سفارش انواع شیره انجیر بسته بندی صادراتی

انواع شیره انجیر بسته بندی صادراتی را می توان به طور مستقیم و بدون واسطه از طریق نمایندگی های فروش یا سایت های اینترنتی مربوط به آنان در بهترین سطح درجه کیفی و با مناسب ترین قیمت سفارش داد در واقع امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای خرید فیزیکی، شیره انجیر سفارشی را راحت در منزل تهیه کنند، فروشگاه آنلاین مجموعه ما امکان ثبت سفارشات عمده این محصول را میسر نموده است تا خریداران به راحتی و بدون محدودیت بتوانند با تولید کنندگان در ارتباط باشند و متنوع ترین نوع این محصول را خریداری کنند.

سفارش انواع شیره انجیر بسته بندی صادراتی

بهترین نوع بسته بندی موجود در شیره انجیر طبیعی

بهترین نوع بسته بندی موجود در شیره انجیر طبیعی شیره انجیر طبیعی به دلیل کیفیت عالی، غلظت مناسب و خواص بی نظیری که دارد به عنوان نوعی محصول صادراتی شناخته می شود که در بسته بندی های استاندارد و مطلوب و در حجم های مختلف به سایر نقاط کشور ارسال می گردد بدون این که دچار فساد یا آلودگی گردد ما در این مطلب قصد داریم بهترین نوع بسته بندی شیره انجیر را توصیف کنیم.

شیره انجیر را می توان درون انواع شیشه های پلاستیکی، قوطی های مخصوص با قابلیت داشتن لایه درونی، شیشه های استوانه ای، زیپ کیپ های چند لایه و… بسته بندی نمود در واقع نوع بسته بندی تاثیر زیادی در جلب مشتریان و فروش بالا دارد امروزه بسیاری از تولید کنندگان جار شیشه ای تیره را برای بسته بندی این محصول انتخاب می کنند چرا که سبب محفوظ ماندن شیره از هر گونه آلودگی و رطوبتی می شود هم چنین به دلیل داشتن سطح تیره، مانع برخورد نور خورشید با آن می گردد.

بهترین نوع بسته بندی باید به گونه ای باشد که قابلیت استفاده آسان و حمل و نقل راحتی داشته باشد و بتوان پس از مصرف درب آن را به طور کامل سفت کرد شیشه های پلاستیکی نیز به دلیل قیمت مناسب تر برای این کار انتخاب می شود هم چنین از دیگر مشخصات بسته بندی مطلوب مقاوم بودن در برابر ضربه، فشار، پارگی و… است که در اثر جا به جایی نشکند یا دچار خرابی محصول نگردد.

شیره انجیر طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انجیر طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟ شیره انجیر خوراکی بسیار خوشمزه و لذیذی است که در داخل ایران در بهترین کیفیت تولید و عرضه می گردد اگر چه شیره انجیر در سطح بازار در برند های متعددی موجود است ولی باید مشخصات نوع مرغوب را دانست تا در هنگام خرید مشکلی پیش نیاید.

بهتر است بدانید شیره انجیر طبیعی دارای رنگ شفاف و درخشان است که هیچ گونه ناخالصی و رسوباتی درون آن وجود ندارد و کاملا خالص و یکدست است اگر چه ممکن است مشخصه برخی شیره ها شکرک زدن باشد ولی اگر شیره انجیر در اثر گذشت زمان دچار رس بستن شود کیفیت پایینی دارد و مرغوب نیست.

طعم شیرین و بوی مطبوع شیره نیز بیانگر طبیعی بودن و ارگانیک بودن محصول است البته این شیرینی به حدی نیست که سوزش در ناحیه گلو ایجاد کند یا تلخی داشته باشد در حقیقت بوی طبیعی خرمای تازه را می دهد و فاقد بوی ترشیدگی و سوختگی می باشد و ویژگی آخر آن که بسیار مهم و قابل توجه است میزان غلظت شیره می باشد شیره انجیر طبیعی زیاد رقیق یا غلیظ نیست.

متاسفانه برخی افراد سودجو برای شیرینی شیره از شکر استفاده می کنند از این رو شیره کیفیت اولیه خود را از دست می دهد حال شیره انجیر طبیعی فاقد مواد افزودنی و دانه های ریز شکر است این نوع شیره معمولا بسته بندی استاندارد و قیمت بالا تری دارد.

پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی صادراتی

پخش مستقیم شیره انجیر بسته بندی صادراتی شیره انجیر از آن جایی که دارای بسته بندی مناسب و کیفیت برتری می باشد در سطح بازار های صادراتی جایگاه خاصی پیدا کرده از این رو مرکز صادرات سعی بر این دارد با پخش مستقیم و بی واسطه انواع مختلف این محصول را با ارزان ترین قیمت در سطح بازار های خارجی عرضه کرده و با جلب نظر و توجه خریداران، سود خوبی را برای خود و کشور به ارمغان آورد .

پخش مستقیم این محصول هم اکنون از طریق این وب سایت انجام می شود بنابراین شما برای خریدی آسان و کم هزینه می توانید به این سایت مراجعه کرده و از شرایط ویژه و استثنایی عرضه شیره انجیر به طور مستقیم بهره مند گردید هم چنین در این فروشگاه به دلیل تعاملی که بین خریدار و فروشنده رخ می دهد علاوه بر این که روند پخش به خوبی انجام می شود مشتریان نیز می توانند حجم بالایی از شیره انجیر صادراتی را با قیمت استثنایی سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما