خط تولید قند مایع خرما بسته بندی در وزن های مختلف

همانطور که مطلع هستید یک خط تولید برای دستیابی به بهره وری یکسان محصول، ناگزیر به چندین نفر در هر شیفت نیاز دارد که این خط تولید برای قند مایع خرما با بسته بندی آن در وزن های مختلف نیز صدق می کند و این محصول خوشمزه در ظروف گوناگون مانند بطری های شیشه ای و پلاستیکی بسته بندی و در بازار عرضه می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خط تولید قند مایع خرما

سرمایه گذاران بزرگ در ساختمان های جدید با کارخانه های صنعتی غدایی در مساحت های زیاد و خط تولید مجهز، با شکوه ترین خط تولید قند مایع خرما را ایجاد کرده اند، گونه های منحصر به فرد این شیرین کننده طبیعی در کشورهای دیگر دارای قیمت بالایی است به همین دلیل امروزه تاجران بزرگ از ایران این محصول را خریداری می نمایند.

سایر کشورهای تولید کننده با درک فواید قند مایع خرما، برای بهبود کیفیت کیک ها و دسرهای  خود از این محصول استفاده می کنند، تقریبا 80 درصد از تولید خرمای این کشور را فرآورده های آن همچون خمیر خرما، شیره خرما و قند مایع خرما تشکیل می دهد، بنابراین ایران پیشتاز بازار است و از بقیه کشورهایی که بیشترین تمرکز چنین تولیدی را دارند بسیار جلوتر است.

در کل قند مایع خرما یکی از پرطرفدارترین شیرین کننده های طبیعی در سراسر جهان است که در بسته بندی های مختلف و به روش های گوناگون تولید می شود، اکنون طیف گسترده ای از این محصول در برندهای مختلف در تمام سوپرمارکت های بزرگ سراسر کشور موجود می باشد اما برای صادرات باید به صورت مستقیم از تولید کننده آن را تهیه نمایید.

برخلاف تصوری برخی افراد، شیرینی زیاد قند مایع خرما برای سلامتی ما مضرر نیست بلکه بسیار مفید می باشد:

  1. خرما منبع غنی از مواد مغذی است که از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.
  2. مصرف قند مایع خرما برای کاهش میزان کلسترول بد نیز مفید است.
  3. آهن بالای قند مایع خرما برای کم خونی بسیار مفید می باشد.
  4. قند مایع خرما به لطف محتوای فیبر بالایی که دارد، برای روده بسیار سودمند است.

تعداد انواع درختان خرما بسیار زیاد است که در قاره های مختلف پراکنده شده اند و 90 درصد از خرماهای این درختان برای تهیه فرآورده های خوراکی استفاده می شود و درصد باقی مانده این میوه برای خوردن استفاده می گردد.

عموماً اعتقاد بر این است که خرماها به دو نوع اصلی تازه و خشک تقسیم می‌ شوند، با این تفاوت که این موضوع به جزئیات بیشتری نیاز دارد، زیرا هر نوع دارای ویژگی های خاصی هستند.

قند مایع خرما محصولی است که با هر نوع خرمایی قابل تهیه است، همچنین لازم است بدانید اکثر خرماهای ایرانی از جنوب ایران برداشت می شوند.

می توانید به سادگی قند مایع خرما را در خانه خود درست کنید، درست کردن این محصول در خانه در حجم کم امکان پذیر است اما در حجم عمده باید به صورت صنعتی و از مراکز تولید کننده آن را تهیه نمایید.

برای تهیه قند مایع خرمای ایرانی به مواد ساده ای مانند خرما و آب نیاز دارید که برخی افراد به آن شکر اضافه می کنند اما توصیه ما این است که محصول بدون شکر و به صورت طبیعی تولید شود.

قند مایع خرما را می توانید به عنوان چاشنی با بسیاری از دسرهای ایرانی مانند شیر برنج، فرنی، بستنی، شله زرد و غیره سرو کنید همچنین می توانید آن را با خمیر نان، خمیر کلوچه، خمیر کیک مخلوط و به عنوان میان وعده نیز میل کنید.

خط تولید قند مایع خرما

فروش قند مایع خرما

امروزه به روش های مختلفی انواع قند مایع خرما بسته بندی می شود که در این میان بطری های پلاستیکی آن ها در فروش از قیمت مناسب تری در برابر نوع شیشه ای آن ها برخوردار است، البته ناگفته نماند قند مایع خرما برای مصارف خانگی نیز در بسته بندی های شیشه ای عرضه می شود اما برای صادرات در بسته بندی های پلاستیکی مقرون به صرفه تر است.

روش  های فرآوری خرما و تولید محصول نهایی با توجه به نوع خرما، منطقه ای که در آن رشد می کند، طعم محصول، بافت و حتی رنگ آن متفاوت است.

صدها گونه درخت خرما وجود دارد که تفاوت در رنگ، اندازه و چاشنی آن ها بسیار زیاد است، خرما نه تنها برای چاشنی دسرها بلکه برای صبحانه نیز مصرف می شود، همچنین در کیک ها و نان های مختلف از خرما و قند مایع خرما استفاده های گسترده ای می شود.

امروزه کارخانجات بزرگ با استفاده از دستگاه های بسته بندی، اقدام به بسته بندی انواع قند مایع خرما در ظروف پلاستیکی و شیشه ای نموده اند که تولیدکنندگان برتر می توانند برند خود را بر روی انواع لیبل ها چاپ و سپس بر روی بسته بندی ها اعمال نمایند.

در سال های اخیر بسته بندی قند مایع خرما با دستگاه های پیشرفته و در وزن های مختلف امکان پذیر شده است که در این صورت محصول مدت ماندگاری بیشتری را برای مصرف خواهد داشت چرا که هوای داخل آن با دستگاه وکیوم خارج می شود.

برای بسته بندی هر محصولی به چندین دستگاه بسته بندی خودکار، کارآمد و هوشمند نیاز می باشد که در این میان دستگاه های بسته بندی قند مایع خرما ارائه شده، مجهز به گزینه های هوشمند هستند و می توانند بسته بندی دقیق را در طیف های مختلف انجام دهند.

این دستگاه ها برای همه انواع صنایع در مقیاس بزرگ و مقیاس کوچک ایده آل هستند و سطوح عملکردی ثابتی را ارائه می دهند لازم به ذکر است دستگاه بسته بندی قند مایع خرما نه تنها خودکار و کارآمد است، بلکه از نظر کیفیت نیز بسیار بادوام است و عمر کاری طولانی تری دارد.

دستگاه بسته بندی قند مایع خرما از مواد محکمی مانند فلز و آلومینیوم ساخته شده است که دوام این محصولات را افزایش می دهد و حتی به کاهش هزینه های دستی کمک می کند، عملکرد دستگاه بسته بندی قند مایع خرما فوق العاده آسان است و سرعت بسته بندی سریع تری دارد که توسط فناوری های هوشمند و خودکار هدایت می شود.

در نهایت می توان گفت برای خرید انواع قند مایع خرما خوشمزه و بهداشتی در بسته بندی های مختلف با قیمت مناسب، فقط کافی است با بخش فروش این مجموعه از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم مربوطه در ارتباط باشید، تمام محصولات موجود دارای سلامت بهداشتی هستند و در شرایط سالم و تمیز با دستگاه و بدون دخالت دست بسته بندی شده اند.

فروش قند مایع خرما

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما