شرکت شهدینا بزرگترین مرکز فروش شیره انجیر

احتمالاً در حال حاضر شما به دنبال بهترین شیره انجیر یا اصطلاحاً فرآورده های انجیر برای تولید نوشیدنی و انواع کیک و کلوچه هستید، که پیشنهاد ما به شما شرکت شهدینا می باشد.

از خواص شیره انجیر بیشتر بدانیم

مجموعه شهدینا بزرگترین شرکت فرآورده های صنعتی ایران است که با تولید شیره انجیر برای کارخانه های صنایع غذایی ایران اقدام به فروش عمده می کند.

در بازار امروزه شیره های گیاهی بسیاری دیده می شود، اما چرا این حجم از شیره های گیاهی همچون شیره انجیر در بازار زیاد شده اند؟ بهتر است بدانید خواص شیره انجیر چیست؟

  • بهبود سلامت قلب
  • کاهش ابتلا به دیابت
  • کاهش فشار خون
  • محافظت از مغز
  • بهبود تراکم استخوان
  • کاهش خطر ابتلا به سنگ صفرا و سنگ کلیه
  • توقف آب مروارید

تمامی موارد بالا باعث شده است تا شرکت های صنایع غذایی، شیره انجیرر خرید کنند و با آن انواع بیسکویت های رژیمی را تولید نمایند، خرید شیره انجیر سالم و مرغوب با قیمت مناسب، برای مشتریان آن بسیار جذاب و دلنشین است.

حتما می پرسید شیره انجیر مرغوب و سالم را از کجا بخریم و چطور بخریم؟ ! کارخانه شیره سازی شهدینا با خرید انجیرهای درجه یک از باغداران، اقدام به تولید بهترین شیره انجیر مناسب می کند.

این ذهنیت که برخی به دنبال شیره انجیر هستند که با ارده مخلوط کنند و مصرف کنند نیز اینگونه قابل نقد است که، در صورتی که تنهایی مصرف شود طعم خیلی شیرینی دارد که با مخلوط شدن با ارده از شیرینی آن کاسته شده و مزه بهتر و خوشمزه تری خواهد داشت.

فرایند تولید شیره انجیر در مجموعه شهدینا به گونه ای است که خواص میوه انجیر در فراورده شیره آن حفظ می گردد، دلیل فرایند تغلیظ تنها این است که سایر تولید کننده ها در هر بار خرید بتوانند مقدار بیشتری از شیره انجیر را داشته باشند، شیره انجیر مجموعه شهدینا عاری از لرد است و این کیفیت فیلتراسیون بالا را می رساند.

شیره انجیرهایی که دارای لرد زیاد هستند در کارخانه های نوشیدنی سازی دچار افت کیفیت و عدم بهره وری مناسب می شوند.

از خواص شیره انجیر بیشتر بدانیم

خرید و فروش شیره انجیر به صورت عمده

کشور ایران بهترین تولیدکننده شیره انجیر دنیا است، شرکت شهدینا نیز از مناطق مختلف کشور اقدام به خرید انجیرهای شیرین و مرغوب می کند چرا که خرید انجیر با کیفیت یکی از عملیاتی های مهم در استراتژی تضمین کیفیت استاندارد تولید این شرکت می باشد.

استاندارد جهانی ملزم به تولید شیره انجیر بریکس ۶۰ کرده است، از آنجا که بریکس بالاتر موجب تیره تر شدن محصول می گردد و شیره انجیر به خودی خود رنگ تیره ای دارد؛ یکی از معیارهای مهم خرید شیره انجیر با بریکس مناسب می باشد.

ارگانیک بودن در فرایند تولید دقیقاً به این معناست که تولید کننده تمامی معیارهای خواسته شده در استاندارد تولید شیره انجیر را رعایت کند.

سدر شرکت شهدینا عطر و طعم شیره انجیر با میوه انجیر مطابقت کامل دارد، از آنجا که شیره گیری با خروج مقادیری آروما محصول همراه است؛ طعم و عطر شیره انجیر حتی از میوه آن نیز بیشتر است.

نوشیدنی سازی ها برای تولید نوشیدنی های مختلف نیز از شیره انجیر استفاده می کنند که انرژی بیشتری نیز به مصرف کننده می دهد.

قیمت محصولات مجموعه شهدینا به دلیل داشتن مشتریان زیاد برای این محصول (شیره انجیر) رقابتی است و مشتریان به خوبی می دانند که کیفیت و قیمت در کنار یکدیگر مورد بررسی است.

در صورتی که قصد خرید شیره انجیر به صورت مستقیم و با حجم عمد دارید در لحظه برای استعلام قیمت از همکاران فروش و بازرگانی ارتباط بگیرید.

همواره شهرهای ایران در برخی از محصولات برند می شوند، یکی از بهترین مشتریان خرید شیره انجیر شرکت شهدینا، شرکت های صنایع غذایی در شهرهای کرج، اصفهان، مشهد و تهران می باشند.

خرید شیره انجیر در اصفهان به دلیل داشتن اقلیمی گرم و علاقمندی شدید مردم به مصرف فراورده های سالم به صورت عمده انجام می شود.

همچنین فروش شیره انجیر در مشهد برای کارخانجات معتبری با برندهایی شناخته شده بدلیل حضور زائران عرب بسیار مورد درخواست است.

مرکز فروش شیره انجیر در تهران تمامی شهرهای ایران را با هدف توسعه مصرف فرآورده های سالم که خواص بی نظیری برای بدن انسان و سلامت دارد خدمت رسانی می کند.

فروش شیره انجیر تغلیظ شده با قیمت مناسب به صورت ارائه فاکتور برای مشتریان انجام می شود، محل فروش شیره انجیر با توسعه تجارت الکترونیک خریداران، با ظرفیت بیشتر از اکنون ارائه می شود.

فروش شیره انجیر در کرج که بعنوان قطب تولید شیره های گیاهی ایران شناخته شده است، با استانداردهای تولیدی کسب شده توسط شرکت شهدینا در بهترین کیفیت رنگ و طعم انجام می شود.

فروش شیره انجیر از طریق این سایت بعنوان بزرگترین سایت خرید و فروش شیره های گیاهی و فرآورده های سالم در ایران به صورت قانونی و رسمی است.

هنگام خرید شیره انجیر باید به نام شرکتی که این شیره را تولید کرده است توجه کنیم تا مطمئن شویم این محصول با دستگاه های پیشرفته تولید شده است.

نشان استاندارد و نشان سلامت باید بر روی بسته بندی شیره انجیر وجود داشته باشد و هنگام خرید باید به این نکته ی مهم توجه کنیم.

یکی دیگر از نکاتی که باید توجه کنیم تاریخ تولید و تاریخ انقضای شیره انجیر است تا بتوانیم محصولی با کیفیت و ارگانیک خریداری کنیم.

بسته بندی شیره انجیر یکی دیگر از نکات خرید است باید بسته بندی کاملا مناسب و بهداشتی داشته باشد تا هوا درون آن نفوذ نکند و این محصول فاسد نشود.

بسیاری از کارخانه ها ی تولیدی که در این زمینه فعالیت دارند، شیره انجیر بی کیفیت تولید می کنند و به صورت فله ای آن ها را به فروش می رسانند که قیمت پایینی دارند.

شیره های گیاهی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا برای سلامتی مضر نباشند و قیمت مناسبی داشته باشند.

این محصول (شیره انجیر) اگر ارگانیک و بدون دخالت دست تولید شده باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.

در سایت ما نمونه های زیادی از این محصول (شیره انجیر) و سایر شیره هیا گیاهی خوشمزه و مقوی موجود است که خریداران عزیز می توانند برای خرید شیره انجیر دلخواه خود با قیمت مرقون به صرفه به این سایت مراجعه نمایند و با شماره تماس درج شده ارتباط برقرار کنند.

خرید و فروش شیره انجیر به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما