سفارش انواع شیره انجیر باکیفیت فله

شیره انجیر فله یکی از مقوی ترین نوع شیره می باشد که مخلوط آن با شیره انگور و شیره توت و شیره خرما یک شیره میکس و یا شیره ترکیبی مقوی و شفا بخش تولید می شود شیره انجیر مثل شیره خرما تهیه می شود چون دارای آب زیادی نمی باشد.

این شیره به صورت صنعتی و بسته بندی و خانگی به صورت فله در بازار عرضه می شود شرکت های تولید کننده این محصول را در ظروف بیست کیلویی و ظرف های کوچکتر به صورت 500و 900 گرمی و…. در بازار عرضه می کنند.

سفارش انواع شیره انجیر باکیفیت فله

بررسی رنگ شیره انجیر باکیفیت

بررسی رنگ شیره انجیر باکیفیت شیره انجیر دو نوع می باشد یک نوع آن از درخت انجیر ترشح می شود که هنگام چیدن میوه کال از درخت خارج می شود و خوراکی نیست بلکه سمی می باشد نوع دیگر شیره ای است که از میوه انجیر تولید می شود و خوراکی است همچنین شربت انجیر را باشیره آن اشتباه نگیرید چون شربت انجیر از شیره آن بدست می آید.

شیره انجیر با کیفیت دارای طعمی شیرین و رنگ قهوه ای روشن می باشد این ماده بر اثر حرارت دهی و غلیظ شدن آب این میوه تولید می شود هر چه این شیره حرارت بیشتر داده شود دارای رنگ تیره تر و دارای غلظت بیشتر می باشد ولی باید توجه داشته باشید شیره انجیر اگر زیاد غلیظ شود ممکن است تلخ شود غلظت آن اندازه مشخصی دارد.

همچنین رنگ شیره انجیر بستگی به خود انجیری که از آن شیره تهیه می کنید دارد مثلا هرچه رنگ انجیرتازه تیره تر باشد شیره آن نیز تیره تر می باشد ممکن است از انجیر سیاه و یا قرمز و یا سبز و..باشد.

اگر شیره انجیر را از انجیر خشک تهیه کنید دارای رنگ تیره تر می باشد رنگ شیره انجیرنسبت به شیره خرما روشن تر می باشد یعنی دارای رنگ عسلی مایل به قهوه ای می باشد تا از انجیر تازه درست شود.

شیره انجیر تمام خصوصیات انجیر را دارد به صورتی که خوردن یک قاشق شیره انجیر اندازه یک فنجان انجیر تازه دارای خاصیت می باشد شیره انجیر کیلویی بیشتر از تهیه شیره انجیر به صورت سنتی می باشد.

نکاتی طلایی برای نگهداری از شیره انجیر فله

نکاتی طلایی برای نگهداری از شیره انجیر فله شیره انجیر دارای مقدار زیادی کالری می باشد برای افرادی که دیابت دارند اگر به آن شکر اضافه شود مناسب نمی باشد این شیره دارای طبعی گرم می باشد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج توصیه می شود برای نگهداراری شیره انجیر نیاز نیست آن را در یخچال نگهداری کنید بهتر است :

1- آن را در محل های سرد و خنک و به دور از نور خورسید مثل زیر زمینی های قدیم نگهداری کنید.

2- آن را در ظروف شیشه ای درارای درب فلزی می توانید در آب به مدت ده دقیقه بجوشانید تا از خراب شدن در امان باشد.

3- ظرف شیره انجیر باید دارای دربی محکم باشد و همیشه بسته باشد تا در آن هوا وارد نشود.

4- به صورت صنعتی تا زمانی که درب آن باز نشده لازم نیست در جای سرد نگهداری شود شیره را بهتر است هنگام استفده کردن از آن در جای سرد نگهداری کنید.

5- شیره انجیر را اگر به صورت غلیظ تهیه کنید می توانید آن را برای مدت طولانی استفاده کنید ولی اگر این شیره دارای غلظت کافی نباشد زود کپک و ترش می شود.

برای سفارش شیره انجیر بهتر است از نوع صنعتی آن استفاده کنید چون در این شیره تمام مراحل تولید یک شیره با کیفیت از جمله بهداشت کامل و عمل تصفیه چندبار به وسیله دستگاه های مدرن صورت می گیرد.

پخش مستقیم شیره انجیر باکیفیت فله

پخش مستقیم شیره انجیر باکیفیت فله شرکت های تولید کننده این محصول را به صورت استاندارد و بهداشتی به صورت عمده تولید و در بازار های داخلی و خارجی به صورت عمده عرضه می کنند این شرکت ها شیره انجیر غلیظ را در بسته بندی های شیک و مستحکم قرار می دهند .

برای پخش مستقیم می توانید از سایت های اینترنتی در حال حاضر نیز این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه سفارش و در مدت زمان کمتری آن را خریداری کنید و یا آن را از فروشگاهای محل خودتان به صورت مصرفی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما