خواص شیره انجیر در طب سنتی و نحوه خرید آن

یکی از محصولات غذایی که در کشور بیش از اندازه مورد استفاده می باشد، شیره انجیر طبیعی است که به دلیل خواص بی نظیری که برای سلامتی بدن دارد، در طب سنتی توانسته است جایگاه بالایی را کسب کند، در ادامه به نحوه خرید آن اشاره شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در طب سنتی برای شیره انجیر خواص و فواید بی نظیر نوشته شده است، یکی از انواع خوراکی هایی که به صورت چاشنی و مکمل در دسرها، نان ها، پنکیک ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، شیره انجیر است که امروزه در هر خانه ای نوع سنتی و یا صنعتی آن وجود دارد.

شیره انجیر در طب سنتی از خواص قابل توجهی برخوردار است که بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند که ما در ادامه می خواهیم شما را با این خواص بیشتر آشنا کنیم تا زین پس بدانید که چه نوع مواد غذایی پر خاصیتی را در طول روز مصرف می کنید.

خواص و طبع شیره انجیر

در دوران بارداری، مصرف انجیر و شیره انجیر در مقادیری که توسط پزشک معالج بی خطر است، خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد چون طبع آن گرم است به عنوان مثال: باعث تسهیل روند زایمان می شود، همچنین لازم به یادآوری است که انجیر و شیره استخراج شده از آن یکی از منابع اولیه آهن برای بدن است.

20 درصد از زنان باردار شرکت کننده در این مطالعه گزارش دادند که در نتیجه مصرف مقدار از پیش تعیین شده شیره انجیر، زایمان راحت تری داشتند، این مطالعه بر روی 69 زن که در حال حاضر باردار بودند انجام شد.

نوشیدن شیره انجیر به طور منظم می تواند وضعیت کلی استخوان های شما را بهبود بخشد، بر اساس یافته های مطالعات تخصصی انجام شده بر روی افراد بالای 60 سال، وجود مواد معدنی مانند فسفر، پتاسیم، کلسیم و منیزیم در شیره انجیر، آن را به ماده ای موثر تبدیل کرده است.

جدا شدن شبکیه که با علائمی مانند خشکی چشم و افزایش خطر عفونت همراه است، به دلیل کمبود ویتامین A در بدن ایجاد می شود بنابراین ویتامین A برای بینایی سالم ضروری است.

تحقیقاتی که انجام شد ما را به این نتیجه رساند که انجیر حاوی غلظت بالایی از مواد معدنی است که می تواند به جلوگیری از مشکلات بینایی و جدا شدن شبکیه کمک کند.

شیره انجیر به دلیل قابلیت هایی که دارد به یکی از مواد مغذی موجود در رژیم غذایی بیماران مبتلا به سرطان تبدیل شده است.

در این رویکرد، مصرف انجیر و شیره استخراج شده از آن می تواند به بهبود سلامت روده و جلوگیری از رشد سلول های سرطانی در دستگاه روده کمک کند.

انجیر و شیره استخراج شده از آن به دلیل خواص ضد توموری که دارند، در واقع رشد تومورهای سرطانی خوش خیم را در داخل بدن متوقف می کند.

نشان داده شده است که شیره انجیر ارگانیک به دلیل قند طبیعی، پروتئین، ویتامین ها و اجزای حیاتی موجود در آن علاوه بر فیبر بالا، به کنترل وزن کمک می کند در نتیجه، می توانید آن را برای صبحانه یا میان وعده مصرف کنید و در صورت انجام این کار همچنان وزن خود را در محدوده سالم نگه دارید.

انجیر و آب حاصل از آن حاوی سطوح بالایی از استرادیول و فلاونوئیدها هستند، دو ماده ای که تحرک و تعداد اسپرم ها را افزایش می دهند، آن ها معتقدند که خواص شیره انجیر برای مردان می تواند مشکل ناباروری آن ها را تا زمان مرگ برطرف کند زیرا در طب سنتی هند بارها ذکر شده است که شیره های گیاهی توانایی افزایش باروری مردان را دارند.

به عبارت دیگر محققان معتقدند مشکل ناباروری مردان با نوشیدن شیره انجیر حل می شود، اگر به دنبال روشی ساده برای تقویت میل جنسی خود هستید، انجیر و شیره انجیر هر دو گزینه ‌های عالی هستند.

بین شیره انجیر طبیعی و سطوح پایین تر کلسترول خون ارتباط وجود دارد، کلسترول با تجمع در شریان هایی که خون را به قلب می رساند، احتمال حمله قلبی را افزایش می دهد، انجیر همچنین منبع عالی پتاسیم معدنی است که به کاهش فشار خون و در نتیجه خطر بیماری های قلبی عروقی از جمله سکته کمک می کند.

در بخش های قبلی اشاره کردیم که نوشیدن شیره انجیر می‌تواند به بدن در افزایش سطح کلی انرژی کمک کند چرا که حاوی قندهای طبیعی است و می تواند استقامت فرد را تقویت کند.

شیره انجیر یکی از گزینه هایی است که برای ورزشکاران و زنان باردار مفید است زیرا کالری زیادی دارد، از آنجایی که ورزشکاران و زنان باردار به کالری بیشتری نیاز دارند، ممکن است انرژی مورد نیاز خود را با خوردن انجیر و شیره آن دریافت کنند.

فیبر بالای شیره انجیر به طور گسترده ای به عنوان یکی از با ارزش ترین ویژگی های این نوشیدنی در نظر گرفته می شود که از یبوست جلوگیری می کند.

خواص و طبع شیره انجیر

خرید شیره انجیر

حال که شما نیز با خواص شیره انجیر برای سلامتی بدن آشنا شدید و این شیره را در مقدار زیادی استفاده می کنید، به احتمال زیاد به دنبال نحوه خرید و تهیه شیره انجیر خوب هستید بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که از روش خرید آنلاین استفاده کنید.

یکی از مجموعه‌ هایی که محصولات خود را با روش آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد شرکت ما است که این روش را برای فروش و عرضه محصولات خود در نظر گرفته است تا خریدارانی که از محصول غذایی چون شیره انجیر برای فروش عمده و حتی صادرات به طور گسترده استفاده می کنند، بتوانند با یک قیمت مناسب و بدون دردسر این محصول را تهیه نمایند.

نکته مثبتی که محصولات ما دارند این است که برای صادرات در بسته بندی های محکم ریخته می شوند که هیچ نوع میکروب و ویروسی در داخل آن ها نفوذ نکند، زمانی که درب این محصول را باز می کنید به راحتی بسته می شود و از کپک زدگی و خرابی آن جلوگیری می ‌شود.

اگر قصد خرید عمده شیره انجیر را از مجموعه ما دارید لازم است با شماره های زیر تماس گرفته تا همکاران ما شما را در راستای خرید و ثبت سفارش این محصول خوشمزه با خواص جادویی آن راهنمایی کنند.

همچنین می توانید ابتدا فرم مربوطه موجود در سایت را با دقت تکمیل نمایید، تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما ارتباط برقرار کنند.

خرید شیره انجیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما