شیره انجیر کبد چرب + کاهش کلسترول خون آنتی اکسیدان

فرآورده های طبیعی مانند شیره انجیر از سنتی ترین و پر استفاده ترین خوراکی ها مخصوصا در میان ایرانیان هستند، که برای انواع بیماریها کاربردی می باشند.

خواص شیره انجیر برای بیماری کبد چرب

در این مقاله قصد معرفی شیره انجیر و انواع خواص آن برای بیماریهایی نظیر کبد چرب و غیره را داریم، شیره انجیر یکی از محصولات مشتق گرفته شده از انجیر است که می تواند از هر دو نوع انجیر سیاه و سفید تولید شود.

در این فرآیند برای تولید شیره انجیر به روشهای گوناگونی عمل می شود که سنتی ترین روش آن قرار دادن انجیر در دیگ های بزرگ است، در این عمل با حرارت ملایم و سایر مواد اولیه می توان انجیرها را به شیره انجیر تبدیل نمود، البته امروزه در مقیاس صنعتی نیز این عمل صورت می گیرد بدین روش که با استفاده از ابزار صنعتی و مواد افزودنی در کمترین زمان اینکار صورت می پذیرد، که البته با توجه به تقاضای بالای داخلی و حتی جهانی این محصولات این روش بسیار مورد نیاز و کاربردی است.

اما شاید سوال پیش بیاید که چرا باید انجیر را به شیره انجیر تبدیل کرد، در مورد پاسخ آن باید به زمان شیوه نگهداری و عمرمفید محصول اشاره کرد در نظر داشته باشید نه تنها انجیر بلکه تمامی میوه های شیرین ساختاری دارند که به سرعت ترش مزه و خراب می شوند، علاوه بر آن قرار دادن و نگهداری آن ها در سردخانه ها و همچنین اضافه کردن مواد افزودنی شیمیایی به این قبیل محصولات موجب می شود تا کیفیت اصلی محصول و بسیاری از ویتامینها و پروتئینهای موجود در آن از بین رفته و عملا خواص خود را از دست بدهد، در همین راستا برای روشی که برای اکثر این محصولات و انجیر ها پیاده می شود تا راه حلی برای پیشگیری از این مشکلات باشد، تبدیل آنها به فراورده های سالم همچون شیره انجیر می باشد.

گاها این تصور غلط برای مشتریان وجود دارد که با شیره گیری انجیرها، آنها کیفیت اولیه خود را از دست می دهند، باید اشاره کرد که این موضوع باوری اشتباه است در نظر داشته باشید که شیره انجیر تحت حرارت ملایم تهیه می شود و مواد مغذی آن حفظ می گردد.

اما شاید این سوال پیش بیاید که آیا تولید خانگی این محصولات (شیره انجیر) امکان پذیر است یا نه؟! که باید بیان کرد پاسخ این سوال مثبت است و همچنین تولید آن هم کار آسانی است اما برای تجارت و فروش عمده، مقرون به صرفه ترین روش، خرید نوع صنعتی آن ها از تولیدکنندگان و به صورت مستقیم می باشد.

انجیر در دسته محصولاتی قرار دارد که در تمام طول تاریخ و در نواحی مختلف جهان از این استفاده می‌شود و تاثیر بسیار زیادی بر سلامت افراد دارد، بسیاری از پزشکان و متخصصان تغذیه نیز افراد را به خوردن این محصول و شیره آن بسیار تشویق می‌کنند و این محصول در هرم غذایی افراد نیز جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

انجیر در انواع مختلف برای تولید محصولات متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از انواع ان شیره انجیر است که از ان در تولید انواع مختلف خوراکی و شیرینیجات استفاده می‌شود.

امروزه شیره انجیر به دو روش سنتی و صنعتی در دست تولید قرار دارد و شما می توانید به راحتی به تهیه انواع مختلف این محصول از طریق فروشگاه های زنجیره ای بپردازید.

مصرف شیره انجیر فواید بسیاری نیز در کنار طول عمر بالای خود برای بدن دارد، اولین مزیت این محصول برای بدن پیشگیری از دیابت مخصوصا برای سنین پایین تر و کودکان است و می تواند همچنین از کم خونی که از بیماریهای شایع در این قشر سنی است جلوگیری کند.

دیگر مزیت شیره انجیر پیشگیری آن از سرطان است که این ویژگی به وجود آنتی اکسیدانهای قوی در ساختار این شیره خوشمزه باز می گردد، این آنتی اکسیدانها که مانند محافظین طبیعی بدن در برابر سرطان عمل می کنند با ورود به بافتهای بدن و جلوگیری از فعالیت رادیکالهای آزاد سبب می شوند که این رادیکالها از انجام فعالیت اصلی خود یعنی تولید سلولهای سرطانی بازبمانند و در کنار آن نیز با توجه به ویژگی ضد التهابی که دارند از التهابهای داخلی بدن جلوگیری می کنند.

اما از دیگر خواص شیره انجیر برای بدن کاهش کلسترول بدن است، مصرف مکرر این ماده موجب می شود تا سطح کلسترول بدن در سطح چشمگیری کاهش یابد که باید بیان داشت که در صورت این اتفاق عملا شریانهای خونی پاکیزه باقی می مانند و قلب می تواند عملکرده بهتری داشته باشد که همه این زنجیره در نهایت منجر به جلوگیری از بیماریها و سکته های قلبی می شود.

خواص شیره انجیر برای بیماری کبد چرب

قیمت شیره انجیر در سالهای اخیر

عمده دغدغه ی خریداران شیره انجیر در حال حاضر، بالا بودن قیمت آن است به همین دلیل در نظر داشته باشید که در سالهای اخیر قیمت محصولات غذایی و فراورده های خوراکی افزایش چشمگیری داشته و موجب شده تا قشر کم درآمدتر جامعه از خرید این محصولات منصرف شوند، در همین راستا و جهت تحقق حقوق مشتریان گروه تجاری این سایت تماما محصولات خود را بصورت اینترنتی عرضه می دارد تا با حذف واسطه ها قیمت تمام شده برای عرضه کنندگان محلی و مصرف کنندگان را به حداقل برساند.

خرید شیره انجیر نیز به مانند انواع دیگر محصولات تولید شده با استفاده از انجیر دچار نوسانات در قیمت خرید محصول شده است، نوع انجیر استفاده شده در تولید این شیره گیاهی از موارد مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت خرید این محصول است.

سعی کنید شیره انجیر را به صورت یکجا و عمده خریداری کنید تا سود خرید بیشتری برای شما داشته باشد و نیازی به تهیه مجدد نداشته باشید، برای تهیه بهترین نوع از این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت شرکت ما مراجعه کنید و با شماره تلفن‎‌ های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

لذا اگر شما نیز قصد دارید تا شیره انجیر درجه یک و مرغوب را برای فروشگاه خود و یا به منظور صادرات با کمترین قیمت خریداری کنید و به دنبال مجموعه ای معتبر برای این فعالیت هستید، می توانید جهت آشنایی بیشتر با این گروه و خرید محصولات آن در صفحه اصلی همین سایت اقدام به تماس مستقیم با مجموعه تولیدی شهدینا نمایید و در اسرع وقت توسط مشاورین مجموعه جهت دستیابی به بهترین محصولات، راهنمایی شوید.

قیمت شیره انجیر در سالهای اخیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما