خرید و قیمت شیره خرما ایرانی عمده و فله

خوشبختانه ایران به واسطه داشتن مناطق زیادی برای تولید خرما، به یکی از قطب های تولید شیره خرما عمده در جهان به شمار می آید که باید تاجران زیادی در این حوزه وارد شده و مسئولیت صادرات آن را به عهده بگیرند.

صادرات عمده شیره خرمای ایران

شیره خرما از جمله کالاهای فرآوری شده ای می باشد که مواد اولیه آن از بخش کشاورزی مانند خرما به دست می آید و با توجه به استفاده گسترده از این محصول به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، مصرف جهانی آن روز به روز در حال افزایش می باشد و در حال حاضر سهم قابل ملاحظه ‌ای از تولیدات و مصرف عمده شیره خرما، در اختیار کشورهای ثروتمندی مانند کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آمریکا و کوبا می ‌باشد.

شیره های خوراکی همچون شیره خرما منبع حدودا ۷ درصدی از کالری موجود در تمامی محصولات غذایی در سطح دنیا را تشکیل می‌ دهند، کالایی بسیار مهم برای کشورهای کمتر توسعه یافته محسوب می‌ شوند و 20 درصد از مصرف جهانی شیره خرما به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و آمریکا اختصاص دارد.

کشور روسیه سهم حدودا 5 درصد از مصرف جهانی شیره خرما را به خودش اختصاص داده است و با توجه به سهم اندک آن در تولید جهانی این محصول، که چیزی در حدود یک درصد می ‌باشد و در جهت مخالف آن، که واردات این کشور از شیره های گیاهی در کل دنیا چیزی حدود 13 درصد می ‌باشد، که در بین کشورهای همسایه ایران بیشترین واردات شیره خرما را به خودش اختصاص داده است و رتبه بعدی 5 درصدی واردات آن به کشور اندونزی اختصاص داده می شود و در ادامه می توانیم به کشور کره جنوبی، ژاپن و چین اشاره ای داشته باشیم که سهم بین 3 و 4 درصدی را در این جدول برای خودشان در نظر گرفتند.

شیره خرما و شیرین کننده های طبیعی مانند قند مایع خرما از جمله محصولاتی به شمار می آیند که مواد اولیه آن ها از محصولات کشاورزی مانند خرما به دست می آید که تولید انبوه این محصول از سال ها قبل در کشورمان در مناطق مختلفی مانند استان فارس، بوشهر، اهواز و امثال این ها در حال تولید و پرورش می باشد.

در کنار محصولات کشاورزی گسترده ای که در سطح کشور در راستای خرما تولید می شود ما کارخانه های بزرگی را داریم که از جمله این کارخانجات می توانیم به کارخانه تولیدی شهدینا اشاره ای داشته باشیم چون این کارخانه نزدیک به چند سال است که تولید بهترین شیره خرمای دنیا را به خود اختصاص داده است و تولیدات گسترده این کارخانه باعث شده است که عمده کشورهای همسایه، جهت خرید این شیره خرمای مرغوب به کشور ما مراجعه داشته باشند.

ترکیب خرمای ایرانی با مقداری آب در اثر حرارت به شیره خرما تبدیل می شود البته این نکته را مد نظر قرار دهید وقتی کمتر حرارت ببیند به صورت مایعی رقیق تر درآمده و از مواد غذایی بالاتری برخوردار است به همین دلیل نسبت به شیره خرماهای بسیار غلیظ و سفت، بیشتر مورد مصرف قرار می گیرد.

البته شاید شرایط فروش این محصولات به گونه ای باشد که راحت در دسترس مردم برای استفاده نباشد اما با توجه به شرکت های تولیدی و بسته بندی، نمونه های بسته بندی و باکیفیت شیر خرما نیز در بازار موجود می باشند، همچنین اگر در محله شما این محصولات موجود نیستند می توانید با یک تماس یا پیام ما را از این موضوع مطلع کرده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی کنیم.

صادرات عمده شیره خرمای ایران

سهم ایران در صادرات شیره خرما

به صورت گسترده مجموعه ما با نام شهدینا عمده تولید شیره خرما و به واسطه آن، تولیدات فراورده های خودمان را از سال 97 در کشور گسترش دادیم و در حال حاضر سهم بزرگی در صادرات منطقه را ما به خودمان اختصاص داده ایم.

تولیدات شیره خرما در سال های گذشته به صورت قالب اصلی آن بود ولی در حال حاضر تمامی شیره های عرضه شده در بازار به صورت فله و بسته بندی می باشد که ما می ‌توانیم همین شیره خرماهای فله و بسته بندی شده را به بهترین حالت های ممکن به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، ترکیه و روسیه عرضه کنیم.

زمانی که ما پتانسیل بالایی در تولید شیره خرمای خوب داریم اینجا می بایست تاجران خوب و بالقوه ای داشته باشیم که بتوانند این محصول را به بازارهای جهانی عرضه کنند، اینجا مجموعه ما در تلاش می باشد تا عمده محصولات خود را به ژاپن و سایر کشورها عرضه نماید.

امروزه با شرایط خوب تولید و فروش بیشتر از محصولات ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده استفاده می شود. همچنین برای خرید به صورت عمده نیز می توانید این محصول را خریداری و به فروش برسانید، این محصولات (شیره خرما) در بسته بندی های مختلف برای خریدی آسان در دسترس می باشند.

شیره خرما معجونی دلچسب با خواص فراوان است که یک میان وعده بسیار خوشمزه و شیرین می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و در حجم عمده به خرید و فروش می رسد، بنابراین می توان از آن به جای انواع تنقلات ناسالم در میان وعده ها استفاده نمود و همچنین این فراورده یک پای ثابت برای تزئین انواعکیک های جشن ها، مهمانی ها، تولدها و غیره می باشد.

توجه داشته باشید: شیره خرما خانگی چون نگهدارنده مصنوعی ندارد، بایستی در جای خنک نگهداری شود و اینکه ماندگاری آن نسبت به شیره خرماهای کارخانه ای کمتر است پس ههنگام خرید به این موارد توجه داشته باشید.

برای توسعه خرید شیره خرما ایرانی با کیفیت، تولید کنندگان قیمت های مناسبی را نسبت به مشابه صادراتی در اختیار مصرف کنندگان در بازارهای داخلی قرار می دهند از این رو، برای افزایش خرید مصرف کننده باید برنامه ریزی دقیق تری برای جلب رضایت مشتریان صورت بگیرد.

این امر محقق نمی شود مگر اینکه تبلیغات منظمی در جهت اطلاع رسانی افراد جامعه پیرو خواص بی نظیر شیره خرما داخلی انجام شود.

از طرفی هم باید مشکلات فروش شیره خرما را در نظر داشت و بدنبال راهکاری برای حل موانع مربوطه بود، یکی از این مشکلات، نوسانات قیمت در بازار ایران و گران بودن این محصولات است بنابراین باید برای ثبات و استفاده بیشتر از شیره خرما ایرانی در داخل به این مسئله توجه ویژه داشت.

در نهایت باید گفت برای خرید شیره خرمای مرغوب فقط کافی است با مشاورین شهدینا از طریق شماره تماس درج شده در سایت در ارتباط باشید تا برای پیدا کردن جامعه هدف و پیشبرد برنامه ‌های کاری، شما را در تمامی مراحل گام به گام همراهی کنند.

سهم ایران در صادرات شیره خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما