شیره انجیر تازه + خوش رنگ خوش عطر نشاط آور

شیره انجیر تازه از بهترین انواع فرآورده های میوه انجیر می باشد که دارای عطر و طعم منحصر به فردی است که همین امر خوردن آن را لذت بخش می سازد.

مشخصات شیره انجیر تازه

از مشخصات شیره انجیر تازه می توان به عطر و طعم خوش و بی نظیر آن اشاره کرد که این شیره را از سایر انواع شیره های خوراکی متمایز می سازد.

شیره انجیر تازه، بسیار خوش رنگ است و هنگام باز کردن درب آن می توان عطر خوش آن را استشمام کرد و همچنین به سبب عطر خوشی که دارد خوردن آن لذت بخش است.

در واقع این شیره خوشمزه دارای طعمی مانند میوه انجیر است و ظاهری قهوه ای رنگ تا سیاه رنگ دارد که دارای غلظت مناسبی است به طوری که قوام دارد.

خوردن شیره انجیر به همراه ارده در وعده صبحانه بسیار عالی می باشد زیرا این محصول نشاط آور است و انرژی کافی را برای بدن تامین می کند.

لازم است بدانید که در هر 100 گرم از شیره انجیر مرغوب حدود 400 کیلو کالری انرژی وجود دارد.

شیره انجیر در واقع از انجیرهای تازه و خشک به دست می آید که برای تهیه آن ابتدا برگ و شاخه انجیرها را جدا می کنند و سپس آن ها را شستشو می دهند.

مقداری شکر را در آب حل کرده و آن را تحت حرارت قرار می دهند و سپس انجیرهای شسته شده را به آن اضافه می کنند تا با حرارت ملایم پخته شوند البته ناگفته نماند برخی نیز از شکر استفاده نمی کنند که این موضوع کاملا سلیقه ای است و به ذائقه افراد بستگی دارد.

در مرحله آخر که شیره انجیر به غلظت مناسب رسید، آن را از روی حرارت بر می دارند و پس از سرد شدن درون شیشه مخصوص می ریزند.

مشخصات شیره انجیر تازه

قیمت شیره انجیر تازه + خرید و فروش

قیمت شیره انجیر تازه بر اساس عوامل مختلفی مانند میزان تولید انجیر تعیین می گردد.

در سال هایی که تولید انجیر کمتر باشد و یا میزان صادرات آن افزایش داشته باشد، شیره انجیر نیز با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

همچنین نرخ ارز بر قیمت این محصول بسیار تاثیر گذار است زیرا با افزایش نرخ ارز میزان تقاضای خارجی برای محصولات ایرانی افزایش می یابد.

بازه قیمت شیره انجیر در بسته بندی های مختلف متفاوت می باشد و مشتریان عمده می توانند آن را با حذف واسطه ها در نازلترین قیمت خریداری کنند.

برای خریداری شیره انجیر و دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش این مجموعه تولیدی تماس حاصل نمایید و بدون واسطه بهترین شیره های خوراکی را تهیه کنید.

قیمت شیره انجیر تازه + خرید و فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما