مایع خرما کاربردهای متعددی دارد مثلا برای تولید انواع نوشابه های رنگی و آبمیوه های خوشمزه و ایده آل استفاده می شود همچنین برای تهیه دسری خوشمزه کافی است که آن را به عنوان شکر استفاده نمایید تا یک دسر لذیذ و خوش طعم داشته باشید، تهیه و تولید عمده قند مایع خرما توسط کارخانه های بزرگ فواید بسیاری دارد، از جمله اینکه به خاطر حجم کمتر، نوع بسته بندی و حرارت دیدن شرایط نگهداری راحت تری دارند.

این محصول دارای مقدار فراوانی انواع مواد مغذی مثل: ویتامین ث، اسید فولیک، ویتامین کا و تیامین و غیره می باشد اما املاح معدنی در ترکیب آن شامل: منگنز، پتاسیم، منیزیم و کلسیم می باشد.

قند مایع خرما به خاطر داشتن ارزش غذایی بالا، فیبر رژیمی مناسب، کربوهیدرات و کالری بسیار ناچیز، در برنامه غذایی هفتگی افراد مختلف قرار می گیرد همچنین چون از خرمای تازه به دست می آید پس تمامی این مواد مغذی را دارد.

مزایای قند مایع خرما

خرید قند مایع خرما

یکی از ملاک های تشخیص قند مایع خرما درجه یک این است که هیچ طعم دهنده شیمیایی و رنگ مصنوعی در دستور تهیه آن نباشد که در این صورت مشتری به خرید آن ترغیب می شود و برای تشخیص این مورد توجه شود که بعد از باز کردن بسته بندی تا یک ماه می توان آن را در یخچال در یک ظرف مناسب قرار داد.

در تعریف قند مایع خرما باید گفت که این ماده خوشمزه همان عصاره غلیظ شده خرما بوده که برای کاهش حجم و ماندگاری بیشتر آن را با دمای کنترل شده حرارت داده اند پس با افزایش استحکام می توان این فرآورده غذایی را تا مدت طولانی استفاده کرد، همچنین در این صورت جابه جایی این محصول بسیار راحت تر خواهد بود.

قند مایع خرمای اصل همچنان دارای رنگ طبیعی، بو و مزه دلنشین میوه خرما می باشد به علاوه بیشتر خواص تغذیه ای آن را دارا می باشد.

حالا چند مورد از کاربردهای قند مایع خرما را با هم مرور می کنیم که از جمله آن می توان اسموتی، کوکتل، تهیه انواع کیک و شیرینی، آبمیوه طبیعی، آبنبات و شکلات اشاره کرد، همچنین یکی دیگر از فرآورده های میوه خرما، خمیر و شیره آن بوده که از میوه تازه خرما و کمی شکر درست می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

یکی از مزایای تهیه قند مایع خرما، این است که مانع از خرابی و از دست رفتن میوه خرما می شود و با استفاده از آن ما می توانیم از خواص خرما در تمام فصول بهره مند شویم.

در این شرکت تولیدی قند مایع خرما مرغوب، براساس استانداردهای بین المللی تهیه می شود هدف ما و همکارانمان این است که با ارائه محصولی با کیفیت تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم.

ما توانایی تولید محصولی در خور شان مصرف کنندگان عزیز را داریم به طوری که قند مایع خرما این شرکت به بازارهای جهانی نیز عرضه می شود، این محصول به صورت عمده و در بشکه های بزرگ به تمامی صنایع تولید مواد غذایی ارائه می شود، پس شما متقاضیان عزیز برای ارتباط مستقیم با مجموعه تولیدی ما می توانید از طریق درگاه اینترنتی این وب سایت و یا تماس مستقیم با شماره درج شده اقدام به ثبت سفارش کنید تا محصولی با غلظت عالی و طعمی منحصر به فرد را دریافت نمایید.

خرید قند مایع خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما