خواص شیره انگور با آب جوش برای یبوست کودکان

با توجه به سیستم ایمنی، فیزیک و بافت حساس بدن کودکان، در اینجا قصد داریم به خواص و عملکرد مصرف شیره انگور با آب جوش برای یبوست کودکان پرداخته و همچنین ارزش خوراکی و کاربرد درمانی این محصول را در رده سنی کودکان مورد بررسی قرار دهیم و اگر شما هم به سلامت و تقویت سالم و مفید بدن کودک خود اهمیت می دهید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که می دانید سنین کودکی از نظر تغذیه اهمیت بیشتری دارند چرا که تغذیه سالم و مقوی کودک سبب رشد بهتر، بیشتر و همچنین سلامت و تقویت سیستم ایمنی، اندام ها، سیستم عصبی و سیستم گوارش کودک می شود و این عوامل به طور مداوم تا بزرگسالی و بعدها نیز در سلامت فیزیکی و روحی کودک نقش اساسی خواهند داشت.

می دانید که بدن لطیف، سیستم دفاعی و قوای جسمانی حساس کودک نسبت به افراد بزرگسال ضعیف تر بوده و از طرفی کودکان در مقابله با مشکلات مختلف فیزیکی و روحی توانایی های کمتر و محدودیت های درمانی خاصی دارند لذا این والدین هستند که باید از ابتدا با یک برنامه غذایی سالم و مقوی رشد بهتر فیزیک و روان سالم کودک خود را تامین کنند.

امروزه تغذیه ناسالم و تمایل بی‌ اندازه کودکان به تنقلات و خوراکی های غیر بهداشتی و صنعتی یکی از دلایل افزایش یبوست در سنین کودکی محسوب می شود و با توجه به امتناع اغلب کودکان در مصرف دارو و همچنین نامناسب بودن داروهای صنعتی برای سیستم بدنی حساس کودک، لازم می شود که بتوانیم از طریق خوراکی های ارگانیک و سالم مانند شیره انگور برخی از مشکلات بدنی کودک را رفع کنیم و یبوست یکی از مشکلات اغلب کودکان می باشد.

به طور مثال: مصرف شیره انگور با آب جوش به صورت ناشتا یکی از موثر ترین راه کارها جهت تقویت سیستم گوارش کودک می باشد و اگر بتوانید کودک خود را به مصرف روزانه این نوشیدنی به صورت ناشتا ترغیب کنید یک ماده روان کننده و کنترل کننده سیستم هضم و جذب غذا و همچنین بهترین عملکرد دفع را برای کودک خود فراهم کرده اید.

علاوه بر این که مصرف شیره انگور به صورت ناشتا سبب تسهیل و تسریع عمل سیستم گوارش می شود شما توانسته اید یک منبع غنی از مواد مغذی و انرژی زا جهت متابولیسم و فعالیت های روزانه کودک خود را تامین کرده و پیش از دریافت هر مواد غذایی یک خوراکی مفید، درمانی و پر از املاح معدنی را در اختیار بدن کودک قرار دهید.

خواص شیره انگور

به احتمال زیاد اغلب شما از خواص بیشمار شیره انگور برای یبوست و درمان بسیاری از امراض مختلف آگاه هستید و همان طور که می دانید فرآودره های به دست آمده از آن ها این محصولات را به بمبی از فیبر و آنتی اکسیدان تبدیل کرده است و علاوه بر این گروه عظیمی از ویتامین ها، املاح معدنی و پروتئین ها نیز در این محصولات جای گرفته اند.

به طور کلی فرآیند هضم تا جذب و دفع مواد غذایی و خوراکی های مختلف در اندام های گوارشی لطیف و حساس کودک معمولاً عملکرد ضعیف تری داشته و اغلب کودکان در هضم و دفع برخی از مواد غذایی با مشکل یبوست روبرو می شوند که این مسئله تنها به عمل دفع ختم نمی‌ شود چرا که یبوست به مراتب عوارض و مشکلات دیگری را نیز به همراه خواهد داشت.

جالب است بدانید شیره انگور یک مبارز ارگانیک با یبوست بوده که در این بین شیره انگور مانند حالت تازه این میوه بافت ملین و فوق العاده ای داشته و هنگام ورود به سیستم گوارش سبب خلط آوری و تحریک جداره های روده، معده و به طور کلی سیستم گوارشی جهت ترشح آنزیم های لازم برای عمل تجزیه و دفع مواد غذایی را انجام می دهد و با مقادیر بالای فیبر سیستم گوارش را تقویت کرده و با خاصیت ملین خود حرکت و خروج مواد غذایی در سیستم گوارش را تسهیل می کند.

خواص شیره انگور

خواص شیره انگور برای کودکان

اکثر میوه ها نه تنها در مسئله تقویت سیستم گوارش نقش داشته بلکه می ‌توان گفت خواص شیره انگور برای کودکان طیف وسیعی از مواد مغذی تقویت کننده و درمان کننده را به همراه خواهد داشت و به عنوان یکی از سالم ‌ترین و مفید ترین گروه خوراکی و غذایی کودک محسوب شده و می تواند بهترین جایگزین تنقلات مضر و پر کالری باشد.

معمولا اغلب والدین در زمینه مصرف میوه تازه به کودکان خود دچار مشکل می ‌شوند و بسیاری از کودکان در خوردن میوه ها و سبزیجات امتناع می‌ کنند و به جای این منابع مقوی و سالم به دنبال مصرف تنقلات مضر و صنعتی هستند لذا بافت شیرین و لذیذ شیره انگور اغلب کودکان را به مصرف این خوراکی مفید ترغیب می کند لذا شما می توانید این محصول مقوی را به صورت ترکیب با خوراکی های دیگر و حتی به تنهایی در برنامه غذایی کودک خود جای دهید.

  • تقویت کننده و ملایم کننده سیستم گوارش کودک و درمان یبوست
  • جلوگیری از نفخ، سردی و انسداد مجاری گوارشی
  • افزایش هوش و حافظه کودک و تقویت سیستم عصبی و پیشگیری از ضعف اعصاب، تنش های نا هنجاری اخلاقی و رفتاری و عوارض ناشی از مشکلات عصبی در کودکان
  • تامین کننده پروتئین و اسید آمینه های ضروری و مقوی جهت رشد و تقویت ماهیچه ها و استخوان های کودک
  • منبعی غنی از ویتامین ها و املاح معدنی جهت تقویت سیستم دفاعی حساس کودک و پیشگیری و یا درمان مشکلات و امراض مختلف
  • منبعی طبیعی از آنتی باکتریال ها جهت مبارزه با بیماری های ویروسی، عفونی، درمان سرماخوردگی، گلو درد آنفولانزا و غیره

مواردی که اشاره کردیم جزئی‌ ترین فواید و کاربرد فوق ‌العاده مصرف شیره انگور و بسیاری از ارقام شیره های ارگانیک و طبیعی جهت تقویت و رشد بهتر و سالم کودک می باشند که می توانید با قرار دادن این منبع مغذی و سالم در برنامه غذایی فرزند خود به سلامت و عملکرد بهتر و بیشتر سیستم دفاعی، سیستم گوارشی، سیستم ایمنی، اندام ها و ارگان های او کمک کنید.

لذا کافی است از طریق مجموعه ما به صورت چهار فصل بدون هیچ محدودیتی در نوع و حجم شیره انگور و سایر ارقام محصولات، به صورت عمده برای فروش و یا صادرات به سایر کشورها از طریق شماره تماس و یا فرم موجود در سایت، سفارش دهید.

خواص شیره انگور برای کودکان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما